Μετά από μια εβδομάδα
Πλέον η Κρίσταλ με τον Όλιβερ τα είχαν.Τον περισσότερο χρόνο τον περνούσε μαζί του κάνοντας τον Σέντρικ να ζηλέψει 'λιγο'😤...Ο Σέντρικ προσπαθούσε τα αδύνατα δυνατά για να της από δείξει ότι είναι ένας Κοπανός και ότι δεν της αξίζει πραγμα που δημιούργησε ένα μικρό πρόβλημα στην φιλιά τους.....
Κ:"Γεια Σέντρικ!"
Σ:"Εμ...γεια...πως και από τα μέρη μας?🙄😒"
Κ:"Τι εννοείς?!"
Σ:"Δεν έχεις να κάνεις τίποτα με τον γκόμενο σου?"της είπε ψυχρά.Αυτη έχασε την ψυχραιμία της ήταν έτοιμη να του ορμήσει😤,αλλά κρατήθηκε και απλά του έβαλε της φωνές...
Κ:"ΣΕΝΤΡΙΚ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΛΙΒΕΡ!!"
Σ:"Χέστηκα για τον Γουντ!Εγώ για εσένα νοιάζομαι!Θα σε πληγώσει!!!Να το θυμάσαι!Και όταν θα γίνει εγώ δεν θα είμαι δίπλα σου να σε παρηγορήσω...!🙄
Κ:"ΧΕΣΤΗΚΑ!Και τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα να πάω στον 'γκομενο' μου γιατί έχουμε μια δουλίτσα"του είπε με ένα ειρωνικό ύφος.
Σ:"Βρε άντε και στο δι@ολο!"
Κ:"Δεν νομίζω να πάω εγώ"του είπε ήρεμα αλλά με ένα ειρωνικό βλέμμα 😌😉.
✨Crystal's POV ✨
Μάλωσα με τον Σέντρικ ,μάλωσα πολύ...έφυγα βουρκωμενη δεν το πιστεύω ότι μου μίλησε έτσι...Αυτός το πάντα χαμογελαστό ευγενικό και ήρεμο αγόρι ήταν εκτός εαυτού!Έτρεξα στο δωμάτιο μου...έκλαψα πολύ μετά όμως θυμιθικα ότι έχει αγώνα ο Όλιβερ!Έπρεπε να σηκωθώ να ετοιμαστώ και να πάω να υποστηρίξω το αγόρι μου.Πηγα έκανα ένα ντους και έβαλα αυτά...
Και άρχισα να κατευθυνομαι προς το γήπεδο κουιντις....πηγαίνω στην σκηνή του Γκρίφιντορ....τον βλέπω τον αγκαλιάζω και του δίνω ένα παθιασμένο φιλί για καλή τύχη...
Συμπεκτες:"Ουυυυυυυυυ"
Ο:"Σκάστε ρ3!"είπε κοκκινίζουντας...
Κ:"Καλά πάω να σε θαυμάσω από τις κερκίδες ββυ🥰❤️😘"του δίνει ένα φίλι και φεύγει...
Στον αγώνα
Γκρίφιντορ εναντίον Χαφαλπαφ...
.
.
.
.
ΕΚΦΩΝΗΤΗΣ:"ΝΙΚΗΤΡΙΑ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΓΚΡΊΦΙΝΤΟΡ ΜΕ 160 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΙΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΧΑΡΙ ΠΟΤΤΕΡ!"Φώναξε...Ήθελα να ζητωκραυγασω αλλά ναι είμαι Με την ηττημένη ομάδα οπότε απλά έκανα ένα μικρό"ναιι"(🤭)και κατέβηκα από τις κερκίδες χαρούμενη αφού δεν μπορούσα να το κρύψω άλλο!Μόλις κατέβηκα έτρεξα προς την σκηνή του Γκρίφιντορ χωρίς να με νοιάζει που δεν επιτρέπεται!....κάποιοι συμπαικτες του Όλιβερ προσπάθησαν να με σταματήσουν να πάω πιο βαθειά στην μαγική σκηνή αλλά εγώ αγνοώντας τους συνέχισα όμως αυτό που αντίκρισα με έκανε να μετανιώσω την μέρα που τα φτιάξαμε που του είπα "σ' αγαπω"για πρώτη φορά......
Ηευ ποττερχεαντς ❤️✨
Τζαστ κιρινγκ 🤭✨
Είδε τον Όλιβερ μαζί με τ-την Πηνελόπη την προην του αυτή την-την ηλίθια ,το παρτσακλο,την δευτερατζα....
Ο Ολιβερ δεν την είχε προσέξει καν αφού ήταν τόσο απασχολημένος με αυτήν την Πηνελόπη "ιού είπα και το όνομα της πρέπει να ξεπλεινω το στόμα μου🤭😌✨🤢!"Δεν άντεξα ξέσπασα σε λοιγμους...μόλις με αντίκρισε ξαφνιάστηκε και ήρθε να με αγκαλιάσει και να μου αξηγησει....
Ο:"Κρίσταλ δεν είναι αυτό που νομιζειςςς....
Κ:"Τι δεν είναι αυτό που νομίζω Όλιβερ?! Σε είδα με τα μάτια μου να φιλάς μια σαν και αυτή και-και ΣΕ ΜΙΣΩ!Πήγε να την αγκαλιάσει στην τόσο ζεστή αγκαλιά του αλλά αυτή δεν θα υποκύψει όσο και ασφαλής νιώθει στην αγκαλιά του...
Κ:"ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ!ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ 1 ΜΕΤΡΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ!!!
✨Oliver's POV ✨
Ετοιμάζουν για τον αγώνα στην σκηνή μου..Ώσπου αντικρίζω την Κρίσταλ να έρχεται και να με αγκαλιάζει...αυτό το υπέροχο άρωμα με τρελαίνει!!!🥴Μου δίνει ένα παθιασμένο φιλί και μου λέει καλή τύχη και φεύγει όλα τα παιδιά ουρλιάζουν,είχα κόκκινισει από ποτέ κοκκινιζω εγώ?!Τέλως πάντων πρέπει να συγκεντρωθω στον αγώνα...Βγαίνω στο γήπεδο,χειροκροταει...τα πράσινα μάτια την είναι ακόμα πιο όμορφα στο φως του ήλιου με κοιτάει συνέχεια είχα μείνει ακίνητος όταν μου εγνεψε ότι έχει αρχίσει ήδη ο αγώνας και ότι πρέπει να ξεκινήσω😂🤭...Κερδίσαμε!!! Πήγαμε στην σκηνή μας να το γιορτάσουμε και ποιον βρήκα εκεί να με περιμένει φυσικά η Πηνελόπη...Η προην μου είχα κολλήσει κυριολεκτικά μαζί της...αλλά τώρα είμαι με μια πανέμορφη και τέλεια κοπέλα την Κρίσταλ!Όλιβερ συγκεντρώσου!Με πια νει από το χέρι και με τραβάει προς το βάθος η αλήθεια είναι ότι μόλις με αγκιξε τα ξέχασα όλα!Κρίσταλ,Νίκη, Κουιντις το μυαλό μου ήταν επικεντρωμένο σε αυτή!Ξαφνικά άρχισε να με φιλάει παθιασμένα...δεν κρατήθηκα ανταποκρίθηκα...Ήμουν τόσο απορροφημένος που δεν είδα την Κρίσταλ να κάθεται και να μας κοιτάει με βουρκωμενα τα μάτια...έτοιμη να κλάψει!Έσπρωξα από πάνω μου την Πηνελόπη...πήγα να την πάρω αγκαλιά με έσπρωξε...με έβρισε και είχε δίκιο παρασύρθηκα και τώρα δεν θέλει ούτε να με βλέπει και ήταν όλα δικό μου λάθος!!!!
Η Κρίσταλ έτρεχε προς την λίμνη με δάκρυα στα μάτια...κάτι την τραβούσε αυτό το μέρος...ήταν όταν γνώρισε τον Σέντρικ και τώρα είναι μόνη της εντελώς μόνη της....
✨Cedric's POV✨
Καθόμουν στις ρίζες ενος δέντρου απέναντι από την λίμνη άκουσα ένα γλυκό κλάμα που έκανε την καρδιά μου να σπαραζει.Αυτο το κλάμα μου είναι πολύ γνωστό...Μετά από κάποιες στιγμές κατάλαβα ποια ήταν αυτή που έκλαιγε.....ήταν η Κρίσταλ!Πάω στοίχημα ότι για όλα φταίει αυτός ο Γουντ που μας το επαιζε και ερωτευμενοςςς!!!!!
✨Crystal's POV ✨
Σταμάτησα να κλαίω.Ακουσα έναν ήχο πράγμα που ήταν περίεργο αφού όλοι ήταν στο κάστρο και γιόρταζαν!?Ένιωσα ένα χέρι στον ώμο μου ένα ζεστό και γνωστό άγγιγμα γύρισα είδα τον Σέντρικ να με κοιτάει με μια αίσθηση συμπόνιας αλλά και θυμού!
.
.
.
Κ:"Σ-σεντρικ τι κάνεις εδώ?!
Σ:"Ήθελα να πάω κάπου ήρεμα για να ηρεμήσω...Εμ....γιατί εκλαιγες?
Κ:"Να μην σε νοιάζει!"Μπήκε σε αντεπίθεση αν και δεν καταλε γιατί του φωναξε...."Σόρρυ αλλά έχω νεύρα"
Σ:"γιατί?...
Κ:"Όταν πήγα να συγχαρώ τον Όλιβερ...τον είδα με την Πηνελόπη την προην να φιλιούνται παθιασμένα....😒
Ο Σέντρικ είχε γίνει κατακόκκινος από τον θυμό του,αυτό τρόμαξε την Κρίσταλ..."Σέντρικ...είσαι καλά??"....τον ρώτησε γεμάτη ανησυχία..
Σ:"ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΌΤΩΣΩΩΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ!!!ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΑΜΙΣΕΙΙΙ?!?!?!
Κ:"Σέντρικ ηρεμήσεεεε όλα καλά δεν με ενδιαφέρει τίποτα όσον αφορά αυτόν...τελειώσαμε δεν θα ασχοληθώ ξανά μαζί του αλλά ούτε και εσυυυ!!!
Σ:"Δεν υπόσχομαι τίποτα!🙄😏"
Κ:"🤦🏻♀️😩τι θα κάνω με εσένα αγόρι μου!?!?"
Και η βραδιά συνεχίστηκε με τους δύο τους να συζητάνε για άσχετα πράγματα και να γελάνε!.....
Ηευ ποττερχεαντς ❤️⚡
Ουφ κουράστηκα σε αυτό το κεφάλαιο....😶✨
Θέλω να ευχαριστήσω την Xaroulita_27 για την ιδέα με την Πηνελόπη και γενικά την υποστήριξη της❤️✨
Αν θέλετε πατήστε το 🌟
Βυε αγαπεςςς 💞✨