&

3.5K 46 6
                                    

Nehir bu yaptığıyla yanlış mı yaptı yoksa doğru mu bilemedi ama ne kadar çok meşgul olursa o kadar düşünmezdi Emreyi o yüzden bi yandan da iyi bi karar olmuştu onun için. Nehir böyle düşüncelere daldığı için sanki motora bindiği gibi eve gelmişti. Motordan indi ve Ali Ekber'e beklemesini söyledi eve girdi hızlıca yukarıya çıktı çok küçük bir çanta hazırladı ve aşağıya indi annesini gördü.

Nehir - Annecim bizim beşli ile her zamanki gittiğimiz eve gidicez bi günlük yarın akşam dönerim.

Sıla (Nehirin annesi) - Tamam kızım dikkat edin kendinize

Nehir gidip annesini öpüp hemen Ali Ekberin yanına geçti.

Nehir - Haber verdin mi bizimkilere ?

Ali Ekber - Evet hallettim bizim evde bulusucaz Faik limuzinle gelicek ordan geçicez

Nehir - Tamam o zaman

Motora binerler yolda Nehir Emreyi düşünür fakat onun kendisini kovduğu aklına gelince düşünmeyi bırakmaya çalışır kafasını dağıtmak içinde şarkı açıp dinlemeye başlar.

Emre ise Melodinin doktoruyla konuşmuş Melodinin iç kanaması olmadığını çizikle atlattığını söylemiştir Emrenin içi rahatlar ve Melodinin yanına gider.

Melodi - Biz eve geçiyoruz Emre gelmek istersen sende gel

Emre - Yok sağol ben bi eve uğrayıp Nehire bakıyım

Melodi - Tamam o zaman sonra görüşürüz.

Emre Nehire öküzlük ettiğinin farkındadır nasıl özür dileyebilirim diye düşünür gider çiçek alır Ezgiye gösterir eğer o beğenirse Nehirde beğenir herhalde diye düşünür Ezgi beğenir biraz konuşurlar saatde geç olmuştur Emre eve geçmek ister.

Bu sırada Nehirler arabaya binmiş sahilin hemen yanındaki eve varmışlardır herkes odalara yerleşmiştir. Pizza söylemişlerdir herkes oturup yemeye başlamıştır ama Nehir yemiyordur.

Nehir - Bira falan yok mu pizzayı sade mi yiyicez?

Musa - Pizzayla bira ne güzel bir ağız tadın var senin aq

Ali Ekber - Gel yemek ye sonra iceriz hep beraber

Nehir - Aç değilim ben bira almaya gidiyorum sizde yiyin sonra denize gidelim

Nehir gider bira alır yolda yarısını içer eve geldiğinde sarhoş olmasına az kalmıştır ve arkadaşlarına bağırmaya başlar.

Nehir - Hadi gelinnnnn deniz bizi bekliyormuş

Herkes balkona çıkar ve Nehirin ne yaptığını anlamak için onu izlerler.

Zeynep - Deniz kim be ?

Faik - Kafası iyi görmüyor musun hadi inelim de tek gitmesin

Hep beraber aşağıya inerler Nehir koşmaya başlar. Kumsala ulaştıklarında Nehir bikinisini getirmediğini anlar.

Nehir - Ama ben bikinilerimi getirmedim

Ali Ekber - Tamam ben alıp gelirim hemen

Nehir - Boşver ne gerek var

Diyip tshirtunu ve esofmanını çıkartır iç çamaşırlarıyla girer denize elinde hala bi bira şişesi vardır. Arkadaşları da onun yanından ayrılmazlar. Nehir de habire elindeki birayı bitirip yenisini alıyordur durdurmaya çalışsalar da başaramazlar Nehir icince cok huysuz oluyordur.

Emre cicekleri yoldan aldığı bir çantanın içine koyup getirmiştir eve geçer Nehir dışında herkes sofradadir.

Emre - Selam ailem afiyet olsun Nehir nerde ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nehir'in Üvey AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin