"Beni nasıl buldun ki?" Jungkook'un bu sorusuna Taehyung garip bir şekilde kaşlarını çatarak cevap vermişti.
"Sahil kenarındayım dedin ya Jungkook?"
Jungkook, sonradan hatırlamış olacak ki, kafasını kaldırarak "Haaa..." diyebilmişti.
Bir süre sessizliğin ardından Jungkook, Taehyung'un ayakta kaldığını fark edip "Otursana." demiş, kenara çekilmişti.
Taehyung, Jungkook'un isteğini kırmadan yanına oturmuştu. Elindeki kahvelerden birini Jungkook'a uzatmıştı. Jungkook kahveyi alıp teşekkür etmiş ve karşısındaki denize doğru bakarak kahvesini yudumlamıştı.
"Gece buranın manzarası daha güzel oluyor. Değil mi?" diye sormuştu Jungkook, gözlerini denizden ayırmayarak.
Taehyung ise Jungkook'a bakarak "Evet... Sanırım öyle oluyor." demişti.
Jungkook, birden Taehyung'a döndüğünde göz göze gelmişlerdi. Aralarındaki bu göz temasını bozan Taehyung olmuştu. Daha uzun süre ona bakarsa aşık olabilirdi. Bu Taehyung'un isteyeceği son şeylerdendi.
Taehyung, konuyu değiştirmek amacıyla, Jungkook'un çizdiği resme dönmüştü birden.
"Vay canına. Bu işte gerçekten yeteneklisin."
"Teşekkür ederim. Ama bu öylesine bir karalamaydı." Taehyung şaşırırcasına kaşlarını çatmıştı.
"Öylesine mi? Ben bunun üçte birini çizemem."
"Aslında o kadar da zor değil."
"Senin için söylemesi kolay."
Jungkook kıkırdamıştı. İçindeki mutsuzluk Taehyung ile konuştukça azalıyordu. Açıkcası yalnız başına, soğuk bir sonbahar gecesinde deniz kenarında oturmanın iyi bir fikir olmadığına kanaat getirmişti Jungkook. Ama Taehyung'a kıyasla, şu anda en mutlu insan olduğunu söyleyebilirdi.
Jungkook'un titrediğini gören Taehyung "Titriyorsun." demişti birden. Jungkook, omuz silkmişti. "Sorun değil." dese de Taehyung'un onu çok dinlediği söylenemezdi.
"Hayır, bu bir sorun. Hasta olacaksın. Al şunu." Taehyung ceketini çıkarmıştı. Jungkook itiraz etse de Taehyung onun gözlerinin içine bakıp susmasını sağlamıştı.
Jungkook en sonunda pes etmişti. Taehyung da büyük bir zafer edasıyla ceketini Jungkook'un omuzlarına yerleştirmişti. Yavaş davranıyordu. Ona dokunmaya bile kıyamamıştı.
"Kahveni soğutma."
"Tamam anne." demişti Jungkook alaycı bir tavırla. Taehyung ise sadece gülmekle yetinmişti.
Taehyung, elindeki telefonundan kamerayı açıp Jungkook'u çekmişti. Jungkook bunu fark ettiğinde "Yah!" dese de Taehyung sadece kıkırdamak ile yetinmişti.
"Güzel çıktın. Geçenki gibi izinsiz paylaşma durumlarına düşmemek için sormam gerekiyor. Paylaşayım mı?"
"Bakayım." Jungkook telefonu almak için elini uzatmıştı. Taehyung da telefonu ona verip bir ona bir de fotoğrafa bakmıştı.
"Beğendim. Paylaş ve beni etiketle."
"Anlaştık."
minsuga, jiminpark, cchanyeol ve 298 kişi beğendi
thephotographer: coffee mates @jeonjk
76 yorumun tümünü gör
minsuga: ay ne güzelsiniz ne güzel🥰🥰
thephotographer: @minsuga cıvıma hyung
minsuga: @thephotographer sus ben işimi biliyorumjiminpark: bu sefer umarım izni vardır?
thephotographer: @jiminpark var enişt- var var
jiminpark: @thephotographer ne
thephotographer: @jiminpark he yok bir şey önemli değil782: ay buluşmuşlar!
164: kantinde de pek sıkı fıkılardı sanki
cchanyeol: e hala teşekkür bekliyorum ben ama
thephotographer: @cchanyeol sus kardeşim sikmeyeyim🥰
cchanyeol: @thephotographer AAAAA NE KADAR AYIP754: kocam elden gitti... 😭
jeonjk: @754 ben... evli... değilim...
754: @jeonjk hayır öylesin.329: sevgili mi bunlar?
minsuga: @329 inşallah inşallah aç elini Allah'a dua et🥰🥰
thephotographer: @minsuga HYUNG!
minsuga: @thephotographer ne var be konuşsak suç oluyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the photographer | taekook
Fanfictionjeonjk: boğazda resim çizerken fotoğrafımı çekmişsiniz jeonjk: başıma bir iş gelmeden silmenizi rica ediyorum thephotographer: hoşuma giden şeyleri çektiğim için ilk defa yargılanıyorum thephotographer: bu şerefi neye borçluyum ressam bey? •taekook...