3.

299 16 3
                                    

-Jin szemszöge-

Éjjel nyűszítésre ébredtem. Jungkook kapálózott és folytak a könnyei. Magamhoz öleltem és nyugtatni kezdtem. Folyt róla az izzadtság és nem akart megnyugodni. Az ölembe húztam és apró csókokat hintettem hajába, elkezdte nyitogatni a szemeit és csak nézett, hogy mi történt.
-Shh nincs semmi baj.- öleltem tovább, letöröltem a könnyeit és folytattam a háta simogatását. Miután megnyugodott elfektettem de a karom a derekára helyeztem. Így aludtunk el újra.

Reggel a szokásosnál kipihentebben ébredtem, méghozzá isteni illatokra. Elkezdtem simogatni Kook fejét és ébresztettem.
-Jó reggelt Jin. Ne haragudj az éjjel miatt. - hajtotta le a fejét.
-Ugyan te butus, örülök hogy melletted voltam. De gyere, menjünk enni mert kezdek éhes lenni ilyen illat mellett.
-Jó reggelt gerlepár. - mosolygott sunyin Yoongi.
-Tessék? - kérdeztük egyszerre.
-Semmi lényeges.
-Oké, együnk. Köszönöm hogy csináltatok reggelit.- mondtam.
-Nem volt szívünk felébreszteni titeket. Egyébként nézzétek az új hátterem. - mutatta felénk a telefonját Tae.

(Kellett ide egy alvós kép🥺)A hátterén én voltam Jungkookkal és úgy aludtunk hogy én a hátamon, ő pedig a mellkasomon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Kellett ide egy alvós kép🥺)
A hátterén én voltam Jungkookkal és úgy aludtunk hogy én a hátamon, ő pedig a mellkasomon. Kezem a hátán volt, az övé pedig a feje mellett. Csak némán néztük a képet egy percig.
-Kényelmes volt. - rántotta meg vállait Kook tök lazán - remélem nem zavart.
-Nem, dehogyis. - mosolyogtam rá kedvesen.
-Szóval ma kapok egy új ágyat fiuk?
-Hát ma tánc próbánk lesz egész nap. - húzta el a száját Hobi.
-De holnap kapsz. - bólogatott Tae. Reggeli után mindneki elindult készülni. Namjoon kiabált hogy 2 perc múlva mindenki legyen a nappaliba. Fogtam a táskám és Jiminnel egyszerre indultunk le. A nappali ajtajában egyszerre álltunk meg és tátott szájjal figyeltük a történéseket. V is megállt mögöttünk, majd Kook is. Yoongi és Hobi épp a szoba közepén dugtál le a nyelvüket egymás torkán. Vagy épp dugni készültek.
-Ti meg mit ácsorogtok itt? - jött Nam - ó, mindent értek.
A szerelmespárunk szétrobbant és csak lehajtott fejjel álltak. Hobi arca kipirult.
-Ez nem az volt aminek látszott. - nyögte ki Yoongi. Hobi arcára szomorkás mosoly ült ki.
-Nem jelentett semmit úgysem. - mondta és mintha könnyes lenne a szeme.
-De Hoseok. A picsába is. Fogd fel hogy szeretlek. - csattant fel Suga - nem érdekel senkinek a véleménye. Csak te. Ha valakinek nem tetszik bassza  meg.
Hobi magához ölelte a kis szerelmes hősünket és valamit motyogott a vállába miközben rázkódott a válla.
-Soha nem láttam ennyi érzelmet Yoongitól. - bólogatott Jimin.
-Szóval az van, hogy szeretnénk ha elfogadnátok hogy együtt vagyunk. - szólalt bátortalanul Yoongs.
-Én annyira örülök nektek fiaim. - mentem oda hozzájuk és ölelgettem meg őket. Jimin és V is csatlakozott. Kook pedig lesi fotót készített.
-Köszi srácok.
-Én már annyira régóta vártam hogy elmondjátok nekünk. Egyszer láttalak titeket éjszaka közösen bemenni a fürdőbe. Nem akartam rákérdezni, de olyan boldogok voltatok. - tapsolt nekik Nam - na de indulnunk kellene.
-Mostmár csak Jinéknek kellene felvállalni a kapcsolatukat. - motyogta Yoongi halkan, de pont meghallottam.
-Mi? - néztem értetlenül.
-Szerintem arra gondol, hogy mostanában Kookkal elég érdekesen viselkedtek. Mindenkinek feltűnt, hogy talán már 3-4 hónapja hogy néztek egymásra. És sokkal kedvesebb vagy vele. Neki mindig csinálsz kaját. Aranyosan becézgetted. Mindig egymás közelében voltatok. - karolta át a vállam Nam.
-Figyelj, szerintem elmondhatnád neki amit érzel. Látni rajta hogy ő is szeret téged. Oda és vissza vagytok egymásért. -bólogatott Suga.
-Jó most inkább menjünk, a többiek már rég a kocsiban ülnek.
Mi is kisiettünk és elfoglaltuk a helyünket. Kook Jimin mellett ült, fejét a vállára hajtotta. Zavar. Nagyon zavar. Nem tudom elfojtani az érzéseim. Szeretem őt. És féltékeny vagyok. Tudom hogy Jiminnek más tetszik. De akkor is zavar.

Tűnj el az életemből! ~ KOOKJIN (befejezett)Where stories live. Discover now