Všechno bylo naprosto dokonalé, já a Timothy, byli jsme dokonalý pár. Alexis mě nějakou dobu opravdu nesnášela a dělala mi naschvály, přesně jak to ona dělá, ale postupem času zjistila, že to stejně nemá cenu a smířila se s tím, že je Timmy můj.
Jackie jsem to druhý den řekla a byla víc než nadšená, byla šťastná, že jsem šťastná já, a to mě dělalo ještě víc šťastnější. Nakonec ji došlo, že kluci na jednu noc není nic pěkného. Čím víc trávila času s Mikem, tím víc ho začínala mít ráda, později spolu začali chodit a nakonec i ona byla šťastná.
Moje rodiče nejdřív nebyli nadšení z toho, že chodím s Timmym, protože to na první pohled nebyl kluk kterého si pro mě přáli. Pak ho ale víc poznali a smířili se s ním, protože poznali, že přesně pro mě je on to nejlepší.
My s Timmym byli šťastní, zažily jsme spoustu legrace a zábavy, chodily jsme na večírky, na večeře a jezdili po výletech, chodili jsme se koupat do jezera, vyspali jsme se spolu. Všechno bylo přesně tak jak mělo být. Milujeme se a to nám nikdo nevezme. Až tak k jedné omylné zprávě. Nikdy na to nezapomenu, jsem za ro neskutečně vděčná. Osud nás svedl dohromady. Přesně tak to mělo být.
To je konec tohoto příběhu, doufám, že se vám líbil, a doufám, že ode mě budete číst i další příběhy. Případně se omlouvám za chyby.
YOU ARE READING
Texting with him.
Teen FictionÚplně mě pobláznil, zamotal mi hlavu tak jak jsem si myslela, že to není ani možné, kdybych však věděla kdo to je, nedovolila bych mu to..