Let's Fall In Love For The Ni...

By wangizm

6.1K 886 298

"Let's fall in love for the night and forget in the morning." More

Prologue
Queen-Love Of My Life
Hey Violet-Fuqboi
Bangtan-The Truth Untold
Pinhani- Ne Güzel Güldün
Halsey - Bad At Love
Exo- Universe
Imagine Dragons-Gold
One Republic - Counting Stars
MFÖ-Hep Yaşın 19
Teoman-Gönülçelen
Jessie J-Price Tag
Zayn Malik-Pillowtalk (M)
One Direction-Story Of My Life
Madonna-La Isla Bonita
Justin Bieber-Misleote
End/Santa Esmeralda-You Are My Everything

Seventeen-Fallin For You

281 47 2
By wangizm

Ertesi sabah içi içine sığmayarak uyandı Mark Lee.

Henüz öldürmediği içindeki küçük çocuk hopluyor, zıplıyor çığlıklar atıyordu ve bu Mark Lee'nin yüzüne parlak bir gülümseme olarak yansıyordu.

Cumartesi olması sebebiyle gitmediği işi yerine bir günlük aşkına kahvaltı hazırlamak için mutafağa gitti.

Omlet, pastırma, krep, reçel ve peynirleri masaya dizmiş, Yuta'nın aşık olduğu Melisa Çayı'ndan cam demliklerinde demlemişti ve masa hazırdı.

İçi içine sığmayarak odasına gitti ve pijamalarından kurtulup üzerine bşr sweatshirt ve eşofman altı geçirdi.

Derin bir nefes aldı ve ne yapması gerektiğini bilmeyerek mutfağa adımladı.

Bu işe girerken aşktan korkan bir adamı nasıl aşık edeceğini hiç düşünmemişti fakat yapmak zorundaydı.

Bir gün bile olsa Nakamato Yuta ile olmak için tek şansı onun tabularını yıkmaktı.

Continue Reading

You'll Also Like

228K 15K 55
"Bir bilsen ne kadar zamandır şunun hayalini kurduğumu." Şakağıma doğru bir öpücük daha kondurdu. "Seni doyasıya öpüp koklamayı." Ardından yanağıma i...
15K 431 2
❝𝖹𝖺𝗆𝖺𝗇 𝖻𝖺𝗓𝖾𝗇 𝗄𝖺𝗍𝗂𝗅𝖽𝗂𝗋, 𝗒𝖺𝗌̧𝖺𝗇𝗆ı𝗌̧𝗅ı𝗄𝗅𝖺𝗋ı𝗇ı 𝗈̈𝗅𝖽𝗎̈𝗋𝗎̈𝗋.❞ ********** O geceyi hatırlıyor musun? Gece süsü meleğin...
244K 11.9K 70
Oynanılan her oyun er ya da geç bitmeye mahkumdur..
301K 22.4K 52
WATTYS 2018 KAZANANI! (KAHRAMANLAR KATEGORİSİ) Hreak ayağa aheste bir şekilde kalktıktan sonra kenarda yayılmış geniş postları eğilerek aldı. Geniş...