Umarım beğenirsiniz.Şimdiden iyi okumalarrrrr😊
(***)
~DERİN ATAHAN'DAN ~
Duş aldım giyindim şimdi ise saçlarımın nemini alıyordum. Saçımı kuruturken Bahar yanıma gelmişti onu baştan aşağı süzdüm sonra kendimi süzdüm.
"Ben mi çok basit tuttum yoksa sen mi fazla şıksın "dediğimde güldü.
"Her zaman şık olunması gerekir canım"
İkimizde karşılıklı kahkaha attık.
Benim üstümde siyah tayt neredeyse içinde kaybolduğum bej rengi bir sweat ve beyaz spor ayakkabılarımla gayet sıradandım. Bahar benim aksime kırık beyaz eşofmanı kalın askılı cropu şişme siyah montumu ile spordan çıkmışa benzemiyordu.
"Saçını kurutuysan çıkalım " dedi.Kafamı salladım spor çantamı alıp ayağa kalktım. Kapının önüne çıktığımızda Kağan'lar sigara içiyordu. Bizi görünce söndürdüler hızlıca.
"Hadi gidelim ya çok acıktım ben " dedi Bahar.
Herkes kafasını salladı Kağan'a bakmıyordum sabah koridorda olanlardan sonra ne olduğunu merak ettiğini biliyordum ve eminim soracaktı ama verecek bir cevabım yoktu. Kağan'nın yanından geçeceken kolumu tuttu. Mecburen kafamı ona çevirdim ardından bir koluma bir yüzüne baktım.
"Dışarısı soğuk montunu giy saçını tam kurutmamışsın "
Bir süre yüzüne baktım " Üşümüyorum "
Sıkıntılı bir nefes verip çantamı omuzumdan aldı ve montumu elimden çekiştirip üzerime geçirdi çantamı yine omuzuma taktı ardından bir şey demeden ilerlemeye başladı.
Ben hala arkasından onu izleyerek neden bunu yaptığını düşünürken hızla arkasını döndü. "Gelmiyor musun ?" dediğinde ise silkelendim ve bir şey demeden ilerlemeye başladım.
"Sahilde bir cafeye gidelim olur mu arabaya sıkışırız" diyen Enes'i herkes onayladı.
Enes sürücü koltuğuna Bahar yolcu koltuğuna. Ben, Burak, Kağan ise arkaya bindik. Burak beni ikisinin ortasına tıkıştırmıştı. Hepimiz binince Enes arabayı çalıştırdı.
(***)
~KAĞAN SAYAR'DAN ~
"Yaaaa Derin kaysana sıkışıyorum. "dedi Burak yalan söylüyordu şuan o en çok yer kaplıyordu. Tek derdi Derin'i bana yaklaştırmaktı.
"Ya Burak yer yok daha nereye kayayım ya " Derin sinirli sesi ile Bahar kıkırdadı.
"Ya baksana yayılmışsın az Kağan'a yaklaş nefes alamıyorum galiba ölüyorum ahhh daha çok gencim Enes sen daha bana kız bulmadan gidiyorum kardeşim " dedi bağıra bağıra.
"Burak ben senin sesinin ayarını sikim " dedim dişlerimin arasından.
"Ağağağağ neden öyle diyorsunuz beyfendi kardeşin burda ölüyor sen sesimi sik "
Derin biraz daha bana yaklaşınca artık kollarımız ve bacaklarımız tamamen birleşmişti.
"Oldu mu daha nereye çıkmam gerek başka yer yok " dedi Derin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMDAKİ TEK IŞIĞIM
ChickLitKaranlık bi boşlukta gibi hisseden Derinin o dipsiz boşluktaki tek ışığının farkına varış ve ona tutnmaya çalışması... ❗KİTAP FİNALDEN SONRA DÜZNELENECEK❗ Kitabın içeriği tamamen hayal ürünüdür. Kendi kurgum olmakla birlikte birçok kitaptan alıntıla...