1.bölüm

384 13 33
                                    

Sellamın Aleyküm.

Genelde burada kital hakkinda bir açıklama yaparlar ama aklıma açıklama gelmiyor.

Neden yazıldıgıni bilmiyorum ama herkes yaziyor buraya başlama satinizi yazarmısınız.

Burayada baslama tarihinizi lütfen.

Kitabima bir şans verdiginiz için teşekkür ederim.

Fazla konusmayın siz bölüme geçin.

İyi okumalar.

¤¤¤

"Tamam patron"

Cevap aldıktan sonra yürümeye başladın. Arabama binip direk bizimkilerle aldığımız eve doğru gittim. Bizimkiler dediğim Kaya ve Meriç. Ailelerimiz dost olduğu için çokcukluğumuz birlikte geçmişti.

Kaya KILIÇ...
Kendisi genelde komik bir kişiliğe sahip ama samimi olmadığı kişilerin yanında çok sert bir kişiliğe sahip.19 yaşında mavi kolejine gidiyor. 12. Sınıf öğrencisi. Yeraltı dünyasında adı HAYALET. Annesi Meltem teyze ev hanımı,Babası Kenan amca'nın araba galerisi zinciri var.

Meriç ATEŞ...
Oda Kaya gibi bizim yanımızda komik ama samimi olmadığımız insanlara karşı çok kaba.19 yaşında mavi kolejine gidiyor. 12. Sınıf öğrencisi. Yeraltı dünyasında adı HANÇER. Annesi Hande teyze ev hanımı,Babası Ali amca'nın çok ünlü bir hukuk birosu var ve kendisi çok ünlü bir avukat.

Ben Arca UYAR..
Her yerde ciddi ve kaba bir kişiliğim var.19 yaşındayım ve Mavi kolejine gidiyorum. 12. Sınıf öğrencisiyim. Fazla konuşmam. Rusça ve ingilizce biliyorum. Yeraltı dünyasında adım KARA. Annem Nesrin ev hanımı,babam Murat'ın kendi hastane zinciri var ve beyin cerrahı. Dedem Yılmaz mafya babası. Zaten mafyalığa onun sayesinde başladık. Kendi holdingi var. Kendi tırlarını kiralıyo.

Eve geldiğimde babamların arabalarının burda olduğunu gördüm. Yine ne oldu. Sakince arabayı durdurup arabadan indim. Kapıyı anahtarımla açtığım anda Ali ve Kenan amcanın bağırma sesleri geliyordu. Kapıyı yapatıp yavaş adımlarımı atmaya başladım. Salona girdiğim anda gözüm direk yerdeki cam parçalarına takıldı. Ve durdum yavaşça kafamı kaldırıp ne olduğunu anlamaya çalıştım.

"Okul açılalı daha 2 hafta oldu nasıl atıldınız aklım almıyor"

Ali amcanın bağırmaya devam etmesiyle kapının kenerına sırtımı dayadım ayaklarımı uzatıp diyer kenara deydirdim ve cebimden sıgaramı çıkardım. Çakmağımla sigaramı yakarken gözler bana döndü. Sigaramı yakıp içime çektim. Ve yavaşça başımı onlara döndürdüm. Elimi devam edin anlamında sallayıp konuştum.

"Siz devam edin ben burda bekliyorum ve bu kez devlet okuluna gidiyoruz. Daha okula 2 gün gitmedim okuldan atıldınız. BEN SİZE DEMEDİMMİ OKULA OKUMAK İÇİN GİDİN DİYE!"

Sona doğru bağırmıştım. Kaya ve Meriç sesimi duyunca kafalarını yere eğdiler ve özür dilediler. Ben daha çok sinirlendim çünkü bunlar benim arkadaşlarım ve benim felsefemde özür dilemek güçsüzlere özgü bir şey.

"ÖZÜR.DİLEMEK.GÜÇSÜZLERE.GÖRE. BİR.ŞEY.!!"

Tek tek bütün kelimelerin üstüne basarak yüksek sesle konyşmuştum ve tükürürcesine söylemiştim. Daha fazla sinirlenmek istemediğim için özel korumam olan Emre'yi aradım. Ve odama doğru çıkmaya başladım. Ben bağırınca herkez konuyu kapatmış ve maç muhatbeti yapmaya başlamıştı. Odama çıkıp kendimi yatağa atınca telefonumu açmıstı bir zahmet.

"Emre bize bir devlet okulu bul ve kaydımızı yaptır."

Telefonu kulağımdan çekip saate baktım ve telefonu yeniden kulağıma koydum.

YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin