Pov - George
vstal jsem jako první. když jsem se postavil a koukl na postel která byla položená vedle té mojí dostal jsem trochu strach o Dreama. vypadal nevyspale a hrozně bledě.
"dreame? vstavej" chtěl jsem ho vzbudit a zeptat se jak mu je protože vážně nevypadal nejlépe. i když mu to sluší pokaždé. "Gogy proč nespíš? děje se něco?" trochu se držel za hlavu a mě došlo že ho asi bolí hlava "jen se chci zeptat jestli je ti dobře?" zeptal jsem se ho se strachem v hlasu "no je mi fajn jen mě trochu bolí hlava" když řekl že ho jen trochu bolí hlava tak jsem se uklidnil a řekl si že to nic nebude.snidali jsme v klidu na trávě před chatkou. z dálky na nás řval nějaký hlas a já poznal že to je Sapnap.
Pov - dream
u snídaně nás vyrusil sapnap který běžel hrozně rychle a něco řval. "n-n-nik-i-i zmyzela" vavalil na nás novinu a já jen vykulil oči. "jak se to stalo?" zeptal jsem se poměrně v klidu i když jsem z toho měl hrozně špatný pocit. "puffy říkala že k ránu Niki šla ven dělat zase něco s kytkama. puffy jen viděla jak ji vzal nějaký chlap s pláštěm a zmizel i sní" vysvětlil nám sapnap a mě došlo že to mohl být Techno. "Sape uklidni se a vyspi se. my zajdeme do města. myslím že vím kdo to je. vše ti pak řeknu" doprovodil jsem sapnapa do chatky a uložil ho."kdo myslíš že to byl?" zeptal se mě gogy když jsem vyšel ze dveří. "techno" koukl na mě překvapeně. "proc by to dělal" potichu se zeptal George. "je dost možný že techno zjistil že za ním chceme jít za ním a vadí mu to. tak jen na upozornění že nemáme chodit ale niki měl vždycky rád. nic ji neudělá tím jsem si jistej."
když jsme došli za tubboem vypadal ubreceně a stejně tak i Ghostbur který stál v jeho pracovně. "Dreame. pomůžeš nám? určitě víš co se stalo. máme o niki hrozný strach. kdo to mohl být a proč by to dělal." vystrašeně tubbo chodil sem a tam po místnosti. "myslím si že to byl techno. u toho je Niki v bezpečí, má ji rád nic by ji neudělal. nejspíš zjistil že za ním chceme jít. vyrazíme už dneska" tubbo se zastavil a přebíral to co jsem právě řekl. "dobře do rozhlasu řeknu kdo vše má čekat třeba za 2 hodiny u fontány" přikývl jsem a vzal George.
sli jsme skoro na konec města kde byly louky s obilim "tohle funguje jako v minecraftu" řekl jsem a gogy se hned ujal práce. šlo mu to až mě to potěšilo. je šikovnej."obilí bych řekl že máme dost." každý jsme měl 2x 64staku obilí. George vyndal najednou crafting table a položil ho na zem. "uděláme si z toho chleba ne?" usmál se a hned jich udělal několik. Já to po něm opakoval a pak jsme jen pomalým krokem šli do zbrojárny.
"vezmeš několik zbraní?" položil jsem otázku georgovi který stál vedle mě. "jasný ale unesu je?" usmál jsem se nad jeho otázkou. "uneses. v inventáři je vše hrozně lehké a necítiš to. ani když ti to někdo hodí. je to lehké ale jak mile to držíš ty už to nabere váhu jakou to má doopravdy." vysvětlil jsem georgovi a on si hned nabral nějaké zbraně.
Pov - sapnap
hrozně jsem se bál ale i těšil na dnešní výpravu. jdou všichni které mám rád až tedy na Puffy. je zvláštní ale někdy i možná milá. Karl a Quackity jen leželi na posteli a povídali si. "nechcete mi pomoct třeba?" zasmál jsem se a Karl ke mě přešel a dal mi pusu na tvář. ja se omylem otočil a pusa místo na tváři přistála na mých rtech. "Woow tohle bylo zatraceně hot" poznamenal Quackity a já a Karl jsme jen zcervenali. Mezitím se Quackity zvedl a došel ke mě. natáhl se ke mě a já jen koukal na to co dělá. Vedel jsem že jsem gay ale nečekal jsem že zrovna oni dva také. "Notak kotě dej mi taky pusu" řekl Quackity a já se k němu nervózně nahl. Chytl mě za tvář a pritiskl jeho rty na ty moje. Karl na nás jen s údivem koukal a usmíval se. Quackity začal hýbat rty a my se začali líbat. po chvíli jsem se odtrhl a koukl se na oba. "už dlouho se mi líbite" řekl jsem na stejno s Quackitym a Karl se jen usmál. "měli bychom jít balit vy moje hrdličky" zasmál se a vytáhl jídlo a zandal ho do inventáře.Pov - Dream
byly jsme u fontány a čekali až přijdou ostatní. jako první tu byl Sapnap, Karl a Quackity. když se kluci drželi za ruce vypadali sladce. povídali si spolu a hrozně se hihnali. já stal u gogyho který měl trochu strach. Držel mě pevně za ruku a mě se líbilo že je na mě tak primackli.
"Cauu gogy, Dreame" řekla puffy a mě už se nelíbilo jak mluví. naštěstí jsem si vzpomněl že musíme za philzou. "ještě dojdeme za philzou za chvíli jsme zpátky." vzal jsem George a šel jsem za philzou.stali jsme před barákem a já klepal. po chvilce vyšel Philza s asi 8 potiontama. "kdyby se cokoliv stalo. tohle vám pomůže. oživí to mrtvého, uzdraví rány prostě pomůže." vděčně jsem se na něj podíval a pár těch lahviček podal georgovi kdyby bylo potřeba se rozdělit. "moc děkujeme. hned jak budeme zpátky zajdeme za tebou." pomalu jsme odcházeli znovu k fontáně a jen zamávali na philzu.
Všichni už stáli u fontány a já byl rád že přišli v čas. "jsem rád že jste všichni přišli. byly jsme ještě za philzou poprosit o radu. Drzete se všichni pohromadě a řekněte mi kdo nemáte zbraň a nebo potřebujete" dorekl jsem a hned se přihlásil Tommy u kterého mi to bylo jasný. přešel jsem k němu a hodil mu diamantový meč. "děkuju Dreame" řekl mi a já jen přikývl a vyndal si mapu. "takže z L'manburgu půjdeme pořád po ceste a pak doprava." rozešli jsme se a oni se za mnou a za gogym rozdelili do skupinek v kterých si nejvíc rozuměli.
Puffy, Bbh, Skeppy
sapnap, Quackity, Karl
Tommy, Ghostbura a samozřejmě já a gogy. na Tommym šlo vidět že ho mrzí ze tubbo nejde s nami ale vedel ze nemůže. sli jsme pomalu po dlouhé rovné cestě..slov - 1056
kratší kapitola ale snad se líbí.
děkuju za přečtení a ohlasy.
byeee <3
ČTEŠ
Dreamnotfound |- dream smp
Romance"sundas si někdy masku?" zeptal jsem se kluka v zelená mikine ale pro mě žluté. usmál se na mě a pomalu si masku vysunul....