1.22 milyon için çok çok teşekkür ederim 💓💝💘💟❤️
Biliyorsunuz tiktok hesabı açtım. Kullanıcı adım: kopekseniii
Eğer tiktok kullanıyorsanız, kitaplarımdan kesitler atıp altına kopeksenii etiketini eklerseniz videolarınızı beğenebilirim ve bunu yaparsanız çok mutlu olurum. :))
Ayrıca, onların ilk birlikteliğini tecavüz olarak nitelendirmeyelim lütfen. Tecavüz istek dışı olan bir şey. İkiside sarhoş olmalarına rağmen isteyerek yaptılar bunu. Hande daha sonradan kızdı falan ama bir kere bile bundan memnuniyetsizlik duymadı.
Kitabımda tecavüzlük içeren bir sahne yok.
Satır aralarını, önceki bölüm gibi yorumlarla dolduralım tamam mı?
Sınır geçilmeden bölüm gelmeyecek.
Lütfen herkes oy verip yorum yapsın.
*Sınır = 2000 oy 2000 yorum
🤍🤍
Araba evimizin önünde durunca sinirle kapıyı açtım ve arabadan indim. Doruk, kapısını kapatırken konuştu. "Sakin ol, güzelim."
Yumuşamak yok.
"Sakin falan olmayacağım ya! Onu yolmam gerekiyordu, sen beni tutmasaydın ben onu güzelce yolacaktım! Ama sen beni tuttun." dedim sinirle.
Doruk yanıma kadar yürürdü. Tam dibimde durunca omuzumlarımı dikleştirdim. Tek eli gömleğinin düğmesine gitti, dudaklarını konuşmak için aralayacağı esnada, kulaklarıma dolan ses ile kaşlarım çatıldı.
"Ne oldu?"
Abi?
Arkamı döndüğümde, gördüğüz yüzler ile duraksadım. Biraz ilerimizde evin kapısının önünde Abim ve Yengem Leyla vardı.
Leyla'nın tatlı yüzü görüş açıma girince yüzümde tebessüm oluştu.
Kadınlardan hoşlansam sana yavşardım Yengem kadın.
"Tuna?"
Doruk'un şaşkın çıkan sesiyle, omuzumun üzerinden ona baktım. Saçları dağılmıştı.
"Neden kavga ediyorsunuz? Hande kimi yoluyor, hayırdır?" diye konuştu abim.
Gözlerimi Doruk'un yüzünden çekip önüme döndüm ve onlar doğru yürümeye başladım. Yanlarına vardığımda, kollarımı abimin boynuna doladım. Elleri hızla belimde yer alınca, gözlerimi kapattım.
"İyi ki varsın." diye fısıldadım.
Elleri sırtımda gezindi. "Güzelim, bir şey mi oldu?" dedi meraklı ve telaşlı bir sesle.
"Pislik herif." Doruk'un fısıltısını duyunca gözlerimi açtım. "Ben ne alaka la?" abim şaşkınca konuşurken ben ondan ayrılmıştım.
Leyla'nın da benim gibi şaşkınlıkla olanları izlediğini görmüştüm.
Doruk hırıltıyla güldü. "Ne bok vardı da, beni çağırdın lan oraya?"
Kaşlarım daha da çok çatılırken abim gözlerini kısaca Leyla ve ben üzerinde dolaştırdı. Ardından Doruk'a döndü. "Aç değil misiniz ya? Şahsen ben çok açım."
Leyla'nın ortamı yumuşatmak amacıyla konuşması ile gözlerimi kıstım. Abimde sessiz kalınca, Doruk yanımıza yürüdü. Cebinden evin anahtarını çıkardı ve deliğe soktu. Anahtarı çevirince, abim girdi ilk önce eve.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı (+18)
Teen FictionTAMAMLANDI. +18 (Tecavüzlük içeren bir sahne yok. Yaşadıkları şey ikisinin isteğiyle oluyor.) (Kitabımda fazlaca cinsellik olacak. Lütfen rahatsız olanlar ve yazdıklarımdan hoşlanmayanlar, kitabımı okuyup salak salak yorumlar yazmasınlar.) Teşekkür...