— Po co mnie tu ściągnąłeś, Drops? Miałem iść na potańcówkę, ale przez Twoje zachcianki musiałem zrezygnować! — powiedział wkurzony nauczyciel Eliksirów.
— Snape'uś, cierpliwości, czekamy na kogoś jeszcze — odpowiedział mu dyrektor Hogwartu.
— Lucek, w końcu jesteś! — wykrzyczał Drops.
— Narcyzka mnie jeszcze zatrzymała, żebym gary posprzątał, ale już jestem.— To po co to całe zamieszanie, panowie? Jeżeli chcieliście się tylko napić ze mną wódki, to ja spadam, naura!
— Snape'uś, poczekaj, nie o to nam chodzi! — krzyknął Dropsik.
— No to o co?
— Chcemy zeswatać tego, jak mu tam... Harry'ego z Draco. - wtrącił się Lucek.
— Malfkaj i Pjoter razem?! Po co?
— Chce zostać dziadkiem, a Potter ma ładny tyłek i Draco będzie zachwycony!
— Lucek, Ty już jesteś starym dziadem. — powiedział dyrektor.
— Przymknij się brodaczu!— Harry ma śliczny tyłek... - zaczął rozmarzać Drops.
— Łapy przecz, on jest Dracusia! — w obronie syna stanął jego ojciec.
— No dobra...
— A co ja będę z tego miał? — wtrącił Snape.— Jakieś uczennice do gabinetu i dużo wódki. — powiedzieli prawie chórem obaj mężczyźni.
— Hmm, no okej. To co chcecie zrobić i w czym mam pomóc?
— Dropsik omówi cały nasz plan.
— To Ty chcesz mieć wnuka, nie ja.
— No dobra, tym razem Ci się upiekło, ale wisisz mi piwko. No więc, na razie chcemy zeswatać ich w sposób łagodny, a gdy to nie zadziała, zastosujemy siłę. Snape'uś, Twoim zadaniem jest posadzanie ich w jednej ławce, i zatrzymanie ich gdy będzie koniec lekcji. Zacznij o czymś gadać, a gdy wszyscy wyjdą to spieprz z klasy i zamknij ich tam. Możesz też rzucić zaklęcie wyciszające jak się łaskawie nie zamknął.
— Przyznaj, że plan idealny! — wykrzyknął Drops.
— Plan jest tak chory, jak Wy razem wzięci.
— Dobra, dobra, nie narzekaj.
— To co, panowie, działamy! — powiedział przebiegłym głosem Lucek.
— Na koniec świata i jeszcze dalej! — wykrzyknął Drops i zniknął w oddali.
CZYTASZ
Magiczna Trójca - zjazd shiperów | Drarry | Parodia
HumorAlbus Dumbledore, Severus Snape i Lucjusz Malfoy - Magiczna Trójca, za wszelką cenę próbuję zeswatać Harry'ego Pottera i Draco Malfoy'a.