دستش رو سمت لباس جیمین برد و همزمان که لباسش رو باز میکرد مشغول مالیدن عضو پسر رو به روش شد...
دست جیمین به طرف لباس جونگ کوک رفت و سعی میکرد دکمه هاش رو باز کنه
انگشتانش رو روی پوست مرد میکشید و به خاطر لمس شدن عضوش توسط جونگ کوک ناله میکرد...بدون اینکه ازش فاصله بگیره اون رو به طرف میز وسط آشپزخونه برد و کمکش کرد تا روی میز دراز بکشه...
پاهاش رو از هم فاصله داد تا دسترسی بهتری به جونگ کوک بده
قوس کمی به کمرش داد و لب هاش رو گاز گرفت و سعی میکرد آروم ناله کنه تا تهیونگ رو از خواب بیدار نکنه...دوتا از انگشتانش رو وارد ظرف خامه ای که روی میز بود،کرد و وقتی که هردو انگشت به خوبی با خامه آغشته شد،انگشتانش رو به طرف ورودی جیمین برد و خامه رو روی ورودی پسر پخش کرد...
پاهای جیمین رو داخل شکمش جمع کرد و روی زانوهاش خم شد و زبونش رو روی ورودی آغشته به خامه جیمین کشید و باعث شد تا جیمین ناله کشیده اش رو بیرون بده و پلک هاش رو روی هم فشار بده...
جیمین: فاک
زبونش رو وارد ورودی جیمین کرد و به آرومی داخل اون حفره داغ رو خیس کرد
لرزش بدن جیمین بهش فهموند که به اندازه کافی تحریک شده برای همین سرش رو عقب برد و مشغول باز کردن شلوار خودش شد...عضوش رو بیرون آورد و میز رو دور زد و مقابل سر جیمین ایستاد و عضوش رو به سمت لب های پسر گرفت...
جونگ کوک: پسر خوب
کمی پلک هاش رو از هم فاصله داد و خمار به چهره جذاب جونگ کوک خیره شد و عضو بزرگش رو وارد دهنش کرد...
با حس گرمای دهن و خیسی زبون جیمین ناله ای کرد و چنگی به موهای پسر انداخت و سرش رو بیشتر به عضو خودش فشرد...
جونگ کوک: میخوام ببینم چه کارهایی با اون دهن کوچولوت بلدی
همونطور که عضو جونگ کوک کامل داخل دهنش بود لبخند زد و آب دهنش رو روی عضوش خالی کرد و مشغول مکیدنش شد...
وقتی که احساس کرد به اندازه کافی تحریک شده عضوش رو از دهن پسر بیرون کشید و دوباره میز رو دور زد و بین پاهای جیمین قرار گرفت و بدون اینکه صبر کنه تمام عضوش رو یک جا وارد حفره جیمین کرد...
با دردی که در پایین تنه اش پیچید سعی کرد ناله کنه اما دست جونگ کوک روی دهنش قرار گرفت و شروع به ضربه زدن کرد...
هر بار ضربه ها عمیق تر و محکم تر میشد و جیمین فقط میتونست ناله های خفیفش رو از بین انگشت های جونگ کوک بیرون بده...
سرعتش رو بیشتر از قبل کرد و وقتی که فهمید به اوج خودش رسیده عضوش رو بیرون کشید و کامش رو روی عضو جیمین خالی کرد...
YOU ARE READING
Tell Me A Story
Fanfictionنام فیک: یه قصه برام بگو📖 ژانر: ددی کینک،درام،اسمات🔞 کاپل: کوکمین👨❤️💋👨یونمین،نامجین وضعیت: کامل شده نویسنده: King Ripper🍷