Beautiful

By Rapunzelqween

372 97 42

הוא גיחך " אם כך בואי נתחיל בהתערבות ג'סי". והתחיל להראות לי דרך שונה לפתור את סוג התרגילים הזה. וכמובן שהצלח... More

פרק 1
פרק 2
פרק 4
פרק 5
פרק 6
פרק 7
פרק 8
פרק 9
פרק 10
פרק 11

פרק 3

29 8 5
By Rapunzelqween

אוקי זה קצת מוזר... למה שאני אמצא ציור שלי בחנייה של התיכון? היו לי מלא שאלות בראש:
של מי הציור?
למה הוא צייר אותי?
האם הוא שכח את זה בכוונה שאני אראה אותו?
למי הוא כבר יכול להיות שייך? היו פה רק את הבחורים ואת אית'ן
רגעעע אית'ן?! אבל למה שלאית'ן יהיה ציור שלי?

שמתי את הציור בתא כפפות ונסעתי הביתה. הגעתי לבית ריק,'כנראה ש כולם עדיין בלימודים' חשבתי ונזכרתי שההורים שלי אצל סבתא שלי שגרה רחוק זאת אומרת שהם יחזרו רק מאוחר בערב, אז אני צריכה להאכיל את אחי הקטן-כיף.
החלטתי לישון טיפה לפני שאני אצטרך לקבל את פני אחי הקטן. כיביתי את האור הלכתי למיטה וישר נרדמתי.

קמתי עם משהו על הגב שלי." רד לי מנגב סטיץ', אני רצינית!"צעקתי עליו. כמובן שהוא רק צחק " טוב טוב בל אני ארד, אבל לפחות את ערה" צחק. אני יודעת שיש לנו כינויים מוזרים אבל אני החלטתי שהוא מפלצת והוא רצה להיות מפלצת חמודה אז השם סטיץ' נבחר ברב קולות, ולמה אני בל? כי הוא משום מה חושב שאני אוהבת אותו.אז כמו שהיא אהבה מפלצת גם אני...נו טוב ילדים קטנים לכו תגידו להם שאת אוהבת אותן רק כי את חייבת.סתם,אני מטורפת על אחי הקטן טום הוא היצור הכי חמוד בעולםםם.

טוב טוב צחקתי והתהפתי ככה שהוא ישב לי על הבטן " איך היה היום בגן?" שאלתי " כיף וגם חברה שלי מהגן באה אלי היום טוב" שאל כשהוא מחבר ידיים בצורה ממש חמודה שפשוט אי אפשר להגיד לה לא! "טוב טוב בסדר" נכנעתי " אבל רק אחרי שתאכל" "יופייי כי היא באה עוד שעה... אז יאללה יאללה תביאי לסטיץ' שלך אוכלל" קפץ עליו "טוב טוב סטיץ' אני באה" נאנחתי, הוא עוד יהרוג אותי יום אחד..

נשמעה דפיקה בדלת " בל מישו בדלת!!" טום צעק "אני שומעת!" השבתי לו והלכתי לפתוח את הדלת.
"שלום אני מייגן חברה של טומי." אמרה לי הילדה שפתחתי לה את הדלת - היא הייתה בלונדינית עם קוקיות הכי חמודות בעולםם,- עובדה מעניינת עליי- אני חולה על ילדים קטנים.
"היי אני אחותו הגדולה של טום,תירצי להכנ-"
לפני שגמרתי את המשפט נפתחה הדלת של השער שלנו ואליה נכנס..
הילד מהיום בבוקר??
מה הוא עושה פה?? " מייגן למה לא חיכית לי?!" שאל מתנשף והרים את ראשו לכיווני "אוו היי את הילדה מהבוקר נכון?" חייך אלי חיוך גדול.
חייכתי חזרה ונזכרתי שלא הצגתי את עצמי כראוי" כן,היי אני גסיקה"
"ג'ייק" החזיר, "נוו אני רוצה להכנס ולשחק עם טומייי" התלוננה הקטנה. " כן,סליחה,בואי תכנסי" חייכתי אליה ופתחתי קצת את הדלת כדי שהיא תוכל לעבור. " אממ טוב אז נראלי שאני אזוז..." ג'ייק הסתכל עלי בפרצוף נבוך." רוצה אולי להכנס? אפשר שנדבר קצת.. נכיר יותר טוב" הצעתי רק בגלל שממש לא ידעתי מה לעשות. " אני אשמח מאוד,תודה" אורו עיניו(ד.כ תמיד רציתי לכתוב את זה מסתברר)
,נכנס בדלת והלך ישר לסלון. הקטנים ישר עלו למעלה לשחק ואני וג'ייק נשארנו למטה. אתה רוצה לשתות משהו?" שאלתי בנימוס
"לא תודה, הכל בסדר בואי שבי." התקדמתי לעברו וישבתי די רחוק ממנו- בכל זאת אני לא כל כך מכירה אותו..
"אז..לפני כמה זמן עברתם לכאן?" התעניין
" חודש אולי יותר אני לא בטוחה.." חייכתי בהתנצלות " ולמה עברתם אם זה בסדר לשאול" חייך במבוכה " אבא שלי אהב את המקום"
" אז איזה כבר מורים הספקת לפגוש ביומך הראשון אצלנו?" צחק, צחקתי גם וככה המשכנו לדבר עד שהם היו צריכים לחזור.דווקא ילד נחמד!

למחרת בתיכון,בכניסה לקומה של יא ראיתי את ג'ין ומיקה מחכות לי. " הייייי בוקר טובב" קפצה עלי ג'ין עם חיוך גדול, "בוקר טוב גם לך ג'ין,מיקה" הנהנתי למיקה שכבר הבנתי שהיא לא כמו ג'ין ילדה של בוקר,או של צהוריים ושל... בעצם שחושבים על זה שתיהן הפכים ממש גמורים מעניין איך הן הכירו... " בוקר ענתה לי מיקה ושיגרה אלי חצי חיוך
" אחמ" שמעתי קול מאחורי ולפני שהסתובבתי הרחתי את ריח הבושם של אית'ן כאלו באמת אנשים יש לכם בושם מספיק חזק לא צריך להגזים איתו!!
"כן?" שאלתי אותו "אפשר לעזור לך?"
יש לך משהו ששייך לי" הסתכל בי ברוגז
"הנימוסים שלך?" החזרתי לו בחוצפה כאלו באמת איפה הבוקר טוב?? מה שלומך ג'סיקה? איך עבר עליך היום?
כלוםםם
"מה?" הסתכל עלי בבילבול " ל-לא משנה" גמגמתי כי הביתי שגם הוא כמו מיקה לא טיפוס של בוקר. " נוו אז איפה זה??" התעצבן, הסתכלתי עליו במבט מבולבל, לא הבנתי מה הוא רוצה ממני על הבוקר עד שהזכרתי.. בציורר כןן הציור מהחנייה בטח היה שלו! אבל רגעע למה שיצייר אותי? תהיתי
"הלווו כדור הארץ לג'ס" נופף לפניי עם ידו הגדולה, חכו שנייה - ג'ס?
"מה? אה! כן.. אממ זה אצלי"
"איך את ידעת מה אני מחפש?" התחכם
"זה לא משנה אין לי שום דבר ששייך לך אז בבקשה ממך תן לנו לעבור כי עוד שנייה יש צילצול ואני לא רוצה לחשוב מה המורה תעשה לי אם היא תגלה שאחרתי גם ביום הראשון וגם ביום השני רצוף אז צאוו מוצ'אצ'ו ניפגש בכיתה" אמרתי ברוגז
הוא הסתכל עלי במבט עצבני אבל לא אמר כלום ורק פינה לי את השטח עדי שאני אוכל ללכת לכיתה בעוד שג'ין ומיקה הולכות מאחורי- ממש צמודות לי לגב!.
לא יודעת מה יש לבחור הזה ממני אבל זה כבר מתחיל ממש לעצבן!

Continue Reading

You'll Also Like

33.6K 3.7K 22
קלואי טנטרי- עשיתי את מה שאבא שלי ביקש, אני הבובה שלו והוא מושך בחוטים. אני מזויפת, שקרנית ותככנית אבל עדיין נאמנה לאבא שלי. הגעתי לתיכון לוואל במטרה...
128K 10.9K 46
בלייק אלונסו- "שמור את חבריך קרובים ואת אויבך קרובים עוד יותר." אין לי חברים חוץ מאחים שלי אבל יש לי אויבים וזה בדיוק מה שעשיתי. התחתנתי עם הבת של הק...
103K 4.6K 61
‏חטפו את אבא שלה‏ ‏כשהיית בת שמונה ורצחו את אמא שלה מול עיניה. אוקסנה ‏נשבעת שהיא ‏תנקום באנשים שלקחו ממנה את ההורים שלה ‏אבל אתה בנאדם שהיא באמת רוצ...
60.1K 2.9K 48
הספר השני ב'דואט האהבות' - המשך לסדרת 'הבנות שלהם'🫶🏻🤍 סיפורם של ריס ואלה - הזוג הלוהט🔥 ריס - אהבתי אותה מהפעם הראשונה שראיתי אותה, הבנתי את זה רק...