Este bementem a szobába és befeküdtem Sandra mellé. - Szia édesem, hol voltál? - nézett rám álmosan, és majd összetört a szívem. - Csak fürödtem, mert kicsit eltévedtem Morgannal meg pár sráccal az erdőben. - mosolyogtam rá, majd megfogta a kezemet és magához húzott. Sosem éreztem még magam ennyire rosszul mint aznap este. Nem aludtam csak talán egy órát, és akkor is Morgan járt a fejemben. Sandra keltett fel reggel 8kor, hogy reggelizni kellene menni. - Jaj, köszönöm, hogy szóltál, felöltözöm és megyek utánad. Megvárlak, elvileg láttalak már meztelenül. - kacsintott rám, mire gondterhelten rá mosolyogtam. Amolyan kényszer mosoly, hogy ne kérdezze meg mi a bajom. - Rendben nyuszifül. - felöltöztem, majd elindultunk. Mikor megérkeztünk a reggelizőbe, megláttam Morgant. Barna haja kontyba volt kötve. Egy fekete ruha volt rajta, amiből minden kívánatos testrészét látni lehetett. Bár tegnap már megcsodáltam, most is megtettem volna. Rám szegezte barna szemeit, én pedig nyeltem egy nagyot. - Jó reggelt Sarah..és te. - nézett Sandrára is egy pillanatra. - Tűnj már el. - forgatta a szemét, majd rám nézett. - Jó reggelt Morgan. Fáradtnak tűnsz. - nézett rám aggodalmasan. - Megtennéd, hogy békén hagyod a barátnőmet? - húzta Morgant közelebb magához és Morgan lesajnálóan csak kinevette. - Nyugi kislány. Senki sem ért a barátnődhöz. - kacsintott, majd ott hagyott minket. - Ez a nő az őrületbe kerget. - fújtatott, majd megölelt. - Ne törődj vele, én sem teszem. - dehogynem teszem. Meghalok érte. De nem akarom elhagyni Sandrát. Lehet nem vagyunk egyformák Morgannel. Senki se tökéletes, egyszer belefér. Biztos nem bánja. Na mindegy. Ahogy így merengtem, rájöttem, hogy ez az utolsó napom Morgannal. Írtam neki egy üzenetet reggeli után.
Én: Szia. Ma estee valami?
Morgan: Szia. Barátnőd nem örülne.
Én: A tied se:) Szóval?
Morgan: Csak nem belém vagy esve?
Én: Nem. De ha ilyen leszel menj a barátnődhöz.
Ezután írt még valamit, de már nem néztem meg. Sandra átölelt hátulról a következő pillanatban, amitől a pulzusom 200-ra ugrott egy szempillantás alatt. Nem tudom mit kéne tennem.
YOU ARE READING
leszbikus kalandom
RomanceSarah éppen most kezdi a gimnáziumot, és első útja a gólyatáborba vezet. Meglát egy lányt, és hosszas szemezés után talán keszólítja. A kérdés, hogy a lány vajon ugyanazt érzi-e mint Sarah, vagy csukott ajtón kopogtat?