Ertesi gün olmuştu çocuklar daha uyanmamışlardı Jack annesinin ölümünden haberi olmayan masum masum uyuyordu gerçekten çok üzücüydü.
Jack uyandı ve Emma hemen arkasından o da uyandı
İşte asıl soruyu sordu
"Meyi abla annem neyde?"
Gözlerim doldu ellerim titriyordu.
Sonra dedim ki:"Annen çok güzel bir yerde merak etme tamam mı?"
Kafasını hafifçe anladım dercesine salladı .
Jack: Emma hadi biz dışarı çıkalım oyda oyun oynayız.
Emma: Tamam inelim o zamanBirlikte dışarıya doğru gitmeye başladılar...
Çıktıkları anda ağlamaya başladım
Kagami eskiden sevdiğim oğlanı elimden almış olsa da Jack e çok üzülüyordum.
Daha o küçücük yaşında annesini kaybetmişti ve bu durum çok kötüydü. O sırada Adrien geldi.
Adrien: Kagami iyi mi ? O iyi mi?
Ne diyeceğimi bilemeden kala kaldım.
Ve luka yerime konuştu.
Luka: Ş-şey Adrien... O-o öldüAdrien yere serildi ve ağlamaya başladı
Ve Adrien' in aklına çocukluğu geldi.
Babası annesi öldükten sonra çok değişmişti ve kendisine çok soğuk davrandığını hatırladı ...
Kendisinin değişmesinden korktu.
Çocuğunun çocukluğunu mahvetmekten korktu. Ama o, babası değildi ve bu yüzden de Değişmemek üzerine binlerce yemin etti .Meri Adrien' ın ve Jack' in haline çok üzülmüştü. Ve o da bi söz verdi Uğur böceği olarak. Bu yangını ÇIKARTANI bulacağım.
Akşam oldu ve Emma ile Lukayla eve vardık bu olay işte beni yormuştu.
Çok üzücü ve sırlıydı bu olayın arkasını bırakmicam ve Jack' in annesiz, Alya' yı yaralı ve onlarca insanın daha yaralanmasına neden olan o haini bulmak zorundayım. Çünkü ben "UĞUR BÖCEĞİYİM"
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡
♡ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ (BİTMEDİ 5. BÖLÜM GELECEK YAKINDA...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓟𝓪𝓽𝓵𝓪𝓶𝓪
FanfictionBir Müzede kurulan bi parti de Büyük bir PATLAMAYLA bir yangın çıkıyor. Orada olan marinette bu olaydan etkileniyor ve Yangının nedenlerini araştırmaya başlıyor... İşte bu da bizim hikayemizi oluşturuyor...