Saygı, dostluk, sevgi

By hayalet_yazarr1

115 54 27

hepinize merhabalar, youtube ve ınstgram üzerinde şiir ve yazılar yayınlıyorum kendime ait olan profil de lin... More

BU DİZELER HEPİMİZ İÇİN
hayallerin den vazgeçme
SEVGİLİ İLE DÜET
Gidiyoruz gündüz gece
sizden gelen konularla ilgili şiir dinletisi
BU BİR UMUT MEKTUBU
HER KELİMEYE BİR ŞİİR YAZDIK
sözler
tan vakti
güven kokmalı insan
bizimkisi ...

sevgiliye şiir

6 7 1
By hayalet_yazarr1


Kendimi Bildim bileli anlatıyorum, ne olduğu nasıl olduğu fark etmeden. bir iki cümlenin arasına sıkıştırıyorum sevgi sözcüklerini, kalbimde aşk yüreğim de bir sevda, sensiz geçen günlerime kızıyorum, ait oldugum gözlerinden nasıl bu kadar mahrup kalmışım diye, herkesin vardır sevdası kavuşamadığı ama ansızın kalbe kor gibi düşüveriyor aşk,  sen anlamadan bilmeden dünyan oluveriyor, unutamadığın acısını yaşadığın ne varsa hepsi geride kalıyor, yeter ki kendinizi gecmişe saplamayın oralarda eziyet etmeyin kendinize. Ömür bir kelebeğin kanatların da su gibi akıp gidiyor, ve aşk bize şarkılar söylüyor kulağını kapama, sevda bize renkli çiçekler sunuyor arkanı dönme, gelecek avuçlarımızın arasın da onu çok sıkarsan kendini hapis edersin, çok salarsan kayıp olur gider, ama bir başkası ile o avuçu birleştirirsen işte orada bir ömür sevda tüter, şimdi iki ayrı beden de tek bir ömrü yaşıyoruz. Sakın üzülme çünkü sen de bulacaksın sana ait olan bir hayal, seninle bu dünyayı turlayacak her yerde seni sana ait hissetirecek bir sevda. Ömür geçiyor azizim, her güne tebessümler salmak, her gününe mutluluklar ısmarlaman lazım. Ve bir kalp deysen her saniyen bile acı çekilmiş yıllara bedel oluyor. Yorma dan, tüketmeden.. sevda bizimle bu yolda, ilerle bir adım dahi olsa koca servetler getirir sana. Sevdiğine sevdiğini söylemek için yeterince geç kalmadın mı,  haydi son nefesin gibi tutun ömrüne, seviyorum demekle değil bu sevdayı yaşarsak güzeliz.

Continue Reading

You'll Also Like

129 13 4
Bir bozuk saattir yüreğim, hep sen de durur. _____________ Texting
666 135 45
bu bir çeşit intihar mektubu, öldürüp gömmeyi unuttuğum her bir ben'in siz yakın yabancıların eline tutuşturduğu. ve de günlüğümsü, günü gününe yaşıy...
118K 7.1K 28
0538*******: Lütfen, bu bir çözüm değil. İntihar hiçbir zaman çözüm değildir. [2019]
49.6K 2.7K 47
Ne zaman imkansızı seversen, işte o zaman gerçek seversin.