-32

186 39 8
                                    


-аео

Жэхёны аав сургууль дээр дуудагдаж ирсэн ба хэрэггүй жижигхэн шалтгаас болж зодоон эхлүүлсэн гэдэгт итгэсэнгүй. Ямар ч ор үндэсгүй ярьж байсан захирлын ярианд нэлээд бухимдан сургууль дээр ирсэн ч захирлын өрөөний зүг хараад сандран зогссон Сынжиг хараад тайвшрах шиг болов. 

Сынжи түүнийг угтаж аваад, "Сайн байна уу? Намайг Пак Сынжи гэдэг." гээд бөхийж,  "Та Жэхёны аав мөн биз дээ? Би Жэхёны найз нь байгаа юм аа. Энэ хэрэг Жэхёны буруу биш шүү. Тэр зүгээр л гадуурхагдаж байсан нэгнийг харж тэвчилгүй оччихсон юм. Зодоон гэдэг ч бас худлаа. Тэр хэтэрхий их уурлачихсан байсан болохоор тэр хүүхдийг заамдаж л авсан. Тэгээд нэг ч цохилгүй тавьчихсан юм. 

Тэр зодуулсан гээд байгаа хүүхэд өөр хүнээр цохиулчихсан байх. Би сая сайн анзаараагүй ч хэрвээ түүний баруун шанаан дээр нь цохиулсан мөр байвал нотлох баримт болно. Түүний ойрын танилууд дунд миний мэдэхийн солгой гартай хоёр ч хүн бий. Харин Жэхён гараа яасэн бэ гэвэл ширээ цохьчихсон юм. Гэхдээ баруун гараараа шүү. 

Захирлын үгэнд, бас зодуулсан гэх хүмүүсийн үгэнд битгий итгээрэй." гэхэд Жэхёны аав инээмсэглэн, "Тайвшир даа. Түүнийг ийм зүйл хийхгүй гэдгийг би мэдэж байгаа." гээд захирлын өрөө рүү явлаа. 

***

Өрөөн дотор бүхэлдээ хүйтэн уур амьсгал үүссэн байх бөгөөд Жэхёны аав доош харан зогссон хүүгээ, урд нь суусан зодуулсан нэртэй Икжүнийг ээлжлэн харж байв. 

"Тэгээд манай хүү зодоон хийсэн хэрэг үү?" гэж хүйтэн хоолойгоор хэлэхэд захирал "Тийм ээ, их завсарлагааны цагаар хоолны газарт зодоон эхлүүлсэн. Төгсөх ангийн сурагч, дээрээс нь сурлагадаа тийм сайн байж ямар ч ёс суртахуунгүй юм. Манай сургууль иймэрхүү зүйлд их хатуу ханддаг. Түүнийг сургуулиас хөөх эсэхийг шийдэх хэрэгтэй байна." 

Захирлын энэ сүрдүүлэг аятай үгэнд ихэнх эцэг, эхчүүд сандралдан гуйдаг ба үүнээс цааш хүүхдүүд асуудал гаргах нь ч хамаагүй багасдаг аж. Мөн зарим нэг азтай гэмээр тохиолдлуудад хэдэн вон ч завшаад авдаг. 

Жэхёны аав Жэхён руу нэлээн удаан харж байснаа "Танд ямар нэг нотлох баримт байгаа юм уу?" 

"Нотлох баримт байхгүй ч гэрч байгаа. Тэр хажууд нь зогсож буй охин бүгдийг харсан гэсэн." гээд Есүл рүү заахад тэр толгой дохин "Икжүнийг Жэхён заамдаж байгаад хэд хэдэн удаа цохьсон." 

[ON HIATUS ] GOOD GIRL /MGL/Where stories live. Discover now