Gel gel sarışınım gel gel sana aşığım gel dnanandndn.
3/3
Steve'in kulisinin önünde bekliyordum.Kapıyı tıklatıp beklemeye başladım.Kapıyı gömleğinin düğmelerini iliklemeye çalışan bir Steve açmıştı.
"İstersen sonra geleyim?" Kafasını kaldırıp bana gülümseyip geri düğmelerini iliklemeye dönmüştü.
"Kaptan Amerika kostümünü yeniden dikiyorlar ondan dolayı biraz ortalık dağınık kusura bakma"
Her tarafta dağılmış halde olan kumaş parçalarına bakıp "Diğer kostüme ne oldu ki?"
Steve elini ensesine atıp hafifçe orayı kaşımıştı."Eee şey eğilirken yırtmış olabilirim ama ne yapayım?"
Kahkahalarla gülerken kapı açılmıştı.İçeriden giren film yapımcısına elimi uzatıp "Merhaba Bay Miller ben Bucky Barnes"
Bay Miller bana elini uzatıp "Bu ne büyük bir onur Bay Barnes.Sizin gibi başarılı bir aktörü Kış Askeri rolünde görmek çok isterim"
Steve kolunu belime dolayıp "Bay Miller kıskanıyorum ama beni bu kadar çabuk kabul etmemiştiniz sevgilimi kıskandım şuan"
Ona kafamı anında döndürüp 'Biz sevgili miydik?Ne ara sevgili olduk?Benim niye haberim yok?'bakışları attığımda o bana kaş göz yapıp belimdeki elini daha da sıkı dolamıştı.
Bay Miller ile oturup anlaşmıştım ve 3 filmlik bir anlaşmaya imza atmıştım.Bu sırada Steve durmadan bana bakıyor sanki karşısında değerli bir tablo duruyor gibi inceliyordu.
Bay Miller odadan çıkınca Steve'e dönüp "Biz ne ara sevgili olduk hayır yani ben bir teklif göremiyorum ama bundan da önemli bir şey var benim neden bundan haberim yok o daha öne-"
Dudaklarıma yapışan sarışının dudaklarıyla sözüm kesilmişti.
"Aklımdan bir türlü çıkmadın Bucky.Bu rolü senden başkasının oynamasını istemedim üzgünüm"
"Sorun değil Steve" elimi yanağına koyup okşamaya başladım.
Kapıdan gelen tıklama sesiyle Steve "gir" diye seslendi.İçeri giren kadın "Selam Steve'in o çok bahsettiği Bucky sonunda burada demek.Kaptan Amerika serisinde senin gibi başarılı bir aktörün bulunacak olması beni çok etkiledi"
Elimi uzatıp kadına kocaman gülümsedim "Merhaba Peggy seninle tanışmak da beni çok mutlu etti ama Steve'in benden nasıl bahsettiğini bana anlatmak istersen seve seve dinlerim"
Peggy heyecanla anlatmaya başlamıştı gözlerinin içi parlıyordu resmen."Bucky bir görsen her gece senin adını sayıklayıp duruyor yemek yiyiyoruz ama Steve senin fotoğraflarına ba-"
"Peggy kulisimden çıksana sen"kızı uzaklaştırmaya çalışan Steve'i bu sefer ben belinden tutup kendime çekmiştim.
"Aaaa olur mu öyle şey ne güzel dinliyoruz Steve" dediğim zaman Steve mızmız çocuklar gibi küsmüştü bana.
"Babasıyla annesine seni anlattı biliyor musun?Annesi 'heh işte böyle ol oğlum bana getireceksen böyle damat getir' dedi."Peggy ellerini heyecanla sallayıp duruyor ve anlatırken sürekli gülümsüyordu.
"Peggy sussana bir ya rezil ediyorsun" Steve'in bu haline kahkaha atan Peggy "Steve bey bu işler öyle kolay olmuyor sen beni Sam'e şikayet ederken iyiydi ama!"
Kapı bir kere daha çalınca Peggy gidip kapıyı açmıştı.Kapıda duran sarışın uzun saçlı kadın bizi görünce hemen heyecanlı adımlarla koşup yanımıza gelmişti.
"Steveeee inanamıyorum benim minik oğlum sonunda kendine birini buldu damat oldu gidiyor Peggy görüyor musun çocuklar ne çabuk büyüyor?"
Steve sarışın kadına doğru atılmak isteyince onu tutmuştum."Siz benim başımın belası mısınız!Şurda kendi kulisime sevgilimi çağırayım diyorum bir oturup çocukluk anılarımı anlatmadığınız kaldı!"
"Sharon en iyisi biz gidelim yoksa bunlar bizi parçalayacak" Adının Sharon olduğunu öğrendiğim kadın ile Peggy kulisten çıkınca Steve elini alnına koyup iç çekmişti.
Ona sarılıp "Hey sarışın üzülme ben çocukluk anılarını da dinlemeyi çok isterdim" diyip kahkaha atmıştım.Steve kollarını bana dolayıp kafasını göğsüme yasladı.
"Benimle çıkar mısın Barnes?" Sonunda gelen teklifle kafasını kaldırıp bana bakmaya başlayan Steve'in yanağına elimi koydum.
"Evet seninle çıkarım ama keşke bunu bana sevgilim demeye başlamadan önce sorsaydın"
Steve gözlerini kaçırıp "Ummm şey üzgünüm" ona gülümseyip "Sorun yok sarışınım" demiştim.
Şu son 1-2 seridir net bir son yazamadığım için üzgünüm...
Umarım sevmişsinizdir.♥️