Bölüm 13

4.7K 416 42
                                    

Medya, Araz aşkım

Oy ve yorumlarınızı bekliyorem.

Keyifli okumalar minnoşlar <33

🐾

|SOLITUDE|
→Bölüm 13

Bengü
Yarın sabah veya öğle sonu bizim kafede buluşalım mı hayatım?

Seni seviyorum ❤️

Hayatım? O ne, yeniyor mu?

Daha fazla mesajları okumadan telefonu aldığım yere bıraktım.

Abimin kız arkadaşı mı vardı şimdi?

Ve bunu bana söylememişti.

Annemlerin bilip bilmediğini bilmiyorum ama daha önce bu konu hiç açılmamıştı, ama sevgilisi olduğu aşikardı. Yani arkadaşı olduğunu düşünmüyordum çünkü ben bile Demir'e hayatım, aşkım falan demiyordum.

Baya baya yengem mi vardı şimdi?

Oflayarak başımı koltuğa yasladım. Neden bana söylememişti ki? Tamam, zorunda değildi ama gerçekten abi kardeş olduğumuzu düşünmüştüm. Demir gibi onların da en ufak şeyi bana anlatacaklarını düşünmüştüm, özellikle Aras abinin. En çok ona yakındım.

Ama kim daha birkaç haftadır tanıdığı birisine hayatını anlatırdı ki? Anne babası, yıllardır yanında olan kardeşleri varken gelip bana anlatacağını düşünmek aptallık olurdu zaten.

Sadece, sanırım onların gözünde oldukça değerli olduğumu düşünmüştüm. Ben onlara hayatımı açarken, onlardan da aynı karşılığı beklemiştim.

Tam bir aptaldım.

Anlaşılan hâlâ ,en yakın olduğum kişi olmasına rağmen Arasın bile, güvenini tam olarak kazanamamıştım. Şaşırılacak birşey değildi, biraz aklı olan her insan önüne çıkan herkese özelini anlatmazdı. Yani bu durumda bende onlar için herkes durumundaki kişi oluyor gibiydim.

Başımı iki yana salladım, zorunda değillerdi, benim onlarla ilgili herşeyi bilmemi sağlamak zorunda değillerdi. Mantık çerçevesinde düşünecek olursam ortada alınmamı gerektirecek bir durum da yoktu. Sadece ortada birşey olmamasına rağmen bok gibi hisseden bir ben vardı o kadar. Kafamda kurmuştum birkaç dakika içinde.

Hem, daha yeni bulduğum abimi birisi ile paylaşmak istediğimden hiçte emin değilim. Kim isterdi ki?

Yani şahsen ben onaltı yıl sonra böyle ilgi görürken, aile sıcaklığı hissederken abimden uzak kalmak isteyeceğimi sanmıyordum.

Yani bir kız olarak, eğer sevgilim olacak o mükemmel kişiyi bulsaydım o kişinin ilgisini ister, sürekli yanında olmaya çalışırdım. Ve abim gibi mükemmel bir insanın sevgilisinin de her an onun yanında olmak isteyeceğine eminim. Abim olmasına rağmen bunu ben bile istiyorum üstelik.

Yanımda bir hareketlilik hissedince başımı koltuktan kaldırdım. Merkür başını bacağıma yaslayıp gözünü kapattığında abim de onun yanına oturdu.

"Birşey mi oldu?" Başımı iki yana sallayarak gülümsedim, "Dün akşam bitirdiğim kitabın finalini düşünüyordum da, dalmışım abi."

SOLITUDE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin