Merhabaa
Biraz ara vermiştik çünkü finallerimin üstüne büt eklendi dostlar :(
Ama hallettim ✊🏻
Bu arada 32k cık olmuşuz 🥺❤️
Bölümü daha uzatacağım diye günlerdir bekletiyorum ama ders seçimi falan derken yazamadım birde kar falan yağdı işte yıllardır yaşadığım yere bu kadar kar yağmamıştı o yüzden her şeyi bırakıp karlar içinde yuvarlandım 😂😂
SİZİ SEVİYORUM 💋
(Hatırlamayanlar İçin Not: En son Taehyung'un ailesi ziyarete gelecekti ve Jungkook Tae ve kendisi için ayrı bir ev satın almıştı. Birlikte yaşayacaklardı.)
Taehyung;
Annem, babam ve ne hikmetse burada olan kardeşim şaşkınlıkla evi incelerken gerginlikten ölecek gibiydim. Babam şöyle bir bakış atıp koltuğa çökerken -bu bakışın anlamının kedi olalı bi fare tutmuşsun olduğunu anlayabiliyordum- annemin kısık gözleri üstümde dolaşmaya devam ediyordu. Çek şu gözlerini üstümden kadın valla bayılacağım şimdi.
"Abi.." dedi kardeşim oturmak yerine yanıma yaklaşarak "zengin koca mı buldun?"
Al işte. Biliyordum böyle olacağını. Kafasına tokat atıp onu yanımdan uzaklaştırdığımda uflayarak tıpış tıpış annemin yanına oturmuştu.
"Bunun sınavı falan yok mu, niye geldi?"
"Bitti benim okulum." Sırıtarak kaşlarını kaldırıp indirdiğinde elimin altındaki yastığı atmıştım ona.
"Oğlum."
"Efendim anne?" Diyerek korkuyla ona döndüm. Nolur soru sorup durma...
"Sen burayı hangi parayla aldın? Bizden aldığın para hiç yeter mi buraya? Çalışmıyorsun da bildiğim kadarıyla. Kira ödemiyorum demiştin?"
Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım. Of!Jungkook'a uyan aklımı sikeyim!
"Sosyal medyadan çok iyi kazanıyorum anne. Ayrıca tek başıma almadım. Ev arkadaşım var."
"Zengin koca değilse... sugar daddy mi buldun? YUH BANA DA BULSANA!"
"O ne yavrum?"
"YEONJUN!" Diye çığırdığımda pis pis sırıtarak göz kırpmıştı. Annemin soran bakışları ikimizin arasında gidip gelirken "Sen bakma şu ergene." Dedim. "Hayal dünyası çok geniş."
"İyi tamam, ikram etmeyecek misin bir şeyler?"
"Getireyim hemen." Diye mırıldanıp ayağa kalktığımda Yeonjun peşime takılmıştı. Tıslayarak parmaklarımı karnına geçirdim mutfağa girer girmez. Korkuyla sıçrayıp omzuma vurmuş ve "Üf abi ya!" Diye mızmızlanmıştı.
"Annemle babamı gaza getirme. Gebertirim seni."
"Bari bana söyle... Ev arkadaşın kim? Sana demiştim ben Seul'e taşındığında özel üniversiteden zengin bir koca bul diye. Dövmüştün beni. Ha! Mantıklı olduğuna karar verdin dimi? Nasıl biri? Yakışıklı mı? Kafalayabildin mi ki? KARDEŞİ VAR MI KARDEŞİ?"
"Yeonjun yemin ediyorum tek kelime daha edersen bu evden sağ çıkamazsın!" Elimdeki bıçakla üstüne yürüdüğümde anında çenesi kapanmış ve elleri havaya kalkmıştı. Yavaşça büzülen dudaklarına fermuar çekiyormuş gibi yaparken geri geri adımlıyordu. Kapıya ulaştığında çatık kaşlarım düzelmiş, oflayarak önüme dönmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey, burslu! ≮ taekook texting
FanfictionJeonJk: Hey, burslu! Arkadaşlarımla seninle sevgili olabileceğime dair iddiaya girdim. İş birliği yaparsan paranın yarısı senindir. #2 bangtan #1 kookv #6 vkook #2 sope #1 yoonseok #1 nammin #1 seokjin #2 boyslove #1 jeongguk Texting Fluff/Humor Baş...