5

6.1K 230 9
                                    

Hodam poznatom stazom do parkinga iza nase kuce kada cujem zenaki glas koji uzvikne ,,Matteo nemoj!" Kroz smijeh.

Srce mi zalupa brzo dok trcim ka zvuku koji cujem, a Silvia se odjednom stvara ispred mene dok joj se usne crvene, a oko ruka ima Matteovu kravatu.

-" Mislim da te suprug zamjenio za ljepsu"
Potom se Matteo pojavljuje iza ugla otkopcane kosulje dok se zenski tragovi od nokti nalaze na njegovim grudima. 

-"nisam hteo"

Cujem njegov glas kada auto pored njega puca

-"Do djavola!"

Vrisnem te protrljam oci dok se nalazim u svom krevetu. Jedva, duboko disem  i trudim se smiriti jer je sve samo glupi san.  Polako ustajem iz kreveta, te krenem hodnikom do njegove sobe. Tiho otvorim vrata te cujem kako bunca i doziva moje ime. Znam za njegove nocne more, ali mnogo su ceste od kad se desilo podmetanje u sred bijela dana ispred kuce prepune obezbjedjenja.

-" Ssss tu sam, dobro sam.."

Izgovaram kada se kao iz nekog transa probudi i pribije me iz svoj zagrljaj

-" Nemoj nikada da pokusas da odes od mene..."

Tiho je rekao, dok me steze u zagrljaju.

-" Reci mi mili sta su sanjao?"

Prosapucem svjesna kako na njega utice taj nadimak ali nisam ocekivala da ce me snazno poljubiti.  Pribijam ga uz sebe i opkoracujem nastavljajuci da ga ljubim kao hipnotisana.

-"puno mi nedostajes"

Kazem samo da bih dosla do daha, dok on kada pokusa stati sa poljubcima ja nastavim drazeci ga da me pozeli. Moj apetit je ogroman, zelim ga sve vise i svaki tren sa njim mi je vazan. Cinjenica da spavamo gotovo bez odjece mnogo je pomogla jer moj centar pritiskao je njegov toliko da sam osjetila svaki trzaj koji napravi.

-" Molim te Irina nemoj..."

-"Zelim te Matteo De Luca, zelim te i trebas mi veceras cak iako ce to znaciti da ujutru neces sa mnom progovoriti"

Trebam i ja njemu i zato mi nije odoljeo. Dok me grubo baca ispod sebe i zubima zarobljava moju bradavicu. Sisao je i lizao kruteci je do neke granice, kada se preseli na drugu svjestan da gubim dah.

-"Ovo nece nista promjeniti"

Rekao je dok me oslobadja jedinog komada odjece. Pribio me sto blize, dok se ja od siline pritiska krenem uvijati i izazivati ga.

-"Matteo uzmi me odmah"

Sapucem kroz  jecaje uzitka, dok me on okrece na stomak i bez upozorenja ulezi u mene.   Izdahnem od zadovoljstva, dok on hvata moje kukova, potom me natjera da stanem na koljena da bi svaki svoj pokret ponovi samo ovoga puta brze i grublje onako kako sam naucila da volim zbog njega.  Odmicem se od njega te  ga natjeram da legne kako bih sjela na njegov ud zarivajuci svoje nokte u grudi. Divljacki krenem da se pomjeram, nabadam i stenjem dok on intenzitez mog pokreta dodatno pojaca kada me uzme za kukove i dodatno ubrza.

Ne stajem dok ne osjetim koliko smo oboje blizu kraja, medjutim on iskoristi svoju snagu sklanjajuci se iz mene dok me prstima dovodi do samog kraja. Padam na krevet umorna, zadihana i bez snage dok se on ustaje i odlazi do kupatila kako bi se sredio. Zna da ne pijem piluje,a ovaj potez me toliko povredi da sam i pored toga sto mi se noge osjecaju od uzitka ustala placuci uletim u svoju sobu na drugoj strani hodnika.
Nije dosao da vidi gde sam nestala.

Irina De Luca IIWhere stories live. Discover now