Yıllardan 2009 günlerden Pazar yarın liseye gidecektim akşamdan okul kıyafetlerimi hazırladım ve yatağıma uzandım telefonuma bakıyordum .Ve üstten bildirim geldi.
*Nazlı'm kişinden 1 yeni bir mesaj*
Hemen açıp baktım.Nazlı'm : Melis sana bir şey söylüyecem.
Ben : Söyle Nazlı ?
Nazlı'm : Ferhat...
Ben : Ne oldu Ferha'ta ? Nazlı bir şey söyle.
Nazlı'm : Ferhat sevdiği kız için intihara kalkışmış.
Ben : N-ne ne diyorsun sen durumu nasıl nerede nasıl ?
Nazlı'm : İyi merak etme sen, haberin olsun dedim.
Ben : P-peki sen neredesin şu an ?
Nazlı'm : Ben hastanedeyim annesi ve babası yurtdışında olduğu için ben kalıyorum yanında.
Ben : Nazlı konum at bende geliyorum.
Nazlı'm : Ama M-Melis
Ben : Aması falan yok Nazlı konum at dedim sana.
Nazlı'm : Tamam Melis sakin ol.
Nazlı'm : Alaşehir hastanesi 3.kat 2240 No Lu oda
Ben : Tamam hemen geliyorum.
Üstüme hemen bir şeyler alıp çıktım. Bir taksiye binip hızlıca adresi verdim. Taksi beni o adrese götürdü yaklaşık 10 dakika sürdü durakta beni indirdi ve borcumun 20 TL olduğunu söyledi bende 50 TL verip üstü kalsın dedim.
Hızlıca odaya doğru koştum. Kapıyı bile çalmadan içeri girdim. Ve Ferhat'ı orada yatarken gördüğümde kendimi tutamadım ağlamaya başladım.
Nazlı koşarak bana sarıldı ve beni motive etmeye çalıştı.
Yanına oturdum ve biraz konuştuk.Bir süre sonra doktor geldi.
Muayene edip bize şöyle dedi
*Durumu kritik ve bu yüzden bir kaç gün gözetim altında tutucaz yalnız refakatcı olarak 1 kişi alabiliyoruz. Lütfen aranızda ayarlayın*Nazlı'ya hemen ben kalıcağım dedim.
Nazlı : Melis ben kalayım sen eve git uyu.
Ben : Hayır Nazlı ben kalıcağım.
Nazlı : Tamam, Melis sen kal ben hemen dışarda duruyorum.
Ben : A-ama Nazlı dediğim an sözümü kesti.
Nazlı : Ama falan yok Melis bir şey olursa seslen dedi.
Ve odadan çıktı bende 1 saat boyunca Ferhat'ı izledim sonra Ferhat sayıklamaya başladı ne söylediği belli olmuyordu narkozun etkisinden ,yaklaşık 1,2 dakika sayıkladı ve gözlerini açtı.
Sanki o mavi gözlerini açtığında Dünyamın ışığı açıldı.
Her neyse Gözlerini açtı ve bana ''Kıymetini bilemedim'' dedi.
O anki yüzümdeki tebessümü kimse tahmin edemez.
Ben ise ona ''Sen uyan hele her şey çok güzel olacak'' dedim.Ferhat : Ben uyanığım *Melis* ŞU AN nerde olduğumuzun bir önemi yok sen sadece bana cevap ver Ömrümün sonuna kadar benim olur musun ?
Ben : Tabi ki olurum sevdiğim dedim.
Ferhat : O zaman 'Yaralarımı sar ölmeyim' dedi
Ve gözleri kapandı ...
O an Öldü diye çok korktum. Meğersem uyuya kalmış. O sırada Nazlı içeriye girdi bir anda ve