Phobia of love- פחד של אהבה- חלק 6 (18+)- אחרון

99 8 8
                                    

/עברו 5 שנים/

"היא בוכה" ג'ימין מלמל לתוך הזרוע של ג'אנגקוק שעטפה אותו מתוך שינה. השעה עכשיו 3:20 והתינוקת בת השנה בוכה ומיללת בתוך העריסה לצד המיטה של השניים.

"אני אקום", ג'אנגקוק אמר והתרומם מהמיטה, מתנתק מהחיבוק בין השניים. הוא יתן לבוגר לישון עכשיו, היה לו יום עבודה מאד קשה.

ג'אנגקוק התרומם מהמיטה כשעוטף את גופו רק סוודר רחב מימדים כמו תמיד. הוא הרים אותה בשתי ידיו ומנענע אותה, מקפיץ אותה קלות ותופך לה על הגב בעדינות, מרגיע אותה, בעוד שהוא צועד אל עבר המטבח להכין לה את הבקבוק עם המטרנה.

המים בקומקום רתחו ועם יד אחת בלבד הוא פתח את הבקבוק, ממלא בו מעט מים פושרים ולאחר מכן מוזג מים חמים לבקבוק, שם את הכמות המתאימה מהמטרנה לתוך הבקבוק ומנער את הבקבוק. גורם לתערובת להיות מקובלת על הקטנה, מרגיש עם הטמפרטורה לא חמה מדי ונותן לה.

ג'אנגקוק ניגש לסלון ומתיישב על הספה, כשהקטנה בידיו, לוגמת מהבקבוק בשקט ובתשוקה, רעבה למזון שצריך להגיע אל תוך פיה, תוך כדי שהיא אוחזת בידו של ג'אנגקוק שאחזה בבקבוק. עינייה הגדולות מביטות בג'אנגקוק שפיהק לו, מביט בה ונותן לה חיוך, נושק לה למצח בעדינות. משכיב את ראשו אחורה על המשענת של הספה, ונושם אוויר לראותיו. הצעיר הרים את עיניו מעט כששמע את צעדיו של ג'ימין, מבין שג'ימין החליט לקום.

ג'ימין ניגש אל ג'אנגקוק שהיה על הספה עם הקטנה בידיים ונושק למצחו ארוכות, נושק לאחר מכן אל שפתיו גם כן, מכסה את עייני הקטנה למרות שהיו עצומות בזמן שהיא לגמה מהבקבוק. "אני אוהב אותך יקר שלי" ג'ימין אמר, נושק שוב אל שפתיו כמה נשיקות עדינות ורכות. "גם אני" ג'אנגקוק אמר, לוקח את ראשו של ג'ימין ושם על צווארו, מאפשר לו להסניף את ריחו, יודע כמה ג'ימין מכור לחלק הזה. מרגיש איך ג'ימין מסניף את צווארו עם נשיקות עדינות ולחות, מעבירות בו תחושות קסם.

"תן לי אותה" ג'ימין אמר, "לא, אני רוצה שתלך לנוח, מחר יש לך יום עבודה ואני בחופש. לך תנוח" ג'אנגקוק אמר מלטף את לחיו של ג'ימין, לא ממש נותן לו אפשרות אחרת. "לך תחזור לישון" ג'אנגקוק אמר באהבה.
"אני אלך לישון, תרדים אותה ותחזור לצידי, אני ממתין להרגיש את זרועותיך בתוך חלומי מתוך שינה" ג'ימין אמר, נושק נשיקת לילה טוב לאהובו. "לילה טוב אהוב שלי" ג'אנגקוק אמר בלחש אחרי ג'ימין שסגר את דלת החדר, לא מאפשר לו לשמוע את המילים האחרונות.

"בוקר טוב" ג'ימין קרא בשקט, מביט בג'אנגקוק שישן למולו, ישן עמוק עמוק וגם הקטנה ישנה לה בשקט בעריסה שלה.
הוא התרומם בשקט ובזהירות מהמיטה, יוצא ממעגל זרועותיו של ג'אנגקוק, מכסה אותו בסמיכה נעימה שרובה הייתה זרוקה על המיטה בחוסר מעס, לא מממשת את יעודה.

ג'ימין ניגש אל חדר האמבטיה, מצחצח שיניים ומנגב את קורעי השינה שהיו עדוקים לעיניו. נכנס מיד לאחר מכן למקלחת, שותף את עצמו ומתקלח.

Jikook Oneshot- Phobia Of Love- פחד של אהבהWhere stories live. Discover now