Yaşadıklarım için basit şeyler demem mümkün değil aslında hayat bana o kadar çok şey yaşattı ki o kadar fazla acı çekip sınandım ki ne hissederim ne düşünürüm artık umursamıyorum eminim artık buna ...
Annem ve babam ile yaşıyordum birde bir abim vardı, vardı diyorum çünkü artık yok nedenini bilmesem de sanırım sebebi olarak da her zaman beni gördü ailem ki ben hâlâ ne olduğunu bilmiyordum...
Şimdi diyeceksiniz ki hiç mi kimse söylemedi diye 🤔 Hayır hiç kimse hiçbir şey söylemedi sanki herkes bunun için yemin etmiş gibi idi bense hep cevabını aradım beni neden umursamadılar, neden sevmediler, hep ama hep merak ettim...
Ama bazen etrafınızdaki insanlara yaklaşmak iyi gelir derler ya, benim hiç bir zaman böyle bir şansım olmadı aslında evden okula , okuldan eve sabah ve akşam yemekleri için ailem ile aynı masada olmayı saymazsak ders çalışmak dışında hiçbir şey yapamıyordum maalesef...
Dedim ya herkesin hayatı dışarıdan göründüğü kadar güzel olmuyor her zaman bazen sadece dışardan güzel görünen çok şey içinde çok fazla acı barındırıyor aslında...
Bende sanırım böyle olumsuz bir hayat yaşamak için doğdum bir gün belki tam tersi bir hayatım olur diye düşünüyorum ama öyle olsa bile ben sevmeyi, sevilmeyi,arkadaş bile olmayı bilmiyorum ki ne yaparım inanın düşünemiyorum ki bu, bu kadar asosyal yetişmiş biri için çoğu zaman imkansız gibi bir şey ...
Diyorum ya umarım hayatım artık güzel yönde ilerler benim için zor olsa da denemeye değer belki , yoksa kendimi sadece işime vermiş ,soğuk biri olarak ölmek istediğim bir şey değil asla ...
Umutsuz biriyim belki ama sadece iş ve ev hayatım dışında günümü güzelleştirme adına yaptığım tek şey kedilerim ile ilgilenmek aslında onlarda olmasa tamamen yalnız biri olacağım kesin galiba gerçi bir söz vardı "Hayvanları sevmeyen insanları da sevemez" diye kim bilir belki korktuğum kadar olmaz hiç bir şey değil mi?
Belki de hikâyem de ilerisi daha da güzel olur umarım çünkü böyle yaşamak canımı çok sıkıyor aslında kabul ediyorum...
Ailem yurt dışında yaşıyor dediğim gibi hâlâ asosyal biri gibiyim aslında işte tam da bu yüzden hem kabuğumu kırmak istiyorum, hem de korkuyorum alıştığım her şey değişecek diye umarım korktuğum başıma gelmez ...
Yine de denemekten zarar gelmez değil mi?
Hazırım galiba ama yinede korkuyorum emin olun basit değil hiçbir şey bakalım hislerim beni ne kadar yanıltacak ya da güzel şeyler olur kim bilir...
Hayat dilerim güzel şeyler yaşatır artık bana 🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayattaki Küçük Mucizeler 🍀🍀
General FictionKötü Şeyler Yaşasa da İnsan Bazen Küçük Bir Mucize Her Şeyi Değiştirir 🍀🍀