Pozerala som na neho a nevedela sa vinadívať aky je SEXY.Potišiel ku mne a ja som si musela kusnuť do spodnej pery.
Damien zatvoril dvere od domu a oprel ma o ne.Vášnivo ma bozkával a ja som si ruky obmotala okolo jeho krku.Chytil ma pevne za zadok a nadvihol.Nohy som obmotala okolo jeho pásu.Chytil mi zadok a niesol ma hore po schodoch.Stále sme sa pri tom bozkávali.Vošli sme do izby a Damien ma položil na postel.
Chytila som jeho lem trička a pretiahla mu ho cez hlavu.Ležal nadomnou a jednou rukou sa pridržiaval aby ma nezalahol a druhou mi dal dole tričko.Rozopol mi kraťase a jedným ťahom ich zo mna strhol.Od mojich pier sa presunul na môj krk.Začal ho bozkávať.Prstami som prešla od hora dole po jeho chrbáte a potom mu rozopla rifle.Zošuchol si ich dole a začal mi bozkávať hruď.Cez boxerky som mu stlačila jeho úd a on zavzdychal.Urobila sa mi s toho husacina.Ruku mi vopchal pod chrbát a ja som sa trochu nadvihla aby mi mohol rozopnúť podprsenku.Hodil ju na zem.Zobral medzi prsty moje nohavičky a stiahol ich.Prstom začal krúžit okolo môjho vchodu a ja som vzdychala..Schytila som lem jeho boxeriek a strhla.on do mna pomali a jemne vnikol.Naše vzdy hy opsypavali celu izbu a už som vedela že za chvilu budem.Po mne hned aj Damien.Lahol si vedľa mňa a dal si ma do objatia a ja som nas zakryla.Po chvili sme zaspali.
*Ráno*
Zobudila som sa na jemné bozky na mojom krku.Pozrela sa na druhu stranu,a tam ležkal a usmieval sa.
Nicol:"Dobré ráno,Láska"
Damien:"Aj tebe,princezná"
Vtisol mi krásny bozk a ja som ho predĺžila.
Nicol:"Em,som hladna"
Damien:"Ideme dole?"
Prikývla som a šla na seba niečo hodit.
Podišla som ku skrini a vybrala leginy a športovu podprsenku z napisom : Kiss me
Podisla k nemu a On uz bol obleceny a precital napis na tricku a aj tak spravil.
Isli sme dole po schodoch a sli do kuchyne.Vytiahla som dve misky z linky a este confleksi.Z chladnicky vybrala mlieko.Sadla si za stôl a Damien si sadol oproti mne a zacali sme jesť.
"Pozrieme si nejaky film?"-Spytal sa ma Damien.
"mozme"-usmiala som
Dojedli sme a sli do obyvacky a Damien si lahol na gauc a naznačil mi ze si mam Lahnut pri neho.Ale este pred tym som mu dala dole tricko a zapla : PARANORMAL ACTIVITY.
Pozera som do toho do kým som nepočula buchanie na dvere.Podišla som k ním na kukla a otvorila a padol mi pohlad na ....
SOM ZAKERNA SVIŇA ..ĽUBIM VAS ❤ ĎAKUJEM ZA KAŽDE PRECITANIE ❤ CEZ TYZDEN NEBUDEM MAT ČAS PISAT ALE POSNAZIM SA ❤
NÁZORY?!
-NICOL ❤