3 глава-18+

65 5 1
                                    

2 години по-късно

Сега ми предстои да съм 3 курс. Но сега е още лятото. Мама и татко заминаха на почивка,но на мен не ми се ходеше с тях и си останах у дома. След като се наобядвах реших да излезна да се разходя. Понеже много хора ми бяха писали се бях забляла в телефона си.

Изведнъж се блъснах в някого. Паднах и си ударих главата.Видях,че Драко ме е видял и тича към мен,но тогава си затворих очите.

Когато се събудих бях в моето легло и Драко седеше до мен.(той знаеше че мама и татко са на почивка).Попитах го какво се е случило и той каза един мъж ме е бутнал нарочно.Каза да си почивам и ми донесе чай.

Мина 1 час в който само се гледахме влюбено.

-Аз ще отида да си измия лицето.

-Добре-каза той.

Отидох да си измия лицето в банята и видях как Драко ме гледа и се усмихва злобно.Знаех,че днес ще се случи нещо между нас.Бях обедена,самата му усмивка ми подсказваше това.

След като излезнах от банята Драко ме хвана и ме притисна до една стена и ми прошепна.

-Казвали ли са ти че си много секси с тези дрехи?

Бях облечена така

-Не,не са ми го казвали

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Не,не са ми го казвали.

-Значи аз съм първият ли?

-Да и се радвам че си ти.-отвърнах аз.

Той се приближи се към мен, а аз нямах къде да отида. Стената ме притискаше.Целунахме се.

-Хареса ли ти?-пита ме Драко.

-Да!!

-Ами нека го направя пак тогава-отвърна той след това ме целуна отново.

Той се отдръпна от мен и съблече тениската си,а след нея и моята.Целуна ме страстно.Чаках този момент.Сякаш пеперуди препускаха в стомаха ми.

След малко той беше по боксерки,а аз по сутиен и бельо.Той внимателно ме обърна към стената и започна да ме целува по врата.После бавно започна да откопчава сутиена ми.

Но преди да го направи ме попита

-Девствена ли си?

-Да.-казах аз.

-Еххх значи аз съм късметлиятаа.

Аз се засмях.

Обърна ме и продължи да откопчава сутиена ми.Стигна до последното копче и ме попита:

-Готова ли си да го направя?

-Да готова съм.-казах смело.

Но преди да го направи спусна студената си ръка по кръста ми.Побиха ме тръпки.

Разкопча и последното копче и махна сутиена ми.Започна да ме целува по гърба.

След това ме обърна към себе си и ме бутна на леглото ми.

Легна върху мен и докосна неговите устни в моите.

Е очаквам на лично да ми пратите представите си за тази сцена и която най-много ми хареса ще я добавя в тази глава.


Истинска любовWhere stories live. Discover now