Medyada emre.
Mirayın ağzından.
1 hafta sonra. Izmir.
Abimin sesiyle gözlerimi araladım.
- Miray kalk artık Asya geldi.- Asya mı geldi?
- evet.
Yatağımdan doğruldum. Ve Asya odaya daldı.
- mirayyy.- Asyaaaa.
Ona sarıldım.
- seninle bir şey konuşmaya geldim.- evet. Seni dinliyorum.
Gözünden bir damla yaş aktı.
- Miray... Emre...- ne oldu emre ye?
- emre bana saldırdı Miray.
- aynı emreden bahsediyoruz değil mi? Emre ateş?
- ta kendisi.
Daha çok ağlamaya başladı.
- nasıl olur? Arda biliyor mu?
- Hayır. Bilmesini istemiyorum.
- bana baştan sona anlatmanı istiyorum.
- Miray... abim ve berke abi kutlama için herzaman ki bara gitti. Ben de ısrar ettim. Beni de aldılar. Biraz oturduktan sonra sıkıldım. Şoför beni eve bırakmak istedi. Tamam. Ama sahilde biraz yürüyüş yapacağım dedim. Arkamdan gelmemelerini söyledim. Korumam gelmek için çok ısrar etti. Reddettim. Yanıma biber gazı verdi. Iyiki verdi. Sahilde yürüdüm. Kimse yoktu. Arabanın olduğu yöne doğru yürüdüm. Sokağa girdim. Arkamdan gelen ayak sesleriyle arkamı döndüm. Emre yi gördüğüme çok sevindim. Onun yanıma gelmesi için bekledim. Bana saldırdı Miray... bağırdım. Sesimi kimse duymadı. O korkuyla Emre'ye tekme attım. O acıyla kıvranırken cebimden biber gazı nı çıkartım. Sıktım. Ve kaçtım.
Ağlıyordu. Hâlâ inanamıyorum. Emre o. Nasıl yapar? Kardeşim dediği kişinin sevgilisine.
- peki Asya başka biri biliyor mu?
- Hayır. Bir tek sana söylüyorum.
- arda ya söyle...
- Hayır. Olmaz.
- eee. Alpe söyleyelim.
- abim onu öldürür.
- o zaman emre ile ben konuşacağım.
- Hayır olmaz.
- Hayır. Konuşacağım.
- Miray.
- konuşacağım.
- peki konuş.
- şimdi sen git elini yüzünü yıka. Bende üzerimi değiştireyim.
- tamam.
Dolabın karşısına geçtim. Üzerime buzmavisi bir kot, üzerinde denizci şekilleri olan bir tişört ve onun üzerine lacivert bir gömlek giydim. Saçlarımı da at kuyruğu yaptım. Hafif bir mavi-lacivert makyajı yaptım.
Asya da odaya girdi. Beraber kahvaltı için aşağı kata indik. Kahvaltı sonunda masadan kalktım.
- arda ben emre nin yanına gideceğim.
Abim:
- hangi emre.- F4 ten emre.
- hmm. O mu?
- evet.
Arda:
- bende geleyim.
Asya bana kısa bir bakış attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Anahtarı (Düzenleniyor)
Teen FictionHiç değişmemişsin iftiracı. Bilirsin ben dövdürtmem. Zevki kendim tadarım. Seni dövdürten ben değilim ama kim olduklarını çok iyi biliyorum. Uyuşturucu kullandığını baban öğrendi değil mi? Önce ikaz etti sonra tedavi olmaya zorladı. Ve en sonunda se...