Lucka se probudila na pláži. Bolela ji hlava a rozhlížela se po okolí. Tuhle pláž neznala. Pomalu se postavila a koukla se, co má na sobě. Měla uplé hnědé kalhoty zakasané do vysokých kožených bot. Kalhoty byli u pasu zakončeny páskem. Dál na sobě měla bílou košili a hnědou vestu. U pasu měla dlouhou šavli a pistoli.
Kde to jsem? Nevypadá to jako Narnie. Lucka chtěla začít panikařit. Pak, ale uslyšela hlasy. Byli stále blíž a blíž. Rychle se schovala za velký kámen a čekala. Kolem ní prošli dva muži. Ten starší měl šedé kotlety a šedé vlasy. Byl oblečen do bílých kalhot a košile. Přes košili měl modrou vestu. U boku viděla Lucka šavli a pistole. Šel klidným vyrovnaným krokem.
Druhý muž byl o hodně mladší. Lucka mu odhadovala něco kolem třiceti lety. Měl dlouhé tmavé vlasy svázané do dredů. Na hlavě měl červený šátek a kapitánský klobouk. Jeho oblečení bylo pro piráta typické a tak o tom, že jsou piráti Lucka nepochybovala. Náhle starší pirát zastavil svůj krok a koukl se směrem na Lucku, schovanou za balvanem.
,, Kde je ta pomoc, co nám Kalypso slíbila?"
,, Stále na ní čekám pane Gibbsi. Doufám že si pospíší. Ta kletba je hrozná."Lucka všechno sledovala zpoza balvanu. Přemýšlela kde se objevila. V Narnii piráti nejsou tak kde je? Náhle ji někdo chytil za vlasy a vykřikl : ,, Někdo vás poslouchal kapitáne!"
O pět minut později seděla Lucka na písku se svazanýma rukama. Očima projížděla po pirátech stojících před ní. Kapitán se na ni usmál.
,, Kdo jsi?"
,, Lucie Pevensiová a vy?"
,, Kapitán Jack Sparrow. Co dělá holka jako ty na Tortuze?"
Lucka mlčela a koukla se na Gibbse. Ten se na ni tázavě koukl. Pak mu to došlo.
,, Kapitáne, možná je ona ta pomoc!"
,, Malá holka mi má zachránit život?"
,, Hele já nejsem jen malá holka! Dávejte si pozor na jazyk!"Hned svých slov litovala. Jack se otočil a odcházel pryč. S ním i zbytek posádky.
,, Nemůžete mě tu jen tak nechat!"
Jack však jakoby neslyšel.
,, Ty prokletej piráte!"
Jack se zastavil a koukl se na Lucku. V jeho výrazu byl znát pocit výhry. Lucka se však jen tak nechtěla vzdát pocitu, že jí jen využije, aby si zachránil život.
,, Takže slečno Pevensiová, přidáte se k posádce Černé Perly?"
,, Jistě, pokud mě rozvážete."Lucka stála u kormidla a dívala se na mapy. Jejich cíl jí nebyl zmíněn, což jí štvalo. Po chvíli se vydala směrem k Jackovi.
,, Kapitáne?"
,, Ano?"
,, Už dlouho jsem nešermovala, mohl byste si se mnou dát krátký souboj? Prosím?"
S napětím očekávala jeho odpověď.
,, Tak dobře, ale nebudu tě šetřit."
,, Stejně tak i já!"
ČTEŠ
Pirati z Karibiku : Pozdrav z Narnie
RandomLucie si myslí, že se dostane do Narnie a proto vstoupí do tajemných dveří. Místo Narnie se objeví na Tortuze, kde potká Jacka Sparrowa. Tomu jde zase o život, neboť na něj spadla kletba...