Sabah gözlerimi açıp saate baktım. 7.27 bugün okul vardı. Oflayarak yataktan kalktım.
"Deniz uyan okula gitmem lazım"
Gözlerini hafif aralayıp beni üzerine çekti.
"Boş ver okulu biraz daha uyuyalım reina" kafasını iyice boynuma gömdü. Aslında benimde uykum vardı bu teklife hayır diyemezdim. Kollarımı Denizin beline sarıp gözlerimi kapattım.
Cellat: Cemre uyan güzelim
Gözlerimi açtım.
"Günaydın Deniz"
Cellat: Günaydın reinam. Aşağıda kahvaltı hazır ben çıkıyorum akşam görüşürüz.
"Ama Deniz ben evde çok sıkılıyorum. Bende seninle geleyim ne olur"
Cellat: olmaz senin gidebileceğin bir yer değil çok sıkılıyorsan seni okula bırakayım.
"Ama Deniiz" dedim en masum ifademle hafiften dudaklarımıda büzmüştüm. Gözleri direk dudaklarımı buldu. Kendini toparladı.
Cellat: olmaz hadi okul için hazırlan okula bırakayım seni
Oflayarak kafamı salladım. Üzerimdeki askılı geceliği çıkartıp okul için giyindim. Saçlarımı düzleştirip aşağıya indim.
Beraber arabaya bindik. 15 dakika sonra okulun önündeydik.
Cellat: Çıkışta seni alırım burada bekle bir yere ayrılma
"Tamam görüşürüz Deniz" arkamı dönüp inecekken beni kendine çevirdi ve dudağımdan öptü.
"Görüşürüz güzelim"
Arabadan inip okula doğru yürüdüm. Denizde bir kaç saniye sonra gaza bastı. Caddede gördüğüm taksiyi durdurup bindim ve Denizin arabasını göstererek takip etmesini söyledim. Ona bir şey olacak diye gerçekten korkuyordum. Bana hiçbir şeyi anlatmıyordu bu durumda bende kendi imkanlarımla öğrenirdim. Taksiyle yaklaşık yarım saatlik bir yolculuğun sonunda son derece ıssız bir yere gelmiştik. Denizin arabası buradaydı bir kaç araba daha vardı. Taksiciye parayı verip arabadan indim. Depo gibi olan yere doğru yürüdüm. Kapı hafif aralıkta içerde olanları az çok görebiliyordum. Deniz karşıdaki adama bir çanta uzattı adamda çantayı aldı ve Denize bir çanta uzattı.
Deniz çantayı aldıktan sonra adam silahı çıkarıp Denize doğrulttu. Koşarak içeri girdim ve kendimi Denizin önüne attım.Silahtan çıkan kurşunla Cemre yere düşmüştü. Adam Denizi vurmak için silahı yeniden ateşledi ama içinde kurşun yoktu. Deniz hızlıca silahını çıkarıp tüm şarjörü adamın üzerine boşalttı. Cemrenin yanına koştu.
Cellat: Cemre aç gözlerini güzelim aç.
Üzerindeki tshirti çıkartıp Cemrenin yarasının üzerine baskı uyguladı. Cemreyi kucaklayıp arabaya bindirdi ve gaza bastı.
Cellat: Reina benimle kal cevap ver güzelim hadi
"Seni seviyorum" Cemrenin gözleri kapanmıştı.
Cellat: Cemre dayan geldik dayan.
Cellat Cemreyi yeniden kucaklayıp gece kulübünün arka kapısından girdi.
Cellat: Lera onu yaşatacaksın yoksa öldürürüm seni anladın mı?
Lera: Sakin ol Cellat kızı bırak yarasına bakayım.
Bir kaç muayenenin ardından Cellata döndü.
Lera: Kız 2 aylık hamile hastaneye gitmesi lazım.
Cellat: Hamile mi ?
Lera: bilmiyordun. Bak bebeği kurtarmam imkansız hastaneye gitmesi lazım ama bebekten vazgeçersen kızı kurtarırım. Seçim senin Cellat
Bölüm sonu
Sizce Cellat ne yapacak yada ne yapmali?
Bu tarz maceralı bölümler gelsin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reina
Teen FictionSiz: Ben bundan sonra ne Denizle ne de Denizden başkasıyla olamam üzgünüm. ( Reina tarafından engellendiniz) 053********: beni affetme güzelim ( iletilmedi) 053********: sana yaptıklarımdan sonra beni affetme (iletilmedi) 053********: ama şunu bi...