......začal ku mne naťahovať ruku a ja som sa pomaly začala tískať ku stene a obímala som paplón. "Čo chceš?"Spýtala som sa roztrasenym hlasom.
"My sme si potykali? Nepamätám si že by hej." Prestal naťahovať ruku a vystrel sa,zahryzol si do pery a sadol si na Laninu posteľ. Ja som si sadla a prikrila sa paplónom aby mi nebolo vidno moje až veľmi krátke pižamko. Chvíľu sme na seba pozerali ale už ma to nebavilo led zrazu si sadol na moju posteľ a ľahol si na kraj. Pozerala som naňho s vypúlenými očami.
"Čo tak pozeráš?" Spýtal sa
"My sme si potykali a ja to neviem?"
Povedala som drzo jeho vetu.
"Nebuď drza,ešte budeš rada keď túto noc prežiješ." Chytil ma za ruku a stiahol ma ku sebe,ležala som priamo pri ňom. Naše tváre boli nebezpečne blízko. Chcelo som sa vytratiť no on ma chytil a hodil naspäť. "Nikam nejdeš, smaragd" úškrnul sa.
Blížil sa ku mojej tvári až kým naše pery neboli spojené,bolo to príjemné až kým som nezacítila pichavú bolesť na spodnej pere. On ma.......on ma uhryzol do pery ale zakril to bozkom.....debil.....aj keď dosť prefíkaný.......uz to vážne bolelo chcela som sa začať brániť no spomenula som si na Rinine slová že sa nemám brániť a tak som aj urobila. Zrazu sa mi všetko pred očami mihalo a všetko bolo rozmazane......stratila som vedomie,posledné čo som počula "spinkaj,princezná".
Zobudila som sa nie v mojej posteli,nie mojej izbe a ešte k tomu pri mne ležal Jimin....počkať Čo? Jimin spal vedľa....počkať upíri spia? Chvíľu som rozmýšľala kým neotvoril oči a nevyrušil moje myšlienky. Trhla som sa lenže on ma zachytil. "Dobre ránko" usmial sa. "Od kedy upíri spia?" Spýtala som sa drzo.
"A kto povedal že som spal? Upíri nespia len niekedy sa vedia vypnúť a nevnímať." Jeho usmev z tváre zmizol.
Postavil sa a odišiel z izby. .....no super,môžem utiecť.......momyslela som si a išla ku dverám lenže oni boli zavreté!!!! "Idiot!!" Zakričala som od nervov. Išla som do kúpeľne a keď som sa pozrela do zrkadla tak som sa zľakla--moja dolná odraz bola celá opuchnuta a boli na nej dva odtlačky od zubov. Ale niesom premenená, bolo ti vidno. Asi sa veľmi snažil nevystrieknut dom na jed.
Počula som otvoriť dvere a tak som vyšla z kúpeľne. A tam stál Jimin s jedlom v ruke-urcite pre mňa keďže upíri nejedia. Podal mi to a ja som to prijala lebo som bola riadne hladná, to určite koli tomu ze sa mi vytvárala nová krv lebo to ten tu mi ju musel vypiť bo by ho poraželo. Sadla som si na posteľ a začala z chuťou jesť,ale hneď ma chuť prešla keď som zistila že ON na mňa celý čas zíza. " Čo tak pozeráš?" Vybliakla som naňho.
"Mám zakázané?" Opytal sa
"Ano,máš. " povedala som a on hneď zrak upnul na obraz nad mojou hlavou.......
-----------------------------------------------------------
Ďakujem všetkým ktory toto čítajú a aj za vaše hlasy.🙂Čo sa asi bude diať ďalej?🤔Ešte ani ja neviem.😅