Víno

101 12 0
                                    

Prišla som do chodby a cez okno pozrela, kto zvoní. O stenu sa tam opieral Kubo.

"Ahoj." otvorila som s úsmevom.

"Ahoj." aj on sa usmial. Šla som na bok a on vošiel dnu. Objali sme sa. Ách, tá jeho vôňa. Sadli sme si do obývačky a popíjali víno. Volal mi Patrik s takým smutným hlasom, že nemôže byť so mnou. Sadla som si späť k Kubovi a zadívala sa mu do očí. Pomaly sme sa k sebe približovali až sa naše pery spojili. Vášnivo sme sa bozkávali, až som skončila bez tielka a on bez košele, ktorú mal na sebe. Zobral si ma na ruky a odniesol do izby. Položil ma na posteľ a ztiahol mi nohavice aj s nohavičkami. Hodil ich niekde za seba. Roztiahol mi nohy a začal dráždiť jazykom. Slastne som vzdychala. Strčil do mňa aj dva prsty a rýchlo nimi kmital. Prišiel môj prvý orgazmus a Kubo sa sladko usmieval. Znovu sme sa začali bozkávať a už skončil nahý aj on. Jeho kamoš, ktorého som tak dobre poznala už v pozore stál. Kubo si ľahol na chrbát a ja som na ňom začala jazdiť. V kuse sme sa vymieňali. Raz bol hore on, potom bol dole a tak ďalej. Bolo už asi jedenásť, keď sme len tak bez slova, nahý, ležali pod perinou. Kubo sa postavil z postele a začal sa obliekať.

"Neostaneš tu spať?" spýtala som sa ho.

"Pôjdem radšej domov." usmial sa.

"Prečo?" odula som spodnú peru.

"Nechcem, aby nás tu spolu náhodou niekto načapal."

"Už len kto?"

"Nikdy nevieš." mykol plecom. Dal mi pusu a odišiel. Postavila som sa z postele a pozbierala prádlo, ktoré bolo po celej izbe. Omotala som sa osuškou a šla do kúpelne. Osprchovala som sa a zas len omotaná v osuške vyšla z kúpelne. Začal zvoniť zvonček. Žeby sa Kubo vrátil? Pri pomyslení naňho som sa usmievala. Len tak ako som bola, som išla do chodby. Pozrela som cez okno, kto zvoní a bol to Patrik. Preboha.

"Ahoj." otvorila som s úsmevom.

"Prekvapenie." zazubil sa.

"Milé prekvapenie."

"Niečo som ti chcel povedať. Tak som odišiel z oslavy a prišiel sem." usmial sa. Vošiel do chodby a dal mi pusu. Cítim sa fakt ako kurva. Ešte pred chvíľou som ležala v posteli s Kubom a už sa tu bozkávam s Patrikom.

"Počkaj ma v obývačke, idem sa obliecť." usmiala som sa. Rýchlo som išla do izby a sadla si na posteľ. Dala som si tvár do dlaní. Fajn Kristína, musíš si ujasniť, ktorého z nich ľúbiš. Dala som si voľné tričko a krátke teplákové nohavice. Napísala som Dide sms-ku.

Kristína: Prosím, odstreľ ma. Pred chvíľou som sexovala s Kubom a teraz ma v obývačke čaká patrik. >_< Ja som tak sprostááá..:((

Odložila som mobil a išla za Patrikom.

YouTube LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat