Ξυπνησα απο τα φιλια του Βαγγελη..
Β:"ξυπνα υπναρου ειναι 12 η ωρα !!"
''Καλημερα Βαγγελη μου!!"...
Β:"τι ωρα πρεπει να εισαι σπιτι??"
''5 το απογευμα γιατι??"
Β:''............;)"
Γιατι δεν απανταει?? Μυρωνακοοοο τι εχεις παλι στο μυαλο σου??
''Πες μου γιατι ρωτας ρε Βαγγελη?? Θα σκασω αν δεν μου πεις !!"
Β:"σηκω να ντυθεις και θα δεις μετα!!"
''Καλα !!''
Σηκωθηκα και πηγα στο μπανιο να πλυθω ... Μολις τελειωσα το μπανιο τυλιχτηκα με την πετσετα και πηγα προς το δωμματιο για να ντυθω.. Ο Βαγγελης ειχε ηδη ντυθει και με περιμενε στο δωμματιο ...
''Ξερεις τι πρεπει να κανεις Μυρωνακοο μου!!"
Β:"καθε φορα που θα με λες Μυρωνακοο θα σε γαργαλαω για τημωρια!!"
Και με μια κινηση με πεταει στο κρεβατι και ξεκιναει να με γαργαλαει!!! Σε καποια στιγμη η πετσετα ξετυληγεται με αποτελεσμα να φενεται ενα σημειο του στηθους μου .... Ο Βαγγελης με κοιταει ..... Δεν κανει κινηση ..ευτυχως ..δεν ειμαι ετοιμη ακομα για κατι ....
''Σε παρακαλω πηγαινε εξω λιγο να αλλαξω ζελεδακι μου!!"
Δεν μιλησε και εφηγε απο το δωμματιο...
~σκεψεις Βαγγελη~
Δεν μπορω αλλο ξερω ειναι μικρη ακομα για κατι παραπανω αλλα δεν κερω για ποσο θα αντεξωω ...θα με τρελανει ... Ειναι μια κουκλαρα.. Βαγγελη σοβαρεψου ειναι μολις 14 και εσυ 19 ....
~Τελος σκεψεων Βαγγελη~
Εβαλα την μπλε κολλητη κοντομανικη μπλουζα μου με ενα μαυρο κολαν και τα σταρακια μου ...
Ανοιγω την πορτα του δωμματιου και με αρπαζει ο Βαγγελης και με φιλαει τοσο εντονα ...τοσο παθιασμενα ... Αφεθηκα στο φιλι του ηταν πολυ ωραια .... Μας διακοπτει ομως ο Αρης...
Α:"οπα Βαγγελακη θα την φας την κοπελα!!"
Β:''αμαν ρε χαλαστρα!!"
''Χαχαχα γεια σου Αρηη ''
Α:"Μαρια σε ζηταει η Κατερινα πηγαινε λιγο !!"
''Οκ παω !!"
~μερια Αρη~
Α:"ρε Βαγγελη ... Ξερεις οτι ειναι μικροτερη?? Ξερεις που πας να μπλεξεις?? Δεν σου ειπα τιποτα εχθες γιατι δεν ειχα την ευκαιρια!!"
Β:''ρε Αρη το ξερω οτι ειναι μικροτερη μου για πολυ αλλα την αγαπω ρε τι να κανω ??"
Α:"εσυ ξερεις!! Προσεχε παντως!!"
Β:''θα προσεχω ρε ελεος ουτε ο πατερας μου να ησουν!! Για πες εσυ τι τρεχει με την Κατερινα?? ''
Α:"δεν ξερω ...... Παντως δεν μπορω να πω ειναι πολυ γλυκουλα!! Ειναι και πολυ ομορφη...''
Β:"χαχαχα ποτε δεν πιστευα οτι θα σε ακουσω να λες ετσι για κοπελα!!! Χαχαχα αντε ρε .. Με το καλο !! Και καλους απογονους χαχαχαχα''
Α:''αντε απο δω ρε!!!!"
~τελος μερια Αρη~
Πηγα κατω στην κουζινα και ειδα την Κατερινα και την μαμα της ...
''Καλημερα Κατερινα καλημερα κυρια Διονυσια ''
Κ.Δ:"καλημερα Μαρια μου ..ελα κατσε να φας μαζι μας !!"
''Οχι δεν χρειαζεται θα με παει καπου ο Βαγγελης !"
Μετα απο λιγο λεπτα ηρθε ο Βαγγελης και ο Αρης ... Ο Αρης εκατσε διπλα στην Κατερινα και ηπιε λογο καφε,..... Ο Βαγγελης μου ειπε στο αυτι να φυγουμε να παμε στην εκπληξη που μου ετοιμαζε ο Βαγγελακος !! Χαιρετησα την Κατερινα , τον Αρη και την κυρια Διονυσια και πηρα τον βαγγελη απο το χερι και κατευθηνθηκαμε προς το αυτοκινητο του ... Μπηκαμε μεσα και στον δρομο οσο και να τον ρωτουσε δεν μου απανταγε που παμε !!
''Ρε Βαγγελη μου που παμε???"
Β:"δεν σου λεω !!"
''Ελα Μυρ---''
Β:"μην το πεις θα πρεπει να σε γαργαλησω !!"
''Μυρωνακοοοο"
Β:''καλα θα δεις σε λιγο!! Δεν το ξεχναω εγω !!"
''Χαχαχα ελα πες μου που παμεεε???"
Γινομουν ολο και ποιο σπαστικη για να μου πει αλλα δεν τα καταφερα !! Στο τελος μετα απο αρκετες ωρες δρομου φτασαμε στο Ναυπλιο!!
''Μωρο μου ειναι πολυ ωραια εδω!!"
Β:"το ηξερα πως θα σου αρεσει!!"
''Μπραβο σου Μυρωνακοο"
Β:"ωραια τωρα θα δεις !! Εχεις διπλο γαργαλητο για πριν στο αυτοκινητο !!"
Ετρεξα με ολη μου την δυναμη για να του ξεφυγω αλλα σκονταψα και επεσα!! Ο Βαγγελης ηρθε τρεχοντας προς την μερια μου να δει αν χτυπησα ασχημα !! Ειχα γρατζουνησει λιγο το γονατο μου ... Εκανα την αναισθητη για να μην με γαργαλησει αλλα που τετοια τυχη??με γαργαλουσε για πολλη ωρα!!! Δεν αντεξα αλλο ..... ... Το καταλαβε και στα,ατησε και με φολησε !!