Urmatoarea zi m-am trezit devreme si vroiam sa ies la alergat.Nu l-am mai trezit pe Zander,i-am lasat un bilet pe noptiera,i-am dat un pupic pe obraz si am plecat.
Afara era cald.Eram imbracata intr-o pereche de pantaloni scurti si un maieu mulat.Am inceput sa alerg in curtea din spate a liceului,iar la a 5 a tura sunt intrerupta de...Lexy..minunat.Asta mai lipsea acum.
-Ce faci ingeras?Ai iesit la alergat?spune ea aroganta.
-Da.Probleme?
-Asculta fetito,tu nu imi vorbesti mie asa!
-De ce nu?
-Pentru ca eu iti sunt superioara!Deaia!tipa ca o nebuna.
-Bine bine gata.Cum zici tu.spun si incep sa alerg iar ignorand-o.
-Nu ma mai ignora!
-Ai venit aici cu un motiv bine intemeiat pentru care as putea sa nu te ignor?
-Da!Am venit sa ne luptam!spune increzuta.
-Sa facem ce?Ai innebunit?Nu ma lupt cu tine.
-De ce?Iti este frica?
-N..nu..doar ca..
-Daca nu iti era frica acceptai.Oricum sunt mai puternica decat tine.
-Ba nu.
-Ba da!
-Ba nu!
-BA DA!
-BA NU!
-Ba da!Sunt mai puternica ca tine..stii si tu asta.
-Oare?Accept.Hai sa ne luptam.
-Hm..bine..sa inceapa distractia.spune scrantindu-si gatul.
Avea un zambet de maniaca pe fata..ce vroia fata asta de la mine?Bine,nu mai conteaza asta acum..trebuie sa ma lupt cu ea..nu vreau sa o ranesc,dar daca nu fac nimic,eu voi fi cea ranita..of Zander,unde esti?
Am inceput lupta.Nu stiu ce puteri avea ea mai exact,dar cred ca era buna la lupta corp la corp..deci daca nu ma poate atinge,eu castig.
Fac cativa pasi in spate,iar aceasta arunca cu o explozie in mine.Stai ce?E si puternica dar poate forma si explozii?Ma feresc de exploziile care vin inspre mine repede.Reusesc sa le ocolesc dar una ma atinge si ma izbesc de gard.
-Hai ingerasule.Ti-e frica?De ce nu faci nimic?Te-am lovit?Saracuta...
-Lexy,inceteaza..spun masandu-mi capul deoarece ma lovisem cu el de gard.
-Nu incetez pana nu mori!!!
-Ce?De ce ai vrea sa...mor?
-Pentru ca mi-ai furat popularitatea.Eu sunt cea mai puternica,cea mai populara si cea mai frumoasa aici!spune si imi arunca o explozie in fata dar reusesc sa ma tarasc din calea ei.
Si continua lupta tot asa pana ma enervez si ii arunc o explozie de lumina care cred ca s-ar fi vazut in tot orasul daca nu exista zidul de magie din jurul liceului.
Cum am facut asta?Eu..nu am inca aripile...cum am putut avea atata forta?
Cand imi intorc capul si ma uit peste umar..erau acolo.Aripile mele!Erau acolo.Le-am luat inapoi!Sunt asa frumoase si..albe..pure.Straluceau foarte tare,iar penele de pe ele erau asa fine..
Ma uit in jurul meu,iar doamna directoare se uita,zambind,la mine,de la geamul biroului ei.Lexy era pe jos uitandu-se speriata la mine.
-Tu..tu ai aripi!Ughhh!spune ridicandu-se de jos.TE URASC,LAYLA!urla si pleaca.
Il vad pe Zander venind in fuga spre mine.
-Layla!Ce s-a intamplat?Am auzit explozii!Esti bine?Ai...aripi!tipa bucuros si ma ia in brate ridicandu-ma de jos.
-Sunt bine!spun si imi ingrop capul in pieptul lui.
-Ma bucur foarte mult..ai reusit,Layla!Dar,ce s-a intamplat aici?Esti ranita?spune ingrijorat.
-Nu sunt ranita..Lexy a vrut sa se lupte cu mine..iar doamna directoare mi-a inapoiat aripile.
Am mai stat imbratisati ceva timp iar dupa Zander imi spune:
-Ai incercat sa zbori?spune ranjind catre mine.
-Nu..am uitat!Pot sa zbor?!?spun entuziasmata.
Da din cap si imi zambeste,apoi se ridica in zbor deasupra mea.
-Haide.spune si imi intinde mana.
Incerc sa ma ridic usor si..reusesc.Nu prea aveam echilibru dar Zander ma prinde de mana si stiu ca totul o sa fie bine daca el este langa mine.Ma ia in brate si ma invarte in zbor.Ma simteam atat de fericita cu el.Ne-am plimbat in zbor pe deasupra liceului,am vorbit,am ras si am stat imbratisati.Era tot ce imi puteam dori vreodata.Zander,era tot ce mi-as fi putut dori vreodata!
CITEȘTI
Love Between A Demon And An Angel Is Possible Too
Romance| Dragoste | Dramă | Fantezie | Layla,este o fată normala de 16 ani,merge la un liceu normal..sau asa a crezut ea..părinții ei i-au ascuns un secret foarte mare.După ce aceasta este batjocorită la liceu pentru că este normală..apare el.Cel mai puter...