çek elini!!!!

186 10 2
                                    

Evet neler oldugunu bnde anlam verememekle birlikte kendimi garip hissediyordum.Farklı duygular icine girmistim off lanet olsun bu hic hosuma gitmedi... Sabah uyandım parfum hafif makyaj derken servisin korna sesiyle irkildim .Neyseki pek azar isitmemistim kimi kandırıyom isittim sadece kulak tıkadım .. Ardından yine servisteki aptal jojukların aptal kahkaha yada kisnimelerini duydum.Ben kolay kolay biriyle arkadas olmazdım ve sevemezdim .Birini seviyosam o kisiye gercekden cok deger verirdim.Ardından servis kapıları aralandı onumde yine o taş KORAY!! Arkimin koluna vurmaya basladım ."noldu" diye irkilirken bn hala korayı süzmekle mesguldum.Amacım neydi bnim lanet olası kalbim.Ardından ani bi kararla korayın yanına yaklasıp elimi uzatarak 'cuma gunu cok kalabalıkti adımı soylemedim bn semanur tanıştığımıza memnun oldum' dedim ona bakarken dudaklarımı disledigimi farketmeden .. Arkim kndi dudağını isaret ederek bni uyarmaya calıssada bnim jeton saniyeler sonra düşmüstü...Umarım farketmemistir diyip dua ederek katları cıkarken cuma gunu kantinden rumeysayı süzen cocugun yani erenin  yanından gectigimi farkettim aman tanrim...Acaba rumeysa bu cocuk hakkında neler düsünüyodu .Birazdan anlarız.Sınifa girip bi kackisiye slm verdim bi kacinada göz devirdim.Ardından rumeysaya bomba soruyu sormak için yanına gittim.OMG!! Diye lafa basladım bunu neden yaptığımı bnde bilmiyordum sanirim bu sozcuk hosuma gidiyordu.Tam sorumu sormadan kağanın ve erenin kapının onunden gectigini farkedince rumonun elinden tutup sürükledim ereni gostererek " bak işte şu çocuk nasıl kantinde sana nasıl baktığını gördüm bence çok iyi allah sana bağışlasın ahah" diyerek sırıttım fakat aynı durum rumo icin gecerlimiydi sanırım hayır .. Bana hangi duygular içine baktığımda bile anlayamamıştım sinirli mi şaşkın mı.. "Aman tanrım hadi soyle hoslaniyon demi knk "derken neyseki rumeysanın yuzundeki tatlı tebessümü farketmistim ..Ona sarılarak bi iki dalga gecmemle beraber sırıtmasına karsılık verdim.Pınar yanımıza geldi son bi kac gundur olanları onada anlattık.Pınarın woww diye bagırısını bi kac saniye sonra rumeysayla susturmaya calıstık ..Size birazda pınarımdan bahsediyim berk adında orta boylu , maviş , hoş tatlı bi cocugu dort aydır deliler gibi seviyo ayrıca ona kısa bi zaman once acıldı fakat sevgisine karsılık bulamadi aptal jojuk nolcak..Pınarda beyaz tenli , uzun saclarını kısa bi zaman önce kestirdi yüz hatları hmn hmn kusursuz bi kız dudakları zaten müthiş , utandığında yanaklarının kırmızalasması onu cok tatlı yapıyo..Bugun pınarla yine okulda depar atarken berkin pınarla goz goze geldigini şahsen bn farketmistim.Ciddi anlamda tatlılar ve birbirlerine feci derecede yakıştiklarını dusunuyorum.Büsra ise pek sevgili taraflarında bezi yok..Ama o da cok iyi ve hoş kızdır.Bn sema zaten bni tanıyosunuz.Okulda yine depar atarken bi salaklik sonucunda gecen sene onu sevdigimi soledigim bahadıra rastladım.Oysaki sadece birilerinin bana deger vermesini istemistim her neyse malum ergenlikk...Onunla her goz goze gelisimizde yada bi yerde karsılaştığımızda utancımdan geberiyorum..Bahadır berk burakhan ve tam on bes kisi bu tayfa bnce hepside cok tatlı zaten gecen sene her hafta birine aşık oluyodum berk hariç ...Pınar onu sevdi seviyo ve hala sevmeye devam edicek anlasılan ..Benim en uzun birini sevmem cocukluk aşkımdı aptalın teki o da suan adını bosverin..Dersin ortasında kapı çaldi ve nobetci iceri girdi saat üçten sonra hocaların toplantısı oldugunu ve eve gidebilicegimizi soledi..Bizde bu fırsatı kaçırmayıp kücük bi plan yaptık ve avmleri gezmeye karar verdik hmde kafa dagitmış oluruz dedik.Zil caldı biz hmn avmlere akın ektik.Hemen ayakkabılara takılara baktık ve bi kac elbise denedik.Avmden cıkmak icin yuruyen merdivenlerle asagıya inerken yine aynı tayfadan burakhana rastladık .Burakhan kısaca esmer yakısıkli kaslar baklavlar fln muthis cidden fotolarından biliyom tabi yanlış anlamayın canlısını gormeyi cok isterdim orası ayrı tabi....Avmden cıktık rumoyla bn otobusle aynı tarafa pınar ters tarafa gitti .Pınarla vedalastıktan sonra rumoyla otobuse bindik kimsenin dayamaması icin dikkat etmeye calısan rumoyu izlerken resmen gulmekten yarılmıştım..Eve geldigimde bitkin bi halde kndimi yatağın uzerine fırlattım....

aşk lazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin