Úplně mě dostává ten ohlas, který vyvoláváte :3 už přes 3,4 přečtení :3 To je úžasný díííííííky :3
,,Aaaa holubičky už se probrali!" uslyšeli jsme muže s černou maskou na hlavě, co vstoupil k nám do místnosti.
,,Co od nás chcete?" špitla tiše Lottie- řekla nám, aby jsme jí tak říkaly.
,,Od vás?" zasmál se. ,,Od vás nehceme nic, chceme něco od vašich spojenců."
,,Peníze?" vyprskla Gemma.
,,Chytrá holka." zamumlal a pak si nás začal prohlížet. ,,Ale i tak nikdo neřekl, že si s váma nemůžem užít. Takže, která jde první?"
Při jeho slovech semnou cosi otřáslo. Holky na druhý stramě se k sbě přimáčkly ještě víc, protože věděly co se bude dít dál.
,,Tak třeba ty." otočil se na Evie.
,,NE!" vykřikla jsem a začala sebou házet. Dokonce jsem ho i kopla.
,,Copak holčičko?" otočil se na mě.
,,Vem si radši mě!" nabídla jsem se za Evie, která na mě jen vykulila oči.
,,A proč?" zajímal se.
,,Protože je to moje kamarádka!" křikla jsem.
,,Dobře." zamumlal a přivázal Evie zpátky.
,,Rose co to děláš?" zavrčela na mě Evie, ale já jsem se na ní ani nepodívala. Mezitím mě ten muž rozvázal a vyvedl ven.
Dovedl mě do nějakého pokoje s manželskou postelí a hodil mě na ní.
,,Seš statečná, když se nasadíš za kamarádku i když víš co tě čeká." začal mluvit a sundal si masku. (Nevím, jak vy, ale většinou, když si ve filmech ti zločinci sundají masku, nemají v plánu dotyčného nechat naživu :DDD )
Nic jsem neřekla jen jsem na něj zhnuseně zírala. Vypadla jako normální chlap, kdyby to nebyl náš únosce a chlap co se mě plánuje znásilnit, možná by se mi i líbil.
Přišel ke mě a pohladil mě po hlavě. Zavřela jsem oči, abych se na něj nemusela dívat.
Cítila jsem jeho ruce na svých bocích. najednou mi přetáhl tričko přes hlavu. Otevřela jsem oči a odtáhla se od něho.
,,Pěkný jizvičky." ukázal na moje jizvy. ,,Ale to ti udělal určitě Damian." zasmál se.
Jeho slova mě zmátla, jak to skara myslel.
Jeho ruka si mě přitáhla zpátky a tou druhou mi rychle rozepnul podprsenku. Instinktivně jsem si zakryla prsa.
,,Copak drahoušku?" zasmál se úchylně a ruce mi roztáhl. Prohlížel si moje poprsí a přitom se olizoval, jednou rukou mě chytl za jedno prso a začal ho mačkat. Když už jsem čekala, že se na ě vrhne ve dveřích se objevil nějakej chlápek. Zase jsem si rychhle zakryla prsa.
Ten chlápek se na mě jen usmál a něco zašeptal tomu úchylovi. Ten úchyla mě pak chytl za zápěstí, hoddil mi do ruky oblečení a dovedl mě zpátky. Nenechal mě, ani se obléct a normálně mě tam připoutal.
Holky na mě zděšeně koukaly a já jsem si přitáhla nohy k hrudy. Ne kvůli prsoum, ale kvůli tomu, aby neviděli jizvy.
,,On tě?" začala Evie.
Zavrtěla jsem hlavou, až si oddychla přišoupla se blíž.
,,Proč si to udělala?" zajímalo jí.
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...