10

663 50 0
                                    

,, Uhhh~"

To bylo jediný co jsem dokázal vydat. Tak a teď jsem se přežral. Já se asi nehnu. Neměl jsem toho sníst tak moc. Naopak Chan vypadal, že by si ještě něco dal.

Šli jsme společně s Chanem na pokoj. Snažím se chovat normálně, abych se neztrapnil.

Došli jsme do pokoje, a já usoudil, že je čas na sprchu. Na výřivku dnes nemám náladu. Šel jsem do koupelny, a zamkl.
Osprchoval jsem se, a umyl si vlasy. Naštěstí jsem si nezapomněl sbal můj oblíbený šampón. Voní po vanilce a jahodách.

Po sprše jsem se převlíkl, a udělal si hygienu. Potom jsem tedy konečně vylezl z koupelny, a šel do postele. Chan šel rovnou po mě do koupelny. Trvalo mu to o dost kratší dobu, než mě. Vyšel z koupelny jen s ručníkem okolo pasu, a ještě vlhkými vlasy. Moje oči teď projížděli Chana odshora dolů. Pane bože, on má tak pěkné svaly, a ty abs.
Mohl jsem čekat, že bude mít svaly, ale takový. Wow, jsem nečekal. Pomalu jsem přejížděl očima jeho břicho, potom hruď, a pak se mé oči setkali s těmi jeho. Rychle jsem odtrhl zrak, ani jsem si to neuvědomil, a sledoval jsem Chana, až nezdravě dlouho.

Rychle jsem svůj obličej zabořil do polštáře, zaprvé, aby jsem neviděl Chanův obličej, který se určitě směje nad mou hloupostí. A zadruhé, aby Nebyli vidět mě červené tváře.

Asi po půl hodině jsem uslyšel hlas vedle mě.

,, Felixu jen tak mě napadlo, četl jsi už tu knížku, o podle které bude ten seriál?"

Jen jsem záporně zavrtěl hlavou.

,, No vidíš, já jí taky nečetl. Nechtěl by sis to přečíst společně?"

No nebylo by za škodu si vlastě přečíst, to co vlastně budu točit.

,, Jo klidně."

Chan ukázal na svou postel, ať si na ní sednu. Já si teda sedl, a on si sedl vedle mě. Když jsem byl u něho blízko, mohl jsem cítit vůni jeho parfému. Ahhh... To jako vyrábějí sváděcí parfémy nebo co? Tahle vůně je dokonalá.

Společně jsem četli na střídačku každou kapitolu.

Chanův pohled:

Ani jsme nebyli u 3 kapitoli, a Felix už usnul. Hlavu měl položenou na mém klíně. Neodolal jsem a zajel jsem mu rukou do vlasů. Měl je tak nezkonale hebké. Spokojeně zamručel, a spal dál. Tenhle kluk má asi hodně rád lidský doteky.

Opatrně jsem ho vzal do náruče, a položil ho na jeho postel.

Potom jsem zasl, ale nešel jsem spát. Tak knížka mě zaujala, tak ji přečtu.

Bylo kolem 1 ráno, a moje oči byly dokořán. Ta knížka byla dobrá. Byly tam taky ty více intimní části, a tak. Představa, že tohle budu dělat v reálu s Felixem mě trošku vzrušilo. Já nejsem jak ty fanynky, který milují Bl seriály, ale přiznávám, že kdybych nehrál v tomhle, tak se na to s radostí kouknu.

No jo, e už bych to měl odložit, a jít spát. Ráno brzo vstávám.

DRAMA za kamerou Kde žijí příběhy. Začni objevovat