2.Bölüm-Don't Die Erwin

935 74 163
                                    

Bu bölümü Levi gibi çay içerek yazıyorum. 3. Bardağım değilmiş gibi yapalım...

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

(3 Gün Sonra, Keşif Gününün Gecesi)

"Uyumalısın Velet."

"Uyku tutsa uyurdum ayrıca bunu bana senin söylemen fazla ironik."

"İyi madem uyanıksın çay koy içelim."

"Kahveyi tercih ederim."

"Daha fazla efor demek." Göz devirip mutfağa gitmek için odadan çıktım.

Mutfağa yaklaştığımda ışığın zaten açık olduğunu gördüm. İçeri girip kim olduğuna baktığımda içeride düşünceli düşünceli kahve içen Erwini gördüm.

"İyi misin?" diye sordum çünkü dışarıdan pek iyi gözükmüyordu.

"Ha? Ha şey evet iyiyim..." Transtan çıkmış gibi kafasını sağa sola salladı ve cevap verdi Erwin.

"Kahven soğumuş gibi gözüküyor."

"Ha öyle mi olmuş?"

"En iyisi bize kahve yapayım sende neler olduğunu anlatırsın."

"Peki..."

Abimin çayını yapıp hızlıca ona götürdüm. Ardından mutfağa dönüp iki kupa çıkardım. Erwinin soğumuş kupasını alıp yıkadıktan sonra kahveleri yapmaya başladım.

"Neyin var?"

"Neden bu kadar ilgileniyorsun?"

"Hayatını kurtardığım insanın neden mutsuz olduğunu merak ediyorum. Bununla bir sorunun mu var?"

"Hayır hayır sadece... Bilmiyorum beni merak etmen fikri hoşuma gitti sanırım." kahveleri masaya bıraktım ve karşısına oturdum.

"Neden? Hoşuna gitmesini yadırgadığımdan değil sadece seni merak edebilirim, ki burada mutsuz bir şekilde oturuyordun."

"Haklısın tabi."

"Anlat bakalım Koca Adam neyin var?"

"Bana hep lakaplar mı takacaksın?"

"Evet?"

"Sana lakap takmama izin ver."

"Tabi. Ama şimdi neden mutsuz olduğunu anlatacaksın."

"Sabah gideceğimiz keşif için endişeliyim."

"Hey pazar günü için bana verdiğin sözü unuttun mu?"

"Hayır! Zaten o yüzden endişeliyim."

"Sözünü tutmadan ölme Erwin."

"Denerim."

"Ölürsen seni öldürürüm."

"Pekala pekala işte bu tuhaf."

"Tuhaf olan ne?"

"Bu kadar ölmemi istemiyor olman."

"Pekala yanlış bir düşünceye kapılmaman için bunu sana anlatmam gerekiyor."

"Neyi?"

"Seni kurtardığım gün adam boğazını kestiğinde olan şeyi hissettin mi?"

"Az çok, gözlerinin parlaklığı değişti."

"Buna Ackerman Gücü diyoruz."

"Nasıl yani?"

"Ackermanların onları savaşmaya zorlayan bir olay yaşadıkları zaman güçleri uyanır. Benim güçlerim seni kurtardığım gün uyandı. Abimin güçleri ise ilk keşif seferimizde..."

Levi's Sister (Erwin x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin