Hyung kérdésére meglepődtem mert reméltem hogy nem most lesz az elkövetkező héten. Hiszen a szüleimet nem is tudtam értesíteni róla, édes anyám vajon hogy reagál rá ?
Kérdések kavaroktak bennem, ám a kérdéseket Namjoon jelenléte hessegette el, barna szemei és gyengéd mosolya melegséget sugárzót. Majd ajkait szóra nyitotta.
(Nam)- Mikóra szeretnéd az esküvőt kedvesem?
(Én)-Az hogy veled lehetek nekem mindennél fontosabb, még nem tudom Nam.
(Nam)-Rendben kedvesem megbeszéljük ezt bent.
(Hyung)-De ugye meghívtok?
Erre mindenki felnevetett, sose éreztem magam ennyire jól boldog voltam, a fiuk hülyéskedtek beszélgetek én meg Nam sétáltunk a ház felé. Ahogy sétáltunk a kezeimet megfogta magához fordítva szemeibe nézve láttam hogy tényleg szeret, barna szemei égtek a vágytól, szemei ajkaimra estek.
Namjoon szemszöge
Kék szemeit a nap megcsilogtata amelyek ragyogtak mint a legszebb gyémánt, rózsaszín ajaki kívánatosak melyeket ismét az ennyéimnek tudhatok. Kívánom az ajkait, a teste minden részét. Gondolatomból puha ajkai ébresztetek melyek édesek mint a cseresznye. Lágy puha ajkai az enyéimel érintkeztek, hosszú csókunkat a levegő hiánya választotta el. Apró pillantásával mutatta ki hogy tetszett neki.
(Hoseok)-De a menedzserrel ki fogja megbeszélni ? Már bocs ha megzavartam valamit.
Ekkor Emmára nézve gondolkodtam hogy hogyan legyen na meg a rajongok is.
Emma szemszöge
Nem tudtam hogy ennyi kalamajkával jár a házaság nekik, bár remélem jó felesége leszek. Mire észbe kaptam Nam eltűnt, Hyung maradt itt.
(Hyung)- Gyere be Emma, menjünk igyunk meg valamit.
Én csak bólogattam hogy rendben bár aggódtam Namért de remélem nem lesz semmi baj se, mikor bementünk a napaliba szép kávés asztal fogadott minket és ott volt Chan aki mosolyogva műkicsit meghajolt.
(Chan)-Üdvözlöm Emma kisasszony üdvözlöm Hyung úrfi, kérem mondják mit óhajtanak el fogyasztani?
(Én)- Chan kérlek tegez ne mond folyton hogy kisasszony.
(Hyung)-Hagyd Emma ő egy szolga, mi felettük vagyunk a rangba, Chan nekem a szokásosát Emmának meg egy jó nagy forrócsokit.
(Chan)- Igen is úrfi, Emma kisasszony.
Chan elment de előtte meghajolt majd elment.
(Hyung)- Nos nem tudom hogy hol kezdjem Emma, de elmondom mi nem vagyunk emberek. Én farkas vagyok szoba tiszta vagyok.
(Én)- oké elég a viccből.
De Hyung komolyan gondolta.
Sziasztok nos köszönöm szépen az eddigi olvasóknak nagyon jól esik hogy olvassák a történetem mert nekem ez siker. Remélem velem maradtok és olvassátok a történetet.