Tutulan kemiklerimin ağrısı ile gözlerimi araladım, yatakta doğrulmak için belimdeki sarılı elleri yavaşça kaldırıp yatağa bıraktım, göz altlarına gölge yapan kiprikleri sabahları daha güzel görünüyordu, uzamış sakalları her ne kadar özensiz olsa da onda sanki bir sanat eseriydi yada ben sevdiğim için bana öyle geliyordu, derin bir nefes alıp dün akşamki kelimeleri düşündüm biz olmuştuk evet hala bir teklif almamıştım ama beni asla bırakmayacağını söylemişti, ona güveniyordum, aklımda binlerce soruya karşı yinede ona çok güveniyordum.
"Yeter artık gideceksen git yoksa beni izlemene dayanamayıp çok fena öpeceğim seni " ilk başta kaşlarımı çatıp daha sonra yüzüme inen sıcaklıkla hızla ayağa kalktım, uyumuyordu ve onu izlediğimi biliyordu. Dudaklarımı ısırıp girdiğim tuvaletin aynasından kendime baktım, elim ile yelpaze yapıp kendimi sakinleştirmeye çalıştım fakat bir işe yaramamıştı, rezil olmuştum evet bildiğin Mehdi'yi izlerken yakalanmış rezil olmuştum.
Lavobodaki işlerim bitince kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtim, masaya kahvaltılıkları çıkardım, fakat ne zamandır eve alışveris yapılmadığı için herşey dibinde kalmıştı. Çaydanlığın altını kapatıp Mehdi'nin yanına gittim onu uyandırmak için omzuna dokundum ve ona seslendim
"Mehdi"
"Himmm"
"Şey ben markete gidiyorum haberin olsun " Mehdi zar zor açtığı gözleri ile ilk önce beni süzdü daha sonra gözlerini ovusturup
"Neden, ne lazımsa ben alırım "
"Şey kahvaltılık kalmamış ne zamandır işe kahvaltı yapmadan gidiyorum farketmemisim, ben hemen alır gelirim sen uyu" dedim o ise yatakta doğrulup beni kendine çekip başıma büyük bir öpücük kondurdu
"Tamam o zaman beraber gidelim " kafamla onu onaylayıp Mehdi'nin hazır olmasını bekledim. Dışarı çıktığımızda Mehdi'nin elini uzatması ile ilk başta şaşırsamda Mehdi'nin 'hadi' demesiyle kendime gelip eline uzandım.
Attığımız her adımda gözler üzerimizdeydi bu durum beni deli gibi utandırıyordu, Mehdi her zamanki buralar benim havası ile yürüyor hiç yadirgamiyordu.
"Hep böyle bakacaklar mı?" Dedim utançla Mehdi ilk önce etrafa bakıp daha sonra gülerek bana baktı
"Alışırlar yakında,sonuçta her gün bir güzelin elini tutup buralardan geçmiyorum" dedi göz kırparak, dudaklarımı dişleyip ona gülümsedim, markete geldiğimizde içeriye girip alacaklarımızı koymak için bir araba aldık, lazım olan herşeyi koyduğumda kasaya doğru ilerlerken Mehdi'nin sesi ile durdum.
"Bunlar sadece kahvaltılık " ne olması gerekiyordu Mehdicim zaten eksik olan şeyde kahvaltılık dı
"Zaten bunlar eksikti"
"Onu demiyorum, düzenini bozdum, senin ihtiyacın olan şeyleride al,biraz abur cubur çikolata ne bileyim şampuan olur yada o kızl-" söyleyeceği şeyi anlayıp onu durdurdum.
"Tamam anladım. Ee şey şuan bunlar dışında bir ihtiyacım yok hadi ödeyip gidelim " dedim. Mehdi daha fazla utandirmamak için beni onaylayıp aldıklarımızı ödeyip marketten çıktık.
"Bugün biraz geçilebilirim, eve tek gelebilirsin değil mi yoksa Ali'yi göndereyim"
"Şey bugün Edanın izin günü Sevda abla ile üçümüz biraz vakit geçiririz diye düşünmüştük" Mehdi bakışlarını bana çevirip
"Kız kıza yani ?" Kafamı evet anlamında sallayıp
"Tamam o zaman eve geçeceğin zaman mesaj at eğer işim bitmiş olursa alırım seni yoksa Ali'yi gönderirim ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Sokak
ChickLit"Sende onun gibisin" dedi baktığım yere yani o yıldıza bakıp "Sende onun gibi bu zifiri karanlığı aydınlatabilen en büyük en güzel yıldızsın. " "Oysa yıldızlar parlamaktan hiç korkmazlar. Peki ya sen karanlığını aydınlatmamdan korkmuyor musun." C...