Happy Reading😊
Call cuts
(Ks was crying in the room,Hm enters and Ks was crying,she goes and sits beside her)
Hm: kyun ro rahi hain ap, ab kya fir sai mai nai kuch kr diya...😕
Ks: ....
Hm: Chanda ap samjhti kyun ni hain ap ki ye Ansu mujhy takleef dety hain....acha ap boliye kesy khush rahain gi mery sath,ap jo kahain gi krnay ki liye tyar hun..
Ks: Azad kr do mujhy(with broken voice🥺)
(Hm looks towards her shockingly)
Ks: h....hassu ap janti hai mery Ankho mai har waqt Ansu kyu hoty hain kyunki mery naseeb mai sirf Rona likha hai aur kuch ni...Ni dekhy jatay,bohut dukh hota hai apko mery Ansu dekh kr tu mery samny Mat aya karain...dur raha karain mujh sai....🥺
(Hm looks at her with teary eyes)
Ks: hassu mai ap ki gunehgar Hun,mujhy Maf kr dain...Mai samjh gai Hun ki Mohabbat nam jesa kuch ni hota...issi liye ap mujh sai dur raha karay kyuki ap meri taqat ni meri kamzori hain(while crying)
Hm: kisi nai ap sai kuch kaha hai?(while looking into her eyes)
(Ks look at her with teary eyes)
Hm: boliye Chanda,kisi nai ap sai kuch kaha hai?
Ks: Mama ka Call aya tha keh rahi thi ki mujhy chunna hoga ya tu apko ya fir unhy...
Hm clenched her fist tightly,thought for sometime and then said):
Hm: Jan mang li ap nai hamari...Meri waja sai apki apny ap sai dur chaly gai,apki rishty apka ghar sab chut gya tha...Mujh sai Jura rehna ap ki choice ni majburi hai....🥺
(Ks was nodding negatively with teary eyes🥺)
Hm: hum nai decide kiya hai ki hum iss majburi ki rishtay ko,iss majburi ki safar ko agay continue ni karun gi...Kaghaz ki bejan safay nai apko hamesha ki liye hamara banaya tha ab kaghaz ka wahi bejan Tukra apko hamesha ki liye mujh sai Anjan kr dega....(with broken voice)
(Ks looks at her with teary eyes)
Hm: likin pehly hum apki ghar walon ko manana chahty hai ki kasur mera tha...aur uss ki baad ap jab kahain gi na hum papers pr sign kr dain gai....
Ks: ....
Hm: mujhy lagta hai ki shayad ye meri ghalatfehmi thi ki ap man Jai gi....ap mery pyar ko accept kr lain gi tu mai kosis krti..apki agay hath jorti ki please meri zindagi sai Mat jaiye,ap sai hath jor kr kehti ki mai ap ko bohut chahti hun...ap janti hain abhi jo mery sath bethi hai na wo hamari Ks ni hain,hamari Chanda ni hai...kyunki ye jo Chanda hai na ye hamari tarha hai jazbati,jazbat mai iss kadar beh gai hai ki iss ko kuch bhi nazar ni araha,Iss Chanda nai apni pyar ki qurbani de Di....likin jo Meri Chanda thi na wo ek dum kaddak thi jisy shayad hum kho chukay hai....aur chah kr bhi wapis ni la saktay....
(Tears were falling continuously from Ks eyes)
Hm: mai ap sai sab kuch kehti Hun likin ap ko kuch samjh hi ni ati...bs issi liye decide kiya hain m....mai dur chali jaon gi ap sai,agar issi mai ap ki khushi hai tu aisy hi sahi,mai nai soch liya hai ki mai ap ko azad kr dun gi....Ap ko yad hai ap nai ek bar mujh sai kaha tha):
"Ki mai ap ko itna zich kr dun gi ki ap khud apni har ka aitraf krain gi"
Chanda aj meri mohabbat har gai(while crying 😭)
(Ks just closed her eyes,She didn't have more courage to hear all this😖)
Hm: bs ap khush rahiye kisi bhi tarha,kyunki mai apko dukhi ni dekh sakti
(And Hm left from there)What you think guyz now everything will get back to normal?
What will Ks do now?*******************************************
That's it.....
Comment me how was this part....
Thanku♥️
YOU ARE READING
Kareena Love
FanfictionThis Story revolves around Haseena and karishma♥️ But there are some kind of changes as compare to the show.... (Firstly I'll introduce Ks family) Pushpa Singh will be Ks Mother , and Dsp Sir will be Ks father and there is only one brother of Ks who...