20.07.1998
Właściwie nie wiem jak zacząć ten list, bo za bardzo się nie znamy. To wszystko wtedy było tak chaotyczne, że chyba nawet nie zdążyłem Ci powiedzieć, jakie masz piękne oczy. A no i jeszcze, miałem przekazać, że ciasto pierwsza klasa, Twoja ciocia ma talent.
Liczę, że dostanę od Ciebie odpowiedź, więc pozwolisz, że od razu zapytam? Jak się czujesz? Wszystko w porządku? Jeśli brakuje Ci towarzystwa - wystarczy jedno słowo.
Kurcze, z jednej strony chciałbym Ci tyle powiedzieć, a z drugiej, nawet nie wiem czy chciałabyś tego słuchać. Chyba po prostu wyślę Ci to i poczekam na zwrot..
Trzymaj się tam mała i nie smuć się za bardzo!Dominic
21.07.1998
Teraz i ja nie wiem od czego zacząć, haha.. Za oba komplementy bardzo dziękuję, drugi przekaże właścicielce jak tylko się z nią zobaczę. U mnie wszystko okej, jakoś leci i mam nadzieję, że w końcu zleci. Miło, że w ogóle piszesz. Sądziłam, że się z Tego wycofasz. A no i muszę przyznać, że Twoja sowa jest niezłym żarłokiem. Ciągle jej mało!
Możesz pisać o czym tylko chcesz, ja i tak nie mam tu zbyt wiele do roboty. Udało mi się jedynie umówić do fryzjera, a to o tak cudem, hah.. Także jestem otwarta na nowe przesyłki.
I nie jestem mała! Zdecydowanie, hahah..Natt
23.07.1998
Wedle życzenia - mam nadzieję, że cieszysz się na widok Ash. Ona strasznie się już za Tobą stęskniła. Z resztą, nie tylko ona. My wszyscy, bez Ciebie tu jakoś pusto.. I mama czepia się nas o wszystkie pierdoły, bo nie ma na kogo krzyczeć o kolejny kubek kawy na stole. Tata już to ledwo wytrzymuje, hahah..
A tak poza tym, chyba jest coś o czym powinienem Ci powiedzieć..
Remus był u mnie. Nie raz z resztą. Ciągle próbuje poznać Twój adres. Mówi, że musi Ci coś wyjaśnić. Pewnie Lucy Ci już mówiła, jaka tu była chryja na początku..
Słuchaj, ja nie wiem co pomiędzy wami zaszło, ale wydaje mi się, że mu zależy. Jest załamany i jakby w innym świecie..
Jesteś pewna, że nie chcesz przeczytać jego listu?Kocham Cię siostra, pamiętaj o tym..
George
24.07.1998
Nie, George, proszę Cię.. Nie chcę o nim słuchać, nie chcę go widzieć, ani czytać jego listów. Zaczynam od nowa, ten rozdział jest skończony i daj mi o nim zapomnieć, proszę.
Za przysłanie Ash bardzo Ci dziękuję. I za wszystko inne.
Pozdrów tam wszystkich i ucałuj ode mnie.Kocham Cię braciszku i pamiętam..
Natt
28.07.1998
Hej skarbie!
Pewnie Ci się nudzi, więc oto jestem. Najlepsze newsy tygodniaaa:
- Do Malfoy'ów przyjechała kuzynka Draco i podmieniła mu butelkę z szamponem na farbę, więc ma teraz niebieskie włosy, już uwielbiam tą małą...
- Snape chodzi podkurwiony, bo boi się, że Lupin przyjmie propozycje pracy w szkole
- Ja ścięłam włosy do ucha i wyglądam zajebiście
- A i Severus pytał jak tam rana, wygoiło się już całkiem i nie boli Cię?
No, to chyba wszystkie nowości, więc teraz Twoja kolej. Co tam, jak tam? Dominic się odzywał, hmm? Właściwie po co pytam, tak nalegał na Twój adres, że pewnie już Ci wysyła listy miłosne. Dobra, wysyłam sowę i poproszę o zwrot ploteczek.
Kocham CieeeLucy
28.07.1998
Cześć kochanie!
Jesteśmy zgrane lepiej niż sądziłam. Też ścięłam włosy, ale tylko trochę. Większym newsem jest to, że się farbnęłam. Teraz są jasnobrązowe z małym odrostem moich. Mam nadzieję, że to zwiastuje nowy rozdział..
Chciałabym zobaczyć Malfoy'a, weź może postaraj się, żeby nie zeszło mu to do września, chętnie się pośmieje, haha.
Lupina może nie będę komentować..
A w to, że Snape sam o mnie zapytał - nie uwierzę. Co ty tam z nim kombinujesz, hmm?
A co do Dominica to się myliszz. Napisał raz, ale tak, wydaje się.. Sympatyczny. Nie wymyślaj sobie kolejnych przymiotników! Ale uprzedzając Cię, tak, racja, jest przystojny..
Dobra, został już tylko miesiąc, więc zobaczymy się względnie niedługo.
Też Cię kochaamNatt
CZYTASZ
Nie mogę cię kochać.. ~Remus Lupin~
Fanfiction18+ Natt, a właściwie Natasha White. Zwykła dziewczyna o trudnym życiu. Cóż, trudno.. Wojna minęła, zagrożenia nie ma. Pojawiło się jednak coś innego. Coś bardziej niebezpiecznego. Coś czego nie powinno być. Miłość, która nie może istnieć.. początek...