Cevap yoktu ama Frey sabırsız değildi.
Sessizlik onu rahatsız bile etmiyordu.
Ne de olsa sorusunu cevaplamak kolay değildi ve Rezil'i yeni yendiği için odadaki atmosfer çok ağırdı.
Yine de, en azından bir kez bu konu hakkında derinlemesine düşünmelerini istedi.
"Rezil Wilsemann, bu kıtadaki Yarıtanrıları durdurabilecek tek şeyin Çember olduğunu söyledi. Bu yüzden Çember'in hayatta kalması her şeyden önemlidir ve küçük bir güç miktarını bile kaybetmeyi göze alamayız."
Adı söylenmesine rağmen Rezil'den cevap gelmedi. Yüzünde okunamayan bir ifadeyle Frey'e baktı.
"Çok mantıklı bir şekilde kapattı. Sağ. Kulağa hiç de aptalca gelmiyordu."
Rezil, Paragon'un varlığından haberdar değildi.
Ve bilse bile, gücünün Çember'inkine eşit, hatta ondan daha büyük olduğunu bilmiyordu.
Bu yüzden Yarıtanrılar hakkında sadece Çemberin bir şeyler yapabileceğine inanıyordu.
"Kısacası, sonuna kadar hayatta kalmamız konusunda ısrar ediyor. Bağlam biraz farklı ama temelde hayatta kalarak kazanacağımızı söylüyor."
"..."
Rezil'in kaşları çatıldı.
"Ama bu sadece kişisel bir zaferle sınırlı olurdu. Kıtanın yarısı öldürülürse kazandık diyebilir miyiz? Çember hayatta kaldı ve Yarıtanrılar güçlerini gösterdiler, yani kazanma şansımızın arttığı söylenebilir mi?"
Bu sözleri söylediğinde bazı üyelerin yüzü değişti.
Sonra biri elini kaldırdı.
Simone'du.
Solgun bir yüzle hâlâ derin bir nefes alıyordu ama eskisinden çok daha iyi durumda görünüyordu. (çn: gençler Simone kadın, erkek değil!, )
"Nüfusun yarısı mı? Rounder Frey bu ölçekte bir katliam yapacaklarını mı söylüyor? Onları savunmak gibi bir niyetim yok ama ayrım gözetmeksizin katliam yapanlar da değiller. Onları anlayamayabiliriz ama kesinlikle düşünce ilkelerine göre hareket ediyorlar."
"Çelişkili iddialarda bulunuyorsunuz. Eğer kasap değillerse Geotanbul ve Talhadun'u neden yok ettiklerini biliyor musunuz?"
Simone cevap vermeden önce bir an tereddüt etti.
"...basit bir uyarı olabilir. Teslimiyeti teşvik etmek için Çember'e yönelik bir tehdit..."
"O zaman sorumu değiştireceğim. Bir uyarı olarak bir ülkeyi ve bir şehri yok etmiş olabilecek Yarıtanrıların eylemlerinin ilkelerini anlıyor musunuz?"
Frey ona soğuk bir yüzle baktı.
"Yarı Tanrılar bizim anlamadığımız ilkelere göre hareket ederler. Bu yüzden çok tehlikeliler. Onları anlamaya cesaret edemeyiz ama bir ölümlü açısından Yarıtanrılar bir grup katliamcıdan başka bir şey değil."
Frey net bir tonda konuştu.
Yarıtanrılar ve kıtada yaşayan diğer ırklar birbirlerini anlayamadılar.
Mana ve ilahi güç gibi, asla karıştırılamazlardı.
Yine de Simone'un hoşnutsuz ifadesi geçmedi.
Frey ona baktı ve dedi.
"İnanmışa benzemiyorsun. İnce. O zaman bana düşüncelerinin ne kadar sağlam olduğunu göster."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...