Si patimi..,si cuvinte nerostite. Atat de multe adunate! Ma consumi! Ca o tigara! Tot sufletul meu dispare odata cu fumul si scrumul! Am luptat cu mine si nu am invins! Si nu te-am castigat nici pe tine! Viata mea in ultimele luni, in ultimii ani, a fost formata numai din extreme. Cand ai venit tu am crezut ca imi aduci echilibru, dar m-ai dereglat mai mult! Am simtit ceva sau doar m-am amagit singura? Apoi te-am amagit pe tine! O sa supravietuiesc fara tine! Dar ma doare sufletul! Imi doresc sa fi langa mine! Sau mai bine pleaca! Te vreau si nu te vreau! Ceva asemanator cu "a fi sau a nu fi...indragostit?" Ca o gluma proasta! Trebuia sa te citesc mai bine! Trebuia sa fi invatat ceva din trecut! Trebuia sa iti opresc jocul! Nu am facut-o cu gandul ca vreau sa lupt pentru tine! Tu ai avut impresia ca ai facut totul, eu nu am simtit nimic!
Am nevoie de o imbratisare acum! Una care sa nu imi spuna ca te bucuri ca ma vezi, una care sa nu fie ca asa se cuvine, nu una blanda, calda! Vreau o imbratisare reala de la o persoana reala care sa imi spuna:" Nu stiu prin ce treci! Nu am idee de ce plangi din cauza unor prostii, copilarii! Nu stiu daca este sau nu vina ta! Stiu ca eu o sa fiu aici pentru tine! Orice ai face, eu o sa te ajut sa te ridici! Sti de ce? Pentru ca imi pasa de tine! Pentru ca te iubesc! "
Vreau sa simt toate astea intr-o singura imbratisare, sa ma topesc in aceea imbratisare! Sa simt fluturi doar de la aceasta simpla atingere! Vreau sa ma simt in siguranta in acele brate! Vreau sa fiu iubita odata in viata caci eu am iubit inca dinainte de aceasta imbratisare.
Unde este imbratisarea mea?Am vrut sa o simt din partea ta, dar nu am fost destul de buna in a te indruma fara glas! Au ramas doar priviri...neintelese, piedici.
CITEȘTI
Ganduri pierdute pe un drum public
RandomNimic important, doar niste ganduri! Priviri in trecut, amintiri din prezent... ce conteaza ca toti vad cand nimeni nu intelege?