No więc tak, nazywam się Joe mam 16 lat moje życie jest w sumie do dupy, ponieważ w szkole jestem gnębiony przez moją orientację seksualną. Plus jest taki, że mam jedną przyjaciółkę, a mianowicie Kely, kocham ją jak siostrę i nie wyobrażam sobie życia bez niej.
W domu w sumie nie mam, lepiej niż w szkole, moja rodzina składa się z pięciu osób wliczając do tego mojego psa więc z sześciu. A dokładniej ze mnie, moich dwóch braci Grega i Huga, ojca Barta, mamy Lary i psa Pakkuna (wiem bardzo kreatywne imię dla psa wzięte z naruto). Grega nienawidzę, ponieważ tak samo jak ludzie ze szkoły gnębi mnie, o ojcu to ja nawet nie wspomnę jak bym mógł to udusiłbym go własnymi rękoma. Wykorzystuję mnie seksualnie od 4 lat, a moja mama nic z tym nie robi. Ale tak szczerze to nie jej wina, ponieważ boi się, że jak to gdzieś zgłosi to nie będziemy mnieli dachu nad głową, zawsze się o mnie troszczy za co ją kocham. Już wolę być wykorzystywany seksualnie przez tego psychola niż dokładać zmartwień mamie.
Hug to druga osoba na której moje polegać w mojej rodzinie, pierwszą jest mama. Na szczęście on mnie akceptuję takiego jakim jestem. No i został Pakkun mój pies, jak to każdy pies dla swojego pana jest nie zastąpiony nie oddałbym go za nic w świecie.
Hmm... Pomyślmy czy jest coś jeszcze o czym musicie wiedzieć?? A no tak prawie bym zapomniał.
W szkole nauczyciele nie zwracają uwagi na to co się dzieje u mnie w domu i w szkole, mają zupeł na to wywalone, ale jest jeden nauczyciel, a mianowicie pan Tim. Od razu muwię, że to nie będzie opowieść o tym jak uczeń zakochuje się w nauczycielu i wiodą zajebiste życie. Nie, nie, nie ma tak łatwo, ta opowieść jest owiele bardziej skomplikowana. Ale wracając pan Tim to mój wychowawca, no wychowawca jak to wychowawca zwraca uwagę na problemy swoich uczniów, tyle że pan Tim tak zwraca na to uwagę, że czasami mnie to denerwuje. On wie o wszystkim co się dzieje u mnie w domu.
Kiedyś to on nawet próbował zgłosić na policję to, że mój ojcic mnie wykorzystuję seksualnie. Ale natychmiast wybiłem mu ten pomysł z głowy. Stara się mi pomóc na wszystkie możliwe sposoby za co szczerze mu dziękuje, ale nie powinien się aż tak bardzo wpychać w czyjeś życie.
No więc tak to chyba już wszystko o czym musicie wiedzieć. Opowiedziałem wam o szkole i o domu, więc to chyba wszystko.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam za jakiekolwiek błędy ortograficzne. I mam nadzieje że po prologu wam się trochę spodoba i zostaniecie na dłużej. Zachęcam, także do kliknięcia magicznej gwiazdki ⭐.
Z góry dziękuje.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tutaj jest przedstawienie postaci, które na razie musicie znać, a także mniej więcej ich wygląd :
Joe Riger - główny bohater tego opowiadania
Wygląd - niski, białe kręcone włosy, brązowe oczy, jasna cera, twarz lekko piegowata
Styl ubioru - oversize, najchętniej kolorowy
Wiek - 16 latGreg i Hug Rigerowie - bracia Joego, bliźniacy
Wygląd - wysocy, brązowe krótko ścięte włosy, zielone oczy, jasna cera, różni ich tylko to, że Hug ma pieprzyk pod prawym okiem
Styl ubioru - normalny, nie jakiś specjalny
Wiek - 17 latBart Riger - ojciec Joego którego wykożystuje seksualnie
Wygląd - wysoki, brązowe krótko ścięte włosy, brązowe oczy, jasna cera
Styl ubioru - normalny, nie jakiś specjalny
Wiek - 42 lataLara Riger - mama Joego
Wygląd - niska, białe długie włosy najczęściej upięte, zielone oczy, jasna cera
Styl ubioru - najczęściej sukienki (nie tyczy się to oczywiście zimy)
Wiek - 41 latPakkun - pies Joego
Rasa - Beagle
Wiek - około 3 lata (żyją od 12 do 15 lat)Kely Frans - najlepsza przyjaciółka Joego
Wygląd - niska, długie blond włosy, niebieskie oczy, jasna cera
Styl ubioru - najczęściej sukienki (nie tyczy się to oczywiście zimy)
Wiek - 16 latTim Diskuls - nauczyciel Joego
Wygląd - wysoki, blond włosy krótko ścięte, zielone oczy, jasna cera
Styl ubioru - najczęściej garnitury
Wiek - 34 lata~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
⭐Przypominam o magicznej gwiazdce⭐
CZYTASZ
~Co ja ci zrobiłem...~ [ZAWIESZONE Z POWODU BRAKU CHĘCI]
Short StoryJoe Riger, szesnastolatek, który ma życie do dupy (dosłownie) w domu jest wykorzystywany seksualnie przez swojego ojca, a w szkole gnębiony z powodu swojej orientacji seksualnej. Pewnego dnia zostaje sprzedany przez swojego ojca (handel ludźmi musi...