Krásné vánoce

598 27 5
                                    

Ze spánku nás probral Ron. ,,Frede, Georgie, Ginny pojďte s námi. Jde o tátu." Fred s Georgem vyskočili z postele. ,,Katy, na co čekáš musíme jít!" Řekl mi přísně George. ,,Já nevím jestli bych to měla vědět." Řekla jsem váhavě. ,,Blbost jdeš, jsi už součástí rodiny." Řekl Fred chytil mě pevně za ruku a táhnul mě za sebou. Ve společenské místnosti jsme potkali Ginny a společně jsme běželi do Brumbálovy pracovny. Dorazili jsme do pracovny a stoupli si za dvě křesla, Ginny si na jedno z nich sedla, ale já jsem se nechtěla oddělit od Freda. Harry nám řekl o své noční můře, o napadaní Arthura Weasleyho na odboru záhad. ,,Stál jsi v tom snu vedle oběti nebo si to viděl shora?" Ptal se Brumbál Harryho. ,,Ani jedno. Bylo to jako bych. Řeknete mi prosím co se to děje?" Řekl Harry a pot by se z něj dal ždímat. Brumbál promluvil ke dvou portrétům, já jsem měla hlavu zabořenou na Fredově hrudi. Zaslechla jsem jen že budeme cestovat přenášedlem na Grimmauldovo náměstí, k Siriusovi domů. Najednou promluvil jeden z portrétů. ,,Našli ho Albusi, bylo to o vlásek, ale dostane se z toho. A co víc pán zla to nezískal." Brumbál si jen s úlevou vydechl. ,,Ach díky bohu." Najednou Harry vykřikl. ,,Poslouchejte!" Všichni jsme se dívali zmateně na Harryho a ten jen ztěžka oddychoval. ,,Co se to se mnou děje?" Zeptal se Harry potichu. Do téhle napjaté situace přišel Snape. ,,Volal jste mne, pane řediteli?" Zeptal se chladně a věnoval mi jeden ze svých lhostejných pohledů. ,,Severusi nemůžeme už čekat, ani do rána ne. Jinak budeme všichni zranitelní. Snape chytil Harryho a táhnul ho pryč. ,,To je hrozný." Zašeptala jsem Fredovi do náruče. ,,Neboj, táta bude v pořádku." Řekl George a Fred mě pohladil po hlavě. ,,Vraťte se zpátky na kolej." Řekla profesorka McGonagallová a podívala se na mě. ,,Můžete jít s dvojčaty slečno." Řekla profesorka a já jí opětovala úsměv. Přišli jsme zpátky na pokoj a já se snažila usnout bohužel neúspěšně. 

Nastali vánoce a mi se vrátili na Grimmauldovo náměstí. Umbridgeová mi odstranila ti protivné náramky a mě se konečně ulevilo. U Siriuse doma jsme stáli u stolu a pozorovali malého létajícího Santu, který nám přál veselé vánoce. ,,Tak a jsme tady. Taťka se vrátil." Řekla paní Weasleyová nadšeně a dovezla na vozíčku zbídačeného pana Weasleyho. Všichni jsme mu zatleskali a sedli si. ,,Tak a teď dárky." Řekla paní Weasleyová nadšeně. Hned nám je začala rozdávat a samozřejmě si zase popletla Freda s Georgem. Jen jsem se nad tím usmívala. ,,Jsem snad jediná kdo ve vás vidí rozdíl?" Zeptala jsem se George. ,,No vlastně jo, oba nás miluješ, ale každého jinak." Odpověděl mi George a začal rozbalovat svůj dárek. ,,Ty sprosťáku!" Řekla jsem a šťouchla ho pod žebra. George jen nenápadně sykl a vytáhl z balíčku krásnou pletenou šálu. Stejnou dostal i Fred, já jsem dostala krásný modrý svetr. ,,Děkuju moc paní Weasleyová." Řekla jsem a hned si ho oblékla. ,,Ale no tak Katy, pořád tak formálně. Říkej mi Molly." Usmála se na mě paní Weasleyová. ,,Tak uklidíme to tu." Vyzvala nás Molly, začali jsme rozlévat pití a najednou vešel Sirius a Harry. ,,Harry! To je pro tebe. Jsem ráda že jsi s námi." Řekla Harrymu Molly a podala mu jeho dárek. ,,Tak a teď přípitek, na pana Harryho Pottera, bez kterého bych tady už nebyl." Řekl pan Weasley a pozvedl svůj pohár. ,,Na Harryho!" Řekli jsme všichni jednohlasně a napili se. Dali jsme se do jídla a já nevěděla, co si dát dřív. Najednou na okno zaklepala sova. ,,Čí je to sova?" Zeptal se pohotově Fred. ,,To netuším, nikdy jsem ji neviděla." Řekla Molly a vzala od sovy dopis. ,,To je pro tebe Katy, od Severuse." Řekla Molly a podala mi obálku. ,,Toto vám posílá pan Malfoy, jen nevěděl kam to má poslat, tak to zaslal přese mě. A i já vám přeji veselé vánoce." Přečetla jsem zadní stranu obálky. ,,Tobě píše Malfoy?" Zeptal se žárlivě Fred, jen jsem se na něj otočila a řekla. ,,Jsem prefekt stejně jako on, nevidím na psaní nic špatného." Fred se nafouknul a založil si ruce. 

,,Snad nežárlíš bráško?" Zeptal se posměšně George. ,,Katy přeju ti veselé vánoce, ať si to s Weasleyovými užiješ. Budu se zítra dívat na hvězdy, mělo by být vidět souhvězdí Kassiopeii a Severní Koruny. Rád bych se díval s tebou, znám krásnou legendu a souhvězdí Severní Koruny. Ale asi ti ji řeknu až v Bradavicích. Měj se hezky a užij si vánoce. Draco." Přečetla jsem Dracův dopis a založila ho zpět do obálky. ,,Ty se s Malfoyem díváš na hvězdy?" Štěkl Fred podrážděně. ,,Co je na tom v špatného?" Zeptala jsem se. ,,Nic vůbec nic užij si to!" Štěkl Fred a odešel od stolu. ,,Paráda, krásný vánoce." Řekla jsem a skočila do pokoje kde jsem s dvojčaty spala. Rozletěli se dveře a do místnosti vletěl Fred. ,,Co ti je Frede?" Zeptala jsem se rázně. ,,Nic, nic mi není." Odpověděl Fred, lehnul se na postel a otočil se ke zdi. ,,Bože ty seš paličák!" Řekla jsem a vytáhla hůlku. ,,Prosím ať mi to projde." Zašeptala jsem a natáhla hůlku proti Fredovi. ,,Legilim..." Křikla jsem, ale přerušil mě příchod George. ,,Katy, co to kruci děláš!?" Zeptal se George vystrašeně. ,,Chci vědět co se s ním děje." Odvětila jsem jednoduše. ,,Ale na to nepotřebuješ kouzla." Odvětil mi George a vytrhnul mi hůlku. ,,Promiň." Řekla jsem sklopila hlavu a pomalu vyšla z pokoje. Fred se otočil a zeptal se. ,,Asi ji to vzalo?" George se díval na moji hůlku co měl v dlani. ,,Jo. Má ho ráda, ale tebe miluje. Zkus to pochopit." Řekl George a sednul si na svoji postel. Fred vyšel z pokoje, podíval se dolu a jen viděl modrý záblesk. ,,Tak a teď ji nenajdu." Vzdychl Fred a šel zpátky do pokoje. ,,No tak asi budeš muset počkat." Řekl George, oba si lehli na postel a čekali. Chodila jsem po ulicích Londýna, celý den. Měla jsem pocit, že se nemám kam vrátit. A hlavně za kým. Přišla jsem k řece a sedla si na lavičku. Položila jsem si hlavu do dlaní a začala vzlykat. V hlavě mi pořád běhali myšlenky a já nemohla racionálně myslet. ,,Tohle jsou fakt super vánoce." Řekla jsem když mi konečně přestali téct slzy. 


Katy si chce užít klidné vánoce, ale jediný dopis od Draca to všechno změní. Fred se naštve a Katy se rozhodla si jít vyčistit hlavu. Je neuvěřitelné co všechno změní jeden dopis. Zachoval se Fred správně nebo to přehnal?

Zrzavé štěstíKde žijí příběhy. Začni objevovat