★ 2 ★

3.7K 159 10
                                    

Öncelikle yb'yi daha önce yazmama rağmen şimdi yayınladım bi kaç değişiklik yaptım neyse,
İYİ OKUMALAR ...

Çok klişe gibi düşünmüştüm ama sanırım öyle olmuycak çünkü çocuğun yüzünden anlaşılıyordu sert olduğu. Çarpışınca üstüne düştüm yani o altta ben üstte kaldım ama bu 2 saniye bile sürmedi . Beni üstünden yere itti . Aman Tanrım bu çocuk naptığını zannediyordu ki !

"Hey kitaplarımı düşürdün toplasana."
"Ne toplaması be topla kendin..." dedi ve yerde duran kitaplarımın üstüne basarak gitti.

Kitaplarımı topladım ve o çocuğun peşinden koşmaya başladım. Oh sonunda buldum. İç ses : Oha çok yakışıklıydı lan bu ! Taş kaya meteor ...Ama böyle bi çocuk beni napsın kii ? Ama bende fena sayılmazdım . Her neyse ayrıca o çok da sert :( "

"Hey sen ne yaptığını zannediyorsun be !"
"Asıl sen naptığını zannediyorsun ? Sen kimsin de bana hesap soruyorsun . Hatta sen kendini ne sanıyosun ? Salak !!!"

Neye uğradığımı şaşırmıştım . Bu çocuk normal değildi bu kesin.
Her neyse 2. Katın sonundaki müdürün odasına ulaştım. 10Cdeydim . Sınıfa girdim ders matematikti . Ne kadar sıkıcı !
Ve ne yazıkki o taş kaya meteor çocuklada aynı sınıftaydık. Öğretmenin talimatıyla kendimi tanıttıktan sonra öğretmen boş bir yere oturmamı söyledi . Neyseki boş bir yer o çocuğun yanı değildi.
Ama önüydü , ön sıradaki kızın yanına oturdum hoş bir kıza benziyordu . Laf attım adını sordum biraz konuştuk adı Denizdi. Sonra zil çaldı tam sınıftan çıkıcaktım ki arkamdan gülme sesi duydum arkamı döndüğümde bana güldüklerini anladım ne oluyordu anlamamıştım . Yanımdan geçen bir kız neyseki bana söylemişti . Arkamdaki taş bozuntusu arkama küfür yazan bi kağıt yapıştırmıştı. Gıcık işte ... Ne yaptığını zannediyordu ki bu . Hayır yani komik miydi . İç ses : ne yazık ki komikti... Ama ben ona yapacağımı bilirim . PİSLİK...

OKULDAKİ YABANCI ? (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin