Hinata vs Neji

194 15 2
                                    

- Ez lenne a főház büszkesége? Ennyire futotta tőle? - kérdezte Neji, miután eltalálta Hinatát.

- Natsumi...

- Meg se szólaltam.

- Csak szerettelek volna előre figyelmeztetni.

- Felesleges, hiszen itt nem tehetem meg.

- Igaz.

- Majd otthon kinyírom.

- Sejtettem, hogy ezt fogod mondani.

- Mi a nyavaja folyik itt!? - akadt ki Naruto. - Láttam, hogy Hinata eltalálta erre ő sérül meg!?

Még nincs vége! - indított Hinata egy újabb támadást Neji ellen, de ő lefogta a kezét és megtámadta az alkarját.

- Nem irigyellek - motyogta Hinata.

Elképesztő! - csodálkozott Kakashi.

Ne mondd, hogy máris? - döbbent le Kurenai.

- De igen - motyogta Hinata.

Hohó! Nem csoda, hogy ezt a fiút tartják a Hyuga klán mindenidők legtehetségesebb tagjának - gondolta Hiruzen.

- Csak nincsenek érzései - mondta Natsumi.

- Igaz - bólintott Naruto.

Neji felhúzta Hinata pulóverjének az úját.

- Ez... nem lehet! Tehát rögtön az elejétől...

- Így igaz. Végig a Tenketsu pontokra céloztam.

- Mi mást lehetne várni tőle - forgatta meg a szemeit Sasuke.

- Miről zagyvál? Milyen pontokra? - kérdezte Naruto.

- Az emberi test chakrakeringésirendszerében háromszázhatvanegy Tenketsu pont van. De chakra gócpontoknak is nevezik őket. A jelentőségük abban áll, hogyha egyre elég nyomást fejtünk ki, akkor azon többé nem folyik át a chakra. Aki erre képes, az elméletileg át is tudja venni az irányítást felette. És mielőtt eszetekbe jut megkérdezni ezen pontokat még a legfejlettebb Sharingan szem sem képes észlelni. Az, hogy látja a pontokat, és támadni is képes őket egy támadás közben magáért beszél - magyarázta Kakashi.

- Engem egy kicsit sem nyűgöz le - mondta Natsumi.

- Engem se - bólintott Naruto.

Neji ellökte magától Hinatát, aki a földre zuhant.

- Hinata kisasszony, íme még egy dolog, ami nem fog megváltozni. A bukott ninja soha nem éri be az elitet. A valóság nem módosítható. Amikor döntöttél, hogy harcolsz velem az is eldőlt, hogy számodra ez vereséggel végződik. Remélem belátod, hogy sohasem volt esélyed. Utoljára figyelmeztetlek. Add fel a harcot!

- Ritkán találkozok ilyen idegesítő alakkal. Jobban felhúz, mint amikor Narutoval harcoltam - mondta Kiba.

- Nem fogok...

- Hm?

- Visszatáncolni... megfutamodni... többé nem!

- Jól teszed - bólintott Ino.

Hinata! - nézte a lányt Naruto.

- Esküszöm! Ezt az utat választottam magamnak.

- Ez a Hinata! Nem hittem volna, hogy ilyen belevaló lány - csodálkozott Naruto.

Hinata ennek hallatán rákvörös lett.

Naruto - A múlt és a jövőWhere stories live. Discover now