Jégmadár- Szoboszlai Dominik...

By abszolutfeher

94.1K 3.5K 352

"Nem csak a szavakat fojtotta belém a puszta tekintetével, hanem a testemet is irányította. Lecövekeltem. Kép... More

Kᴀʀᴀᴋᴛᴇʀᴇᴋ
Iɴᴛʀᴏ
Eʟsᴏ̋
Mᴀ́sᴏᴅɪᴋ
Hᴀʀᴍᴀᴅɪᴋ
Nᴇɢʏᴇᴅɪᴋ
Öᴛᴏ̈ᴅɪᴋ
Hᴀᴛᴏᴅɪᴋ
Hᴇᴛᴇᴅɪᴋ
Nʏᴏʟᴄᴀᴅɪᴋ
Kɪʟᴇɴᴄᴇᴅɪᴋ
Tɪᴢᴇᴅɪᴋ
Tɪᴢᴇɴᴇɢʏᴇᴅɪᴋ
Tɪᴢᴇɴᴋᴇᴛᴛᴇᴅɪᴋ
Tɪᴢᴇɴʜᴀʀᴍᴀᴅɪᴋ
Tɪᴢᴇɴɴᴇɢʏᴇᴅɪᴋ
Tɪᴢᴇɴᴏ̈ᴛᴏ̈ᴅɪᴋ
Tɪᴢᴇɴʜᴀᴛᴏᴅɪᴋ
Tɪᴢᴇɴʜᴇᴛᴇᴅɪᴋ (1.)
Tɪᴢᴇɴʜᴇᴛᴇᴅɪᴋ (2.)
Tɪᴢᴇɴɴʏᴏʟᴄᴀᴅɪᴋ
Tɪᴢᴇɴᴋɪʟᴇɴᴄᴇᴅɪᴋ
Hᴜsᴢᴀᴅɪᴋ
Hᴜsᴢᴏɴᴇɢʏᴇᴅɪᴋ
Hᴜsᴢᴏɴᴋᴇᴛᴛᴇᴅɪᴋ
Hᴜsᴢᴏɴʜᴀʀᴍᴀᴅɪᴋ
Hᴜsᴢᴏɴɴᴇɢʏᴇᴅɪᴋ
Hᴜsᴢᴏɴᴏ̈ᴛᴏ̈ᴅɪᴋ
Hᴜsᴢᴏɴʜᴀᴛᴏᴅɪᴋ
Hᴜsᴢᴏɴʜᴇᴛᴇᴅɪᴋ
Hᴜsᴢᴏɴɴʏᴏʟᴄᴀᴅɪᴋ
Hᴜsᴢᴏɴᴋɪʟᴇɴᴄᴇᴅɪᴋ
Eᴘɪʟᴏ́ɢᴜs

Eʟᴏ̋sᴢᴏ́

6.1K 103 3
By abszolutfeher

Kedves Olvasó!

Szeretném, hogyha tudnál róla, hogy ezt a történetet is teljes szívvel- lélekkel írom reménykedve abban, hogy sikerül elnyernie a Te tetszésedet is. Rengeteg átvirrasztott éjszakám, írással töltött nappalom eredményeként született meg ez a történet.
Köszönöm minden Olvasómnak, aki velem tartott ezen könyv elődjeinek publikálása alatt is, Nélkületek sosem íródott volna meg a Jégmadár című könyv!

A könyvem egy Szoboszlai Dominik fanfiction, amelynek több karaktere külföldi híres ember kinézetét kölcsönzi. A szereplők az általam felruházott tulajdonságaik szerint viselkednek. A valósággal való megegyezés (lásd: eredmény) nem kizárt a könyvben, azonban többségében a véletlen műve.

Üdvözöllek Téged is a könyv Olvasói között!
Bízom benne, hogy élvezni fogod a sorokat!
Lily Clark

Continue Reading

You'll Also Like

1.4M 57.5K 65
-Felelsz vagy mersz? - kérdezte Luke. -Merek. - mondtam bizonytalanul. -Akkor csókolj meg. - vigyorodott el.
416K 18.6K 110
- Mit jelent ez az egész? - - Tudod jól mit jelent. - közelebb hajol hozzám pár centivel. - Mi lesz Astoriával? - kérdeztem. - Nem érdekel Astoria...