Ezután elindultunk majd kb. egy órát utazhattunk, amikor is egy hatalmas színes épület elött álltunk meg. anyuci ki is vett majd bevitt egyből meg tudtam hova is jöttünk egy fodrász szalonba. ooo már most félek, mit akar anyuci az én gyönyörű derékig érő hajammal?
-anyuci mért jöttünk ide?
-azért h befessük a hajad meg vágjanak belőle egy kicsit. kb. 5cm re gondoltam első körben, de aztán lehet a fodrásznak van jobb ötlete.
-de anyuci igy nem jó a hajam?
-de csak úgy még szebb lesz azért is jöttünk el ide itt szoktam én is csináltatni a hajam és nagyon szeretem Olivert a fodrászomat nagyon profi hidd el jó kezekben leszel és nyugi nagyon kicsit vágunk majd csak belőle oké?
-oké- mondtam félősen Viktorék amúgy hol vannak fogalmazódott meg a kérdés bennem. de mint ha Alex gondolat olvasó lenne egyből meg is válaszolta.
-leviéknek más a fodrászuk igy miután végeztünk értünk jönnek.
-rendben.
közben anyuci végig ment velem az ölében az egész helységen majd felment egy lépcsőn majd benyitott egy ajtón egy nagyon szép helységbe értünk, ahol voltak puffok meg nyilván minden, ami kell egy fodrásznak. de ahogy beléptünk egy férfi ált fel az egyik kanapéról gondolom ö lehet Oliver.
-úrnőm- hajolt meg Oliver Alex elött nem is értettem mért csinálja.
-Oliver haddjad már ne úrnőzz nekem tudod mennyire bosszant. - mondta Alex
-tudom azért csinálom. - csókolt kezet Alexnek.
-Oliver ő itt az én babygirlöm más néven dorci neki is szeretnénk majd valami jó frizurát. de elötte nekem kéne egy kicsit igazitani a hajamon már eléggé meg nőtt.
-rendben szia dorci akkor pakoljatok csak le. - igazából nem volt sokcuccunk az én rózsaszín pelenkás táskám volt meg Alex hátizsákja.
Alex engem lerakott az egyik puffra majd oda adta a telefonját h játszak rajta amig ő végez. kb. egy 15 perc múlva már kész is volt Alex jöhettem én bele ültem a székbe majd Alex elmondta mire gondolt én meg abban a pillanatban infatust kaptam mivel azt mondta h azt szeretné, ha rózsaszín lenne a hajam na azt már nem nem és nem.
-anyuci nem lehet h inkább lila legyen a hajam a lilát jobban szeretem meg akkor a hajam nem olvad egybe a ruhámmal. - úgy látszik elég nyomós érvet mondhattam mert bele egyezett. huh de jó nem lesz rózsaszín a hajam.
- Alex mit szolnál, ha beültetnénk egy ki pót hajat akkor sokkal több lenne és szerintem jobban is néznek ki vele dorci. - mondta Oliver
- ez nagyon jó ötlet rendben legyen és a lila úgy legyen h alul sötétebb és felül pedig világosabb lila és a háta közepéig vágd le a haját. - mondta Alex
-rendben. - mondta Oliver
hozzá is látott nekem már mindegy volt hisz, ha ellen kezem anyuci úgy is meg büntetett volna szóval elfogadtam h nem 5 cm vágnak a hajamból, hanem 20 cm. na mindegy. telt múlt az idő és én egyre jobban unatkoztam. később Alex meg könyörült rajtam és a tabletet elővette és nézhettem rajta mesét amúgy nem is tudtam h tabletje is van, de inkább örültem h nem kell unatkoznom.
2 órával később...
végre kész vagyok Oliver még hullámokat is csinált a hajamba huh hát nagyon meg változott a hajam sokkal több volt és lila volt bevallom tetszett.
-szerintem nagyon jó lett Alex te mit gondolsz? - Alex csak akkor nézett fel a telefonjából amikor Olivér meg szólította gondolom megint munka.
-tyűűűű Olivér nagyon nagy vagy dorci nagyon szép lettél. - mosolyodott el Alex
ezután nagyon meg köszöntük Olivernek. majd Alex fizetett, de jóval kevesebbet mivel Olivér nem akart egy összegnél többet elfogadni mivel azt hajtogatta h meg tiszteletesének érzi h ő csinálhatta meg a híres maffia vezérnek a babájának a haját. ezután ki mentünk, ahol már ott ált a limuzin anyuci berakott az ülés be majd be kötött és el indultunk enni mivel már mindenki nagyon éhes volt.
-Viktor és Levi nagyon jó lett a hajatok. - dicsérte meg Alex mivel Viktornak fekete haja van most úgy döntött h a végét be festetetti szürkére. de szerintem is jól áll neki Levinek pedig a füléig lett le vágva a haja és alul fel lett nyírva és az övé zöld színű lett.
-nektek is Alex nagyon jó a hajatok főleg neked dorci pót hajad is lett? - kérdezte Viktor
-igen bár én először rózsaszínre akartam aztán végül is meg győzött dorci h inkább lila legyen, de most már nem bánom h engedtem neki. - válaszolt anyuci.
YOU ARE READING
Babygirl
RomanceGondolom a címből már tudod h miről szól szóval ha érdekel nézz bele! jó olvasást -anyuci én nem szeretném!- ellenkeztem -na most kapni fogsz a fenekedre már megint meg szegted a szabályt komolyan mikor tanulod már meg!? -sajnálom anyuci csak nem sz...