To co jsem viděl , co se stalo s Lie byl jsem první v šoku ale dalo se to čekat věděli jsme všichni kdo její otec .
Byl večer a hosté chodili do domu , Rebekah ten bál zrušit nechtěla byla to tradice a ona si na tohle protrpěla , Lia seděla na posteli a koukala se před sebe .
Oblékl jsem si smoking a koukl jsem se na ni ." Oblečeš se Rebekah bys tím udělala radost "
" Chci svoje děti "
Koukla se na mě , šel jsem k ní a posadil jsem se na postel .
" Řeknu Freye aby přijela i s nimi "
" Vážně ?"
" Ano "
Chytl jsem jí za bradu a otočil jsem její obličej k sobě .
" Miluju tě víš to , že ano ?"
" Ano "
Usmála se konečně , políbil jsem jí na rty a vstal jsem , šel jsem ke skříni a podal jsem jí její šaty které ji nachystala Rebekah .
" Prosím , jinak bude nesnesitelná "
Řekl jsem , Lia vstala a vzala si ty šaty .
" Bude to normální večer slibuji "
Řekl jsem a nechal jsem jí v tom pokoji a šel jsem dolů . Rebekah na mě čekala na schodech .
" Sluší ti to sestro "
Řekl jsem a nabídl jsem jí své rámě ona se usmála a chytla se mě . Šli jsme spolu mezi ostatní lidi, oba dva jsme se ale zastavili když jsme viděli Stefana a Damona .
" Nevěděla jsem že přijdou "" To nic "
Odpověděl jsem a usmál jsem se , prošli jsme kolem nich s Rebekah . Podal jsem jí víno a ona se koukla nahoru na balkón .
" Aaa.. Jde ti žena "
Pošeptala mi , koukl jsem se nahoru a usmál jsem se , Lia na sobě měla dlouhé černé šaty s vysokým rozparkem až ke stehnu . Nemusela se nějak upravovat byla nádherná ve všem . Vlasy měla rozpuštěné , prohrábla si je rukou a koukla se kolem , usmála se když mě viděla a šla po těch schodech dolů za námi .
" Věděla jsem že jí budou slušet "
" Jo "
Řekl jsem jen to a koukal jsem se na ni , pokynul jsem rukou na kapelu a oni začali hrát písničku která byla naše . Tenkrát když jsme seděli v New Orleans na nádvoří v našem domě , někdo venku tuhle písničku začal hrát , tenkrát jsem vyzval Lii k tanci .
(The National -Terrible love )
Lia se zastavila a zasmála se , věděla přesně o kterou písničku jde . Usmál jsem se a šel jsem za ní , zastavil jsem se u ní a natáhl jsem ruku ona se mě chytla zatočil jsem ji a pak jsem si jí přitáhnul k sobě . Ona si dala ruce kolem mého krku a usmála se .
ČTEŠ
Darkness
VampireLie bylo osmnáct let když nastoupila do školy do Evropy , studovala pět let v České Republice a další tři roky v Anglii . Když se vrátila zpět do svého rodného města díky její sestře Caroline která se měla v dávat za muže jménem Klause Mikaelson...